REMA 1000

REMA 1000 anmeldelser fra ansatte

Det er alltid noe å gjøre i denne jobben, enten det er å rydde på lageret, i hyllene, hjelpe kunder, kaste ut søpla, sitte i kassen osv.
Fordeler
Gratis lunsjer
flott plass og jobbe men da også høye forventninger til nye som kommer, så kan bli veldig hektisk arbeid som må læres veldig fort på flere områder.
this is a place where your always on the go.lots to do and lovely employees to hand out this at this job. but the were no time for anything else than work. lots of items to place and price. the costumers were happy and everyone loved to shop at this place.
Ulemper
long hours
Veldig god plass å jobbe med hyggelige medarbeidere og en veldig hyggelig sjef, mye forskjellig å gjøre ,alltid en utfordring ,alltid en kunde som lurer på noe.
Fordeler
Mye
Morsom og spennende jobb, aldri en dag som er lik! Godt miljø og fin butikk. Mye sosialt med kunder og masse læring om kundebehandling.
Fordeler
En gratis frukt om dagen
Jobber med kunder og det å ha kunden i sentrum er veldig viktig! Jeg rydder og vasker! Fyller på varer i butikken og hjelper alltid kunden om det trengs.
Hyggelig arbeidsplass med flotte medarbeidere. Har lært mye om Rema filosofi. Rema 1000 Hillevåg er ikke den samme når det ble ny kjøpmann januar 2017
Erfaringer fra å ha jobbet i butikk også har gitt meg kunnskaper i å vise god service, møte på mennesker og behandle mennesker. Jeg har lært litt om vare telling, kassearbeid, fronting av varer og bytte ut datovarer. Jeg jobbet på Rema 1000 via NAV, fikk lønn fra NAV også.
Fordeler
God pause
Jeg heter Daniel Beyene og bor på Fauske. Jeg kommer fra Eritrea og er 27 år gammel. Jeg har bodd i Norge i nesten 7 år. Jeg har gått to år på Fauske videregående skole på helsefag. Jeg liker å jobbe med mennesker, og har jobbet som miljøarbeider ved Røvika asylmottak EM siden desember 2015. Jeg er ikke gift og har ikke barn, så jeg kan jobbe når som helst. Jeg er glad i å gå turer i skog og mark, være med venner, spille fotball og spille piano. Som person er jeg utadvendt, arbeidsom og en gledesspreder, og jeg kan bidra til et godt arbeidsmiljø. Jeg er opptatt av å skape gode relasjoner til ungdom og føler jeg har skapt gode relasjoner til guttene på mottaket. Jeg har også vært på utplassering i Hauan barnehage i 2014, og utplassert på Fauske sykehjem i 2015 og 2016. Jeg har også siden 2012 jobbet deltid ved Rema 1000. Jeg jobbet også Iris med søppelbil og hjelpeman. Jeg har førerkort klasse B og jeg har bil. Jeg er arbeiderledighet og og kan jeg jobb dag, aften og natt
Fordeler
nei
Ulemper
korte
det var en kort tid men likevel jeg likte den fordi jobb miljø var veldig god og min kamerater er veldig snill. Det var en bra kompetanse for aktivere min språk og har kommunikasjon med nordmenn og vet mer om jobb i norge . Noen av gøye tingene var at min leder og kamerater alltid overraske av min raskt trives. På grunn av min erfaring med bedrifter og organisering av lagerhus og beregninger av elektroniske da lærte jeg fort.
Fordeler
Språk, kamerater
Ulemper
praksis uten lønn
Morsomt og lærerrikt år. Utfordrende arbeidplass med varierte oppgaver.
Har lært at vi skal ta vare på hverandre, hjelpe hverandre når det blir hesktisk og stresset situsjoner. Vi ler mye sammen har det ganske gøy på jobben.
jeg hadde fornøyd med den jobben som jeg har jobbet, men jeg tenker å studere for å få fagbrev. For å bli kokk.
Fordeler
betaler selv lunsj.
Ulemper
vanlig pausse
Greit å jobbe der, litt mye stress men ellers grei plass
Jeg har lært hvordan det er å jobbe på en butikk. Det er slitsomt og det er mye å gjøre, det går bra for meg, men akkurat denne arbeidsuken var forferdelig fordi butikken ble ombygget. Dermed måtte jeg rydde og vaske vekk støvet, ta opp gammel frukt og sette produktene på sin plass.
Fordeler
Ingen
Ulemper
Dårlig jobb
Fikk masse muligheter og utfolde meg mye i arbeidet, og jobben var tilpasset mine studier.
Fikk utfolde meg som leder og næringsaktør i næringslivet. Fikk lære opp og følge opp medarbeidere.
Bra arbeidssted, fikk utfolde meg og utvikle meg som menneske og medarbeider
En typisk dag på jobben var vareutplassering, kundebehandling, klargjøring Har lært mye om salg og service f.eks fronting av varer, god kundehjelp osv Den mest underholde delen av jobben var at det var variert arbeid.
Fordeler
God arbeidsmiljø
Ulemper
Korte pauser
Fylle varer, betjene og hjelpe kunder. Man er alltid blid på jobb Kom godt overens med ledelsen Sammensveiset gjeng Ikke noe spesielt som var vanskelig Vi hadde det gøy på jobb
Fordeler
Avskjermet spiserom
Ulemper
Ingen
den typisk dagene var onsdag og fredag. jeg har lærte at jeg hvordan sorterer varer i hyller når varer kommer på butikken. mine medarbeidere var veldig snille ansatte vi hadde en god samarbeid.
Fordeler
gratis parkering
Ulemper
ingen problem
  1. Anmeldelser fra ansatte