REMA 1000

REMA 1000 anmeldelser fra ansatte

Det er alltid noe å gjøre i denne jobben, enten det er å rydde på lageret, i hyllene, hjelpe kunder, kaste ut søpla, sitte i kassen osv.
Fordeler
Gratis lunsjer
Det og jobbe i butikk er virkelig noe for seg selv. det er så mye artig som kan skje i en dag det er bare utrolig
Fordeler
du vet hvilken vare som for tilbud
Helt OK om man ikke har annen jobb. Litt kjedelig tidspunkter med kveld i helgene osv.
Fordeler
Inntekt
Ulemper
Jobbe til 23 hver kveld
Bra arbeidsmiljø med hyggelige mennesker og en bra sjef.
God arbeidsmiljø og god leder. Arbeidere trives godt på jobb.
Mye forskjellig arbeid og gøy å få jobbe nærme mennesker.
-inkluderende arbeidsmiljø -pruduktiv dag -mye forskjellige oppgaver -tilpasset oppgave -mulighet for mer arbeidsoppgaver
Fordeler
godt miljø
På rema 1000 haugenstua så er det utrolige fine mnnesker som jobber der og en utrolig velkommen daglig leder som forklarer alt fint.
Det var den andre arbeidpraksisen min i Norge når jeg var under introduksjonsprogram. Der lærte jeg masse både om arbeidsmiljø og relasjoner også ble jeg flinkere i norsk språket.
har jobbet i nesten 1 år men pga litte jobb der fik ikke lenger jobb.
Fordeler
tat med meg lusjer
Ulemper
hadde pause hver timme
Som de fleste studenter så er deltidsjobb en naturlig del av studiehverdagen. For meg var Rema 1000 intet unntak. De fleste vet hva det innebærer å jobbe i butikk.
Jeg fikk god mulighet til å bevege meg oppover og ta på meg mere ansvar.
Great place to work at with great bosses and colleagues, okay pay and okay free lunch everyday. If i go back to Norway i hope to get this job back one day.
Fordeler
Free lunches, funny colleugues
Ulemper
No afternoon or night shifts
Det var gøy å jobber hos Rema 1000 ,siden alle kolleger er hyggelige og butikk sjefen min er veldig hard arbeidene person og hyggelig. Jeg har lært mye der, som å plassering varer på plass, kundebehandling og sitte på kasse.
Fordeler
lært mye fra der.
Godt arbeidsmiljø med gode leder kolleger og kunder med hektiske arbeidsdager.
Fordeler
Godt arbeidsmilijø
Ulemper
vet ikke
Jeg interesserte på den jobbe at jeg har arfaring.
Fordeler
Jeg vet ikke
Ulemper
Kort pause
Arbeidsplassen gir mulighet for god kontakt med kunder, være produktiv i form av å fylle på varer og frukt, samt rydding.
Was able to grow as a person and to advance in the business. Was trusted and given a lot of responsibility which I am still benefiting from today. Training program was excellent and you could never have enough training.
Kommer jo an på om en hadde åpning eller lukking av butikken. Men det var jo til å gjøre butikken klar så den såg ny åpnet ut hver dag og helt til en hver tid. Jeg lærte butikk ut og inn, bestilling av varer, litt regnskap og tippekassen. Arbeiskultuen vi hadde var helt på topp og det var en godt team. Den vanskligste delen var viss det var krise på jobb og alle var organisert og organisasjonen ikke klarte å hjelpe. Menst underholdene var at kundene var så strålende gode.
En vanlig arbeidsdag er krevende, men alltid hyggelig jobbe for kundene. Jeg har lærte alltid å være hyggelig og blid mot kundene. Ledelse har alltid vært altfor streng og ikke vært hyggelig. Dent vanskeligste delen av jobben var veldig lang arbeidsdag uten å fri innimellom.
Fordeler
Hyggelige kollegaer
Ulemper
Altfor korte pauser, altfor lange arbeidsdager
Jeg er en gutt som er 23 år gammel. Som gjerne vil ut i arbeidslivet og få meg arbeidserfaring. Jeg er ute etter alt mulig av jobber. Dere lurer sikkert på om jeg klarer jobben? Jaaa !!! Jeg er nevenyttig, allsidig, liker utfordringer og trives i hektiske dager med mange spennende oppgaver, som gjør at jeg vil klare oppgavene som vil komme. Jeg er kjempemotivert til å kunne tre inn i arbeidslivet, jeg liker å få ting gjort. Allsidige oppgaver, nye utfordringer, kjent med nye mennesker m.m. Alt dette og mer til som gjør at jeg blir motivert og vil trives i arbeidslivet. Dere vil helt sikkert være sikker på at den nye medarbeideren skal passe inn hos dere, da vil jeg si at jeg er lett omgjengelig, liker å samarbeid
Fordeler
jeg er gla å jobb en å spise når som helst
Ulemper
jeg trenger ikke å ha mye pause i itida
  1. Anmeldelser fra ansatte