REMA 1000
REMA 1000 anmeldelse

kjøtvarer

6 oktober 2017
Jeg er en gutt som er 23 år gammel. Som gjerne vil ut i arbeidslivet og få meg arbeidserfaring. Jeg er ute etter alt mulig av jobber. Dere lurer sikkert på om jeg klarer jobben? Jaaa !!! Jeg er nevenyttig, allsidig, liker utfordringer og trives i hektiske dager med mange spennende oppgaver, som gjør at jeg vil klare oppgavene som vil komme. Jeg er kjempemotivert til å kunne tre inn i arbeidslivet, jeg liker å få ting gjort.

Allsidige oppgaver, nye utfordringer, kjent med nye mennesker m.m. Alt dette og mer til som gjør at jeg blir motivert og vil trives i arbeidslivet. Dere vil helt sikkert være sikker på at den nye medarbeideren skal passe inn hos dere, da vil jeg si at jeg er lett omgjengelig, liker å samarbeid
Fordeler
jeg er gla å jobb en å spise når som helst
Ulemper
jeg trenger ikke å ha mye pause i itida
Similar reviews
16 juni 2020
Jeg har sett annonsen deres. Jeg e så intrsert å jobbe huss dere. Jeg er student og fri om sommeren, vi kan møte et jobbintervju.
Fordeler
Ulemper
3 mai 2020
lærerikt og gøy å jobbe på rema 1000. noen dager er mer hektisk enn andre og ikke alle sager går som forventet men det gleder vel generelt alle jobber.
26 mars 2020
Hver dag er ikke like. Fantastiske kunder som betaler lønna vår. Rema 1000 er virkelig et skikkelig samhold jobb. Alle passer på hverandre og vi får jobben gjort.