REMA 1000
REMA 1000 anmeldelse

godt humør

17 august 2017
Jeg heter Daniel Beyene og bor på Fauske. Jeg kommer fra Eritrea og er 27 år gammel. Jeg har bodd i Norge i nesten 7 år. Jeg har gått to år på Fauske videregående skole på helsefag. Jeg liker å jobbe med mennesker, og har jobbet som miljøarbeider ved Røvika asylmottak EM siden desember 2015. Jeg er ikke gift og har ikke barn, så jeg kan jobbe når som helst.
Jeg er glad i å gå turer i skog og mark, være med venner, spille fotball og spille piano. Som person er jeg utadvendt, arbeidsom og en gledesspreder, og jeg kan bidra til et godt arbeidsmiljø. Jeg er opptatt av å skape gode relasjoner til ungdom og føler jeg har skapt gode relasjoner til guttene på mottaket. Jeg har også vært på utplassering i Hauan barnehage i 2014, og utplassert på Fauske sykehjem i 2015 og 2016. Jeg har også siden 2012 jobbet deltid ved Rema 1000. Jeg jobbet også Iris med søppelbil og hjelpeman. Jeg har førerkort klasse B og jeg har bil.

Jeg er arbeiderledighet og og kan jeg jobb dag, aften og natt
Fordeler
nei
Ulemper
korte
Similar reviews
16 juni 2020
Jeg har sett annonsen deres. Jeg e så intrsert å jobbe huss dere. Jeg er student og fri om sommeren, vi kan møte et jobbintervju.
Fordeler
Ulemper
3 mai 2020
lærerikt og gøy å jobbe på rema 1000. noen dager er mer hektisk enn andre og ikke alle sager går som forventet men det gleder vel generelt alle jobber.
26 mars 2020
Hver dag er ikke like. Fantastiske kunder som betaler lønna vår. Rema 1000 er virkelig et skikkelig samhold jobb. Alle passer på hverandre og vi får jobben gjort.