REMA 1000

Anmeldelser om Lederskap fra ansatte hos REMA 1000

lærerikt og gøy å jobbe på rema 1000. noen dager er mer hektisk enn andre og ikke alle sager går som forventet men det gleder vel generelt alle jobber.
Hver dag er ikke like. Fantastiske kunder som betaler lønna vår. Rema 1000 er virkelig et skikkelig samhold jobb. Alle passer på hverandre og vi får jobben gjort.
en typisk dag på jobb er å svare kunder på dems spørsmål, svare telefoner,post i butikk, sitte i kassen. fylle på i hyller og rydde.
Jobbet der i 2 år, jobben var helt OK, men sjefen var urettferdig mot oss ansatte. Flere beskyldninger over noe han selv hadde glemt han hadde gjort. Mye unnskyldninger og irritasjon over at folk ikke kunne/ville jobbe osv. Prioriterte kun favorittene hans på dagtid pga di «har en egen familie som dere unge ikke ha
Jeg vært på praksis men jeg kunne ikke fikk jobb.jeg hørte også fra andre det vanskelig å få jobb i hoss Rema 1000. Dere bør tenke om jobbe praksis hos dere.
Kassearbeid, varepåfylling, lagerarbeid og kundebehandling. Du har dine oppgaver for dagen, godt og jobbe med andre mennesker. Det beste med jobben var de ansatte, de var veldig hyggelige og dagen gikk som et skudd.
Lyse lokaler..
Trivelige arbeidskolleger, alle vet hvilke arbeidsoppgaver enhver har.
God arbeidsmiljø og god leder. Arbeidere trives godt på jobb.
På rema 1000 haugenstua så er det utrolige fine mnnesker som jobber der og en utrolig velkommen daglig leder som forklarer alt fint.
Det var den andre arbeidpraksisen min i Norge når jeg var under introduksjonsprogram. Der lærte jeg masse både om arbeidsmiljø og relasjoner også ble jeg flinkere i norsk språket.
Godt arbeidsmiljø med gode leder kolleger og kunder med hektiske arbeidsdager.
Fordeler
Godt arbeidsmilijø
Ulemper
vet ikke
En vanlig arbeidsdag er krevende, men alltid hyggelig jobbe for kundene. Jeg har lærte alltid å være hyggelig og blid mot kundene.
Ledelse har alltid vært altfor streng og ikke vært hyggelig.

Dent vanskeligste delen av jobben var veldig lang arbeidsdag uten å fri innimellom.
Fordeler
Hyggelige kollegaer
Ulemper
Altfor korte pauser, altfor lange arbeidsdager
flott plass og jobbe men da også høye forventninger til nye som kommer, så kan bli veldig hektisk arbeid som må læres veldig fort på flere områder.
det var en kort tid men likevel jeg likte den fordi jobb miljø var veldig god og min kamerater er veldig snill. Det var en bra kompetanse for aktivere min språk og har kommunikasjon med nordmenn og vet mer om jobb i norge . Noen av gøye tingene var at min leder og kamerater alltid overraske av min raskt trives. På grunn av min erfaring med bedrifter og organisering av lagerhus og beregninger av elektroniske da lærte jeg fort.
Fordeler
Språk, kamerater
Ulemper
praksis uten lønn
Har lært at vi skal ta vare på hverandre, hjelpe hverandre når det blir hesktisk og stresset situsjoner. Vi ler mye sammen har det ganske gøy på jobben.
Greit å jobbe der, litt mye stress men ellers grei plass
Fikk utfolde meg som leder og næringsaktør i næringslivet. Fikk lære opp og følge opp medarbeidere.
Fylle varer, betjene og hjelpe kunder.
Man er alltid blid på jobb
Kom godt overens med ledelsen
Sammensveiset gjeng

Ikke noe spesielt som var vanskelig

Vi hadde det gøy på jobb
Fordeler
Avskjermet spiserom
Ulemper
Ingen
den typisk dagene var onsdag og fredag. jeg har lærte at jeg hvordan sorterer varer i hyller når varer kommer på butikken. mine medarbeidere var veldig snille ansatte vi hadde en god samarbeid.
Fordeler
gratis parkering
Ulemper
ingen problem
God og kompetent ledelse. Godt miljø og grei lønn. Overkommelige oppgaver.
Ulemper
Litt kort pause
Jeg jobbet v/ Rema 1000 Sørreisa Under kjøpmann Bjørn Ottem.
Som er en fantastisk, engasjert, empatisk og inspirerende sjef. Og som menneske mangler jeg superlativer som kan beskrive han.

Så foruten de dagligdagse rutiner i en kjede som Rema 1000, Var jeg og mine flotte kollegaer alltid motivert til å yte det lille og store ekstra for kunden, og ikke minst samholdet og tilhørigheten som motiverte oss til å yte det lille extra.
Både for sjefen, men ikke minst våre øverste sjefer: Kundene.

Selvfølgelig er det dager og tilfeller som ikke alltid var rosenrøde, men alltid ble løst med dialog og forståelse. Som går og gikk begge veier...

Men selv om Vår kjøpmann var/er ung, og fortsatt stiger i systemet til Reitan-Gruppen, så ble dette håndtert på en pedagogisk måte der begge parter lyttet til andres argument...

Så i sum har jeg kun positivt å ta med meg fra min tid i Rema.

Men personlig har jeg endelig fått et gnagende selvrealiseringsønske-/behov, og ønsker derfor å lete etter min egen drøm i livet... Gjenstår bare å finne ut hva...

Mvh

Alexander Kahn
Fordeler
Arbeidsmiljø. Kjøpmann. Mest av alt kundene.
Ulemper
Et lederskap i læringsfasen, hvilket medførte utallige elementer. av korrigeringer, og annet som innefatter prøve og feile metoden.