REMA 1000
Motta ukentlige oppdateringer om nye jobber og vurderinger av denne bedriften

REMA 1000 anmeldelser fra ansatte for Salgsassistent

Kompensasjon/Fordeler
Jobbsikkerhet/Forskudd
Lederskap
Jobbkultur
Jeg lærte meget om arbejdsmoral, og at det galdt om at være pligtopfyldende og fleksibel og arbejde som et team.
Hjalp denne anmeldelsen?
5.0
Jobbeforhold/Livsbalanse
Kompensasjon/Fordeler
Jobbsikkerhet/Forskudd
Lederskap
Jobbkultur
Det gode ved Rema1000, var at med det samme jeg startede der som praktikant, ligeså hurtigt følte jeg mig velkommen.
Jeg følte mig en af dem. Har man spørgsmål, så kunne man komme til dem alle, og de havde alle svar på spørgsmålet. Har man spørgsmål der vedrøre et bestemt område, kunne næsten dem alle svare på det.

Min tid hos Rema1000, lærte jeg meget om mig selv. Jeg lærte at man kan det man vil, og at det er okay at fejle. Man skal jo først lige lære tingene før man kan gøre dem.

Kollegaerne hos Rema1000, var gode til at hjælpe en, forklare tingene, hvor de står, hvordan de skal stå. Selv om man ikke forstod det med det samme, så fortalte de det igen, indtil det sad fast.

Det bedste på en af mine arbejdsdage, var når jeg skulle tage over i kassen, så ekspedienten kunne komme til pause, så havde man mulighed for at snakke med de søde kunder, som kommer i Rema1000.

Den sværeste del, var nok at kunne nå det hele på en af deres travleste dage, men efter nogle gange, kom man hurtigere ind i det, og til sidst kunne man godt nå det hele.
Fordeler
Man kan tage gratis brød til sin frokost samt frugt.
Hjalp denne anmeldelsen?
Skriv en anmeldelse av det siste firmaet du jobbet for
Del din opplevelse for å hjelpe andre
Se flere anmeldelser om REMA 1000
Du kan prøve: