REMA 1000
Motta ukentlige oppdateringer om nye jobber og vurderinger av denne bedriften

REMA 1000 anmeldelser fra ansatte for Lukkeansvarlig

Stillingstittel
Fant 5 anmeldelser som matchet søket
Se alle 162 anmeldelser
Jobbkultur
Der er plads til en god snak, men også til at give en god kundeservice og have et ordentlig arbejdsmiljø.
Jobbkultur
Træls kun at kunne få aftenvagter. Det er ikke befordrende for et godt familieliv
Jobbkultur
En typisk dag på arbejdet er ganske fin. Til gengæld er jeg ikke blevet oplært i noget som helst, og når jeg laver fejl, bliver chefen sur. Chefen er meget dårlig til at fordele vagterne, vi er over 7 lukkeansvarlige, som gør at vi max kan få 1 vagt om ugen. Dette ender ud i at ungarbejderne, som tjener halvt så meget i timen, får dobbelt så meget i månedsløn. Endnu værre til at finde en afløsning, har skulle komme på arbejde med en forstuvet ankel og en brækket arm.
Jobbkultur
Jeg har været meget glad for at arbejde i Rema 1000, jeg elsker at arbejde med mennesker og møde nye ansigter, hvilke jeg virkelig fik gjort der. Jeg lærte meget omkring hvordan det er at have et arbejde, samt at skulle samarbejde for at få løst de forskellige udfordringer som man blev udsat for i løbet af hverdagen. Arbejdskulteren var god hos mine medarbejdere og kollegaerne fik en til at føle sig godt tilpas.
Ulemper
Ingen fordele overhovedet
Hjalp denne anmeldelsen?
Skriv en anmeldelse av det siste firmaet du jobbet for
Del din opplevelse for å hjelpe andre
Jobbkultur
Jeg kan rigtig godt lide at arbejde i Rema 1000, men har desværre brug for et job tættere på mit hjem og min skole
Se flere anmeldelser om REMA 1000
Du kan prøve: