REMA 1000
Motta ukentlige oppdateringer om nye jobber og vurderinger av denne bedriften

REMA 1000 anmeldelser fra ansatte for Kasseassistent

Stillingstittel
Fant 6 anmeldelser som matchet søket
Se alle 162 anmeldelser
Jobbkultur
Der var mange søde mennesker på arbejdspladsen. Synd jeg skulle flytte
Jobbkultur
En dag hos REMA 1000 var altid en fornøjelse. Jeg lærte hvad god kundeservice er, og praktisk daglige opgaver. Vi havde en fantastisk leder, som var lyttende og meget imødekomme. Arbejds-kulturen var god - vi mødtes flere gange til private arrangementer. Den bedste del ved jobbet få noget fra hånden. At fylde op på hylderne og senere sælge det i kassen Det sværeste del var at gøre kassen op. Men der var ikke så meget som var svært ved REMA 1000
Fordeler
God leder
Jobbkultur
Medmindre man er heldig, er det rigtig ofte præcis det samme man laver hver vagt i Rema 1000. Det kan selvfølgelig være svært at gøre anderledes i et supermarked, men jeg ved dog at man mange andre steder laver lidt anderledes ting indimellem.
Fordeler
Flinke kollegaer
Ulemper
Korte pauser, gentagende arbejde
Jobbkultur
det var godt nok at arbejde her. Men det var lidt hårdt.
Hjalp denne anmeldelsen?
Skriv en anmeldelse av det siste firmaet du jobbet for
Del din opplevelse for å hjelpe andre
Jobbkultur
Jeg sad ved kassen hele dagen. At assistere kunder, og smile til dem. En streng chef. Jeg var lige blevet 15, og det var svært at have overblikket. Kollegaerne var på min alder, og meget søde.
Jobbkultur
En typisk hverdag på arbejdet i Rema 1000 som servicemedarbejder og kasseassistent var, at møde på arbejde til en masse søde kollegaer og kunder, som man altid havde det sjovt med. Hvis man havde en dårlig dag, var man altid sikker på, at den ville blive god efter at have været på arbejde i Rema. Jeg lærte, at man hurtigt får et rigtig godt sammenhold på arbejdspladen og at man skal tage alt med et smil på læben. Mine kolleager var utolig søde, sjove og imødekommende, hvilket jeg var utrolig glad for. Det sværeste ved jobbet var, når man skulle køfte en masse tunge varer og når man ike havde handsker, til når man skulle fylde varer op i fryserene eller i køleskabene. Det bedste ved jobbet var, at man altid havde nogle gode kollegaer til at hjælpe en, og nogle kollegaer som altid var fyldt med godt humør. Det er en virkelig positiv arbejdsplads, og ens kollegaer var altid klar på at hjælpe.
Fordeler
Forstående kollegaer og ledere
Ulemper
Korte pauser
Se flere anmeldelser om REMA 1000
Du kan prøve: