REMA 1000

REMA 1000 anmeldelser fra ansatte for Butikkmedarbeider i Oslo

Butikkmedarbeider5 anmeldelser
Oslo5 anmeldelser
Kassearbeid, varepåfylling, lagerarbeid og kundebehandling. Du har dine oppgaver for dagen, godt og jobbe med andre mennesker. Det beste med jobben var de ansatte, de var veldig hyggelige og dagen gikk som et skudd.
jeg trives å jobbe meg forskjellige nasjonalitet .
det var bra arbeidsplassen jeg har jobbet

hyggelig mennesker var der
Et sted som man lærer kunde behandling og møter mange mennesker. Man lærer også vareoppfylling. Ledelsen var bra og hadde gode kontakter med medarbeiderne. Den vanskeligste delen av jobben var vareoppfylling på kjøligrommet. Da vi hadde lunsj og pratet sammen var den mest underholdende delen av jobbe.
Sto ofte for den tunge jobben. Var mye frem og tilbake fra kassa. Måtte ta i mot varer og pallene var tunge, stte på plass varer, samtidig som du har ansvar for kassa. For lite folk i butikken, fjorde at du hadde mange ansvar. I blant ble det overtid i butikken. Spesielt når jeg var med på å stenge butikken sent om natten og skole neste dag.
Fordeler
Ingen
Ulemper
Korte pauser, få ansatte i butikken på rush dagen(lørdag), måtte betale for lunsj
Sitte i kassen, kundebehandling, service, varepåfylling, vareopptelling og vareplassering.
Samt diverse butikkoppgaver.
Fordeler
møte nye mennesker/kunder