REMA 1000

REMA 1000 anmeldelser fra ansatte

Viser alle 160 anmeldelser
Jeg har sett annonsen deres. Jeg e så intrsert å jobbe huss dere. Jeg er student og fri om sommeren, vi kan møte et jobbintervju.
Ulemper
En vanlig arbeidsdag er krevende, men alltid hyggelig jobbe for kundene. Jeg har lærte alltid å være hyggelig og blid mot kundene.
Ledelse har alltid vært altfor streng og ikke vært hyggelig.

Dent vanskeligste delen av jobben var veldig lang arbeidsdag uten å fri innimellom.
Fordeler
Hyggelige kollegaer
Ulemper
Altfor korte pauser, altfor lange arbeidsdager
Jeg er en gutt som er 23 år gammel. Som gjerne vil ut i arbeidslivet og få meg arbeidserfaring. Jeg er ute etter alt mulig av jobber. Dere lurer sikkert på om jeg klarer jobben? Jaaa !!! Jeg er nevenyttig, allsidig, liker utfordringer og trives i hektiske dager med mange spennende oppgaver, som gjør at jeg vil klare oppgavene som vil komme. Jeg er kjempemotivert til å kunne tre inn i arbeidslivet, jeg liker å få ting gjort.

Allsidige oppgaver, nye utfordringer, kjent med nye mennesker m.m. Alt dette og mer til som gjør at jeg blir motivert og vil trives i arbeidslivet. Dere vil helt sikkert være sikker på at den nye medarbeideren skal passe inn hos dere, da vil jeg si at jeg er lett omgjengelig, liker å samarbeid
Fordeler
jeg er gla å jobb en å spise når som helst
Ulemper
jeg trenger ikke å ha mye pause i itida
flott plass og jobbe men da også høye forventninger til nye som kommer, så kan bli veldig hektisk arbeid som må læres veldig fort på flere områder.
this is a place where your always on the go.lots to do and lovely employees to hand out this at this job. but the were no time for anything else than work. lots of items to place and price. the costumers were happy and everyone loved to shop at this place.
Ulemper
long hours
Veldig god plass å jobbe med hyggelige medarbeidere og en veldig hyggelig sjef, mye forskjellig å gjøre ,alltid en utfordring ,alltid en kunde som lurer på noe.
Fordeler
Mye
Morsom og spennende jobb, aldri en dag som er lik! Godt miljø og fin butikk. Mye sosialt med kunder og masse læring om kundebehandling.
Fordeler
En gratis frukt om dagen
Jobber med kunder og det å ha kunden i sentrum er veldig viktig! Jeg rydder og vasker! Fyller på varer i butikken og hjelper alltid kunden om det trengs.
Hyggelig arbeidsplass med flotte medarbeidere. Har lært mye om Rema filosofi.
Rema 1000 Hillevåg er ikke den samme når det ble ny kjøpmann januar 2017
jeg er alltid glad å kjenne med nye mennesker. håper jeg får jobb hos dere
Erfaringer fra å ha jobbet i butikk også har gitt meg kunnskaper i å vise god service, møte på mennesker og behandle mennesker.
Jeg har lært litt om vare telling, kassearbeid, fronting av varer og bytte ut datovarer.

Jeg jobbet på Rema 1000 via NAV, fikk lønn fra NAV også.
Fordeler
God pause
Rema 1000 is one of the biggest supermarket chains in Norway. I had a great time and learned a lot from my colleagues and the store manager. I gained experience that I have felt very valuable for my future.
Jeg heter Daniel Beyene og bor på Fauske. Jeg kommer fra Eritrea og er 27 år gammel. Jeg har bodd i Norge i nesten 7 år. Jeg har gått to år på Fauske videregående skole på helsefag. Jeg liker å jobbe med mennesker, og har jobbet som miljøarbeider ved Røvika asylmottak EM siden desember 2015. Jeg er ikke gift og har ikke barn, så jeg kan jobbe når som helst.
Jeg er glad i å gå turer i skog og mark, være med venner, spille fotball og spille piano. Som person er jeg utadvendt, arbeidsom og en gledesspreder, og jeg kan bidra til et godt arbeidsmiljø. Jeg er opptatt av å skape gode relasjoner til ungdom og føler jeg har skapt gode relasjoner til guttene på mottaket. Jeg har også vært på utplassering i Hauan barnehage i 2014, og utplassert på Fauske sykehjem i 2015 og 2016. Jeg har også siden 2012 jobbet deltid ved Rema 1000. Jeg jobbet også Iris med søppelbil og hjelpeman. Jeg har førerkort klasse B og jeg har bil.

Jeg er arbeiderledighet og og kan jeg jobb dag, aften og natt
Fordeler
nei
Ulemper
korte
det var en kort tid men likevel jeg likte den fordi jobb miljø var veldig god og min kamerater er veldig snill. Det var en bra kompetanse for aktivere min språk og har kommunikasjon med nordmenn og vet mer om jobb i norge . Noen av gøye tingene var at min leder og kamerater alltid overraske av min raskt trives. På grunn av min erfaring med bedrifter og organisering av lagerhus og beregninger av elektroniske da lærte jeg fort.
Fordeler
Språk, kamerater
Ulemper
praksis uten lønn
Morsomt og lærerrikt år. Utfordrende arbeidplass med varierte oppgaver.
Ikke noget jeg vil anbefale.
Chefen er sjældent glad
Fordeler
Godt fællesskab mellem medarbejdere
Ulemper
Næsten alt
Har lært at vi skal ta vare på hverandre, hjelpe hverandre når det blir hesktisk og stresset situsjoner. Vi ler mye sammen har det ganske gøy på jobben.
Den bedste del af jobbet, var helt klart stemningen. Kunderne var næsten altid glade og tilpas. - Hvilket gjorde det endnu bedre når man sad ved kassen, og hvis der var problemer, var dine medarbejder altid klar med en hånd.
Fordeler
Gode kolleger
Ulemper
Korte pauser
jeg hadde fornøyd med den jobben som jeg har jobbet, men jeg tenker å studere for å få fagbrev. For å bli kokk.
Fordeler
betaler selv lunsj.
Ulemper
vanlig pausse
es una empresa donde se puede trabajar proporcionando ideas, solo que las decisiones muchas veces no son informadas, se enteradas en los lugares de trabajo, esto muchas demuestra una falta de planificación final...
rescato el esfuerzo de todo (trabajo en equipo) para llegar a un termino final con sus muchas vicisitudes pero a un trabajo bien realizado en ámbito seguridad y profesional destacando el análisis de los pautas anteriores tomadas.
Fordeler
seguro medico, falta de comunicacion a base de sistema piramidal
Ulemper
bueno
Greit å jobbe der, litt mye stress men ellers grei plass