REMA 1000

REMA 1000 anmeldelser fra ansatte

Viser alle 160 anmeldelser
Jeg har sett annonsen deres. Jeg e så intrsert å jobbe huss dere. Jeg er student og fri om sommeren, vi kan møte et jobbintervju.
Ulemper
I enjoyed it. Especially in the area it was in, the customers were engaging and fun to speak to. The colleagues all had relations and whenever I had issues they would happily stop what they are doing to quickly help me. Alright work experience.
Det var et flott arbeidsmiljø og arbeidstimene var som regel veldig bra med tanke på skolen. Noen ganger kunne det gå litt i surr, men dette var mer fordi kjøpmann hadde lite ansatte i forhold til hvem han hadde gitt ferie og slikt.
Træls kun at kunne få aftenvagter. Det er ikke befordrende for et godt familieliv
jeg har lyst til jobbe og ha penger
hilsen wojtek
Dagen min gikk helt fint på jobben.
jeg hadde lært å flyte lettere på jobben og ikke setter foten på fast oppgave.
Den bedste del ved jobbet er nok det gode sammenhold. Den sværeste del af jobbet må være at forholde sig “ikke-stresset” når der er travlt og det skal gå stærkt.
Den typiske dag for mig var at står ved kassen og betjene kunder. Arbejdskulturen var rigtig gode da vi alle havde til formål at give hinanden en god oplevelse
Jeg vært på praksis men jeg kunne ikke fikk jobb.jeg hørte også fra andre det vanskelig å få jobb i hoss Rema 1000. Dere bør tenke om jobbe praksis hos dere.
Her trenger jeg sikkert ikke å skrive noe. Men ja, det er mye ting du får lære når du jobber i en butikk som f.eks. varepåfylling, kundebehandling og masse masse annet. men rett og slett så er det gøy!
Kassearbeid, varepåfylling, lagerarbeid og kundebehandling. Du har dine oppgaver for dagen, godt og jobbe med andre mennesker. Det beste med jobben var de ansatte, de var veldig hyggelige og dagen gikk som et skudd.
En typisk dag på arbejdet er ganske fin. Til gengæld er jeg ikke blevet oplært i noget som helst, og når jeg laver fejl, bliver chefen sur. Chefen er meget dårlig til at fordele vagterne, vi er over 7 lukkeansvarlige, som gør at vi max kan få 1 vagt om ugen. Dette ender ud i at ungarbejderne, som tjener halvt så meget i timen, får dobbelt så meget i månedsløn. Endnu værre til at finde en afløsning, har skulle komme på arbejde med en forstuvet ankel og en brækket arm.
Det var en fin struktureret arbejdsplads. Dog var der et mønster i at Pigerne var bag kassen og drengene på gulvet, så der var mange lange og kedelige dage bag kassen. (+ man måtte ikke side mere end et par timer bag kassen af gangen uden at man fx. fik lov til at arbejde med noget andet indimellem, disse regler blev ikke overholdt)
Fordeler
Ingen
Ulemper
Korte pauser, Lange dage bag kassen
Super dejligt sted at arbejde, gode kollegaer som har et godt sammenhold, er altid hjælpsom og forstålig.
Søde Kunder hver eneste dag og nye spændende udfordringer hver dag.

Det er altid en skøn fornøjelse at møde på sit job.
Jeg likte meg godt der. Bra arbeidsmiljø og butikk.
Lyse lokaler..
Trivelige arbeidskolleger, alle vet hvilke arbeidsoppgaver enhver har.
Jeg blir glad i å jobbe på Rema 1000... Det er blitt kjedelig å sitte hjemme nå... Alle er opptatt i sine liv... Vil ikke bli sittende hjemme... Vil komme ut i nye mennesker..
i go to work at 10 o'clock we get tasks to do, when completed we asked for more work. we had 45 minutes of lunch every day and worked for about 5 hours daily.
Fordeler
free lunches
Ulemper
long hours
Det og jobbe i butikk er virkelig noe for seg selv. det er så mye artig som kan skje i en dag det er bare utrolig
Fordeler
du vet hvilken vare som for tilbud
I REMA 1000 sidder man ofte fra 8-16 i kassen i weekenderne og 16-22 i hverdagene, når man er ansat som ungarbejder.

Man er ofte overladt til sig selv, og samarbejdet mellem kollegaerne var ikke stærkt.

Generalt var der fejl i lønsedlen, men kun få gjorde opmærksomt på det grundet ledelsen.
Fordeler
Gode kollegaer
Ulemper
Sjusk med løn
Helt OK om man ikke har annen jobb. Litt kjedelig tidspunkter med kveld i helgene osv.
Fordeler
Inntekt
Ulemper
Jobbe til 23 hver kveld