REMA 1000
REMA 1000 anmeldelse

Hyggelig arbeidsplass, med gode kunnskapsrike mennesker.

10 februar 2015
- Typisk da på jobben starter med at jeg vasket butikklokalet, lageret og toalett avhengig av hva som var nødvendig og via en vaskeplan.

- Lærte mye hva god kundeservice og kundebehandling innebærer. Man kan ikke oppføre seg som en sur person bare pga en kunde er vanskelig. Man legger sine egne følelser bak en dør.

- Som sjef var han snill og gir deg tid til å gjøre ferdig det du skal gjøre, men dårlig på å gi oppriktig tilbake meldinger om hva du gjør riktig eller galt. God snill kan du kalle det.

- Medarbeiderne var snille og kunnskapsrike med konkurranseinstinktet i full sving. De tok kunder inn med en varm tone og sa alltid hade til kunder som gikk.

- Det vanskelige med jobben var å prøve å balansere alle oppgavene likt.

- Den gode stemningen.
Fordeler
Gratis lunsj
Ulemper
Lite oppfølging for de som er nye til jobben.
Similar reviews
3 mai 2020
Butikkmedarbeider (Nåværende ansatt) - Kristiansand kommune
lærerikt og gøy å jobbe på rema 1000. noen dager er mer hektisk enn andre og ikke alle sager går som forventet men det gleder vel generelt alle jobber.
28 februar 2020
Butikkmedarbeider (Tidligere ansatt) - Rakkestad
Fikk jobben etter en arbeidsdag gjennom skolen. Var en grei arbeidsplass å tjene penger som ung, men er ikke noe jeg kunne se for meg å jobbe med over lang tid. syntes de nesten 3 årene jeg jobbet der var mer enn nok.
9 februar 2020
butikkmedarbeider (Nåværende ansatt) - Sem
en typisk dag på jobb er å svare kunder på dems spørsmål, svare telefoner,post i butikk, sitte i kassen. fylle på i hyller og rydde.