REMA 1000

REMA 1000 anmeldelser fra ansatte

3,9Balanse mellom jobb og fritid

Fant 89 anmeldelser som matchet søketSe alle 172 anmeldelser

Helt greit

Dårlig oppfølging ved evt sykdom, ansatte andre uten å spørre hvordan ting gikk og når jeg evt kom tilbake i jobb

Good team

It was extremely organized and good team ,hardworking I have worked with you for many years. It was very social and well-being work and I was and still am satisfied with my job. But now I've come in between the seats either Colchester

Fordeler

No

Ulemper

No

Veldiggøy

Rema 1000 er en sikkerhet job med bra løn og god kolleger

Gøy

Jeg er villig til lære veldig fort og har bedre CV enn den jeg skriv men får ikke lagt den til .Jeg har jobbet her siden jeg var 18 år og jobber forsatt nå jeg er 31 år gammel

Fin deltidsjobb

Det er alltid noe å gjøre i denne jobben, enten det er å rydde på lageret, i hyllene, hjelpe kunder, kaste ut søpla, sitte i kassen osv.

Fordeler

Gratis lunsjer

Bra

Jeg har sett annonsen deres. Jeg e så intrsert å jobbe huss dere. Jeg er student og fri om sommeren, vi kan møte et jobbintervju.

Gøy og lærerikt

lærerikt og gøy å jobbe på rema 1000. noen dager er mer hektisk enn andre og ikke alle sager går som forventet men det gleder vel generelt alle jobber.

Ledelse

Hver dag er ikke like. Fantastiske kunder som betaler lønna vår. Rema 1000 er virkelig et skikkelig samhold jobb. Alle passer på hverandre og vi får jobben gjort.

en dag på jobb

hjalp sjefen med å finne varer til kunder som hadde bestilt varer via nett.

ikke min type aarbeidsplass

Fikk jobben etter en arbeidsdag gjennom skolen. Var en grei arbeidsplass å tjene penger som ung, men er ikke noe jeg kunne se for meg å jobbe med over lang tid. syntes de nesten 3 årene jeg jobbet der var mer enn nok.

God

Man trives der godt og samarbeide med ede sosiale kollegaer er så hyggelig.

Fordeler

Sosial, samarbeid og hjelpsomhet.

Ulemper

Lageret, tid og Ikke samarbeidsvillig

Hyggelig

Det var veldig fint og trivelig å jobb på Rema 1000.

stressende men helt greit

en typisk dag på jobb er å svare kunder på dems spørsmål, svare telefoner,post i butikk, sitte i kassen. fylle på i hyller og rydde.

Dårlig opplevelse

Jobbet der i 2 år, jobben var helt OK, men sjefen var urettferdig mot oss ansatte. Flere beskyldninger over noe han selv hadde glemt han hadde gjort. Mye unnskyldninger og irritasjon over at folk ikke kunne/ville jobbe osv. Prioriterte kun favorittene hans på dagtid pga di «har en egen familie som dere unge ikke ha

Jeg har erfaring.

Jeg har lært kjøledisken, fruktdisken, kassa, tipping.

Optimal jobb ved siden av videregående skole.

Hyggelige arbeidskollegaer. Litt lite utfordringer da det ble mye arbeid bak kassen.

It was great

I enjoyed it. Especially in the area it was in, the customers were engaging and fun to speak to. The colleagues all had relations and whenever I had issues they would happily stop what they are doing to quickly help me. Alright work experience.

Bra

Det var et flott arbeidsmiljø og arbeidstimene var som regel veldig bra med tanke på skolen. Noen ganger kunne det gå litt i surr, men dette var mer fordi kjøpmann hadde lite ansatte i forhold til hvem han hadde gitt ferie og slikt.

takk for hjelp

jeg har lyst til jobbe og ha penger hilsen wojtek

Produktiv og gøy arbeidsplass

Dagen min gikk helt fint på jobben. jeg hadde lært å flyte lettere på jobben og ikke setter foten på fast oppgave.

Det vær ganske bra

Jeg vært på praksis men jeg kunne ikke fikk jobb.jeg hørte også fra andre det vanskelig å få jobb i hoss Rema 1000. Dere bør tenke om jobbe praksis hos dere.

Still et spørsmål om å jobbe eller intervjue hos REMA 1000. Nettverket vårt er klar til å svare.Still et spørsmål

3,9 av 5 stjerner for Arbeid/Personliv forhold
3,6 av 5 stjerner for Kompensasjon/Fordeler