REMA 1000 anmeldelser fra ansatte

Fant 54 anmeldelser som matchet søket Se alle 106 anmeldelser
Sorter etter: Hjelpsomhet | Omtale | Dato
Good place, cool boss and good food
Warehouse Worker (Tidligere ansatt) –  Ski kommune7 juni 2018
Great place to work at with great bosses and colleagues, okay pay and okay free lunch everyday. If i go back to Norway i hope to get this job back one day.
Fordeler
Free lunches, funny colleugues
Ulemper
No afternoon or night shifts
Hjalp denne anmeldelsen?Ja 6NeiRapporter
produktiv og gøy arbeidsplass.
butikkmedarbeider (Tidligere ansatt) –  konnerud, drammen16 mai 2018
Det var gøy å jobber hos Rema 1000 ,siden alle kolleger er hyggelige og butikk sjefen min er veldig hard arbeidene person og hyggelig. Jeg har lært mye der, som å plassering varer på plass, kundebehandling og sitte på kasse.
Fordeler
lært mye fra der.
Hjalp denne anmeldelsen?Ja 6NeiRapporter
produktive og gøy arbeidsplas
Butikkmedarbeider deltat i ulike arbeidsoppgaver (Tidligere ansatt) –  Sandnessjøen6 mai 2018
Godt arbeidsmiljø med gode leder kolleger og kunder med hektiske arbeidsdager.
Fordeler
Godt arbeidsmilijø
Ulemper
vet ikke
Hjalp denne anmeldelsen?Ja 5NeiRapporter
Den er god arbeidsplassen
Ryddig (Nåværende ansatt) –  Vennesla. Kristiansand1 mai 2018
Jeg interesserte på den jobbe at jeg har arfaring.
Fordeler
Jeg vet ikke
Ulemper
Kort pause
Hjalp denne anmeldelsen?Ja 3Nei 2Rapporter
Ulike arbeidsoppgaver og godt arbeidsmiljø
Ferievikar (Nåværende ansatt) –  Hamar20 april 2018
Arbeidsplassen gir mulighet for god kontakt med kunder, være produktiv i form av å fylle på varer og frukt, samt rydding.
Productive and fun
Shift supervisor (Tidligere ansatt) –  Tasta, 1000, NO9 april 2018
Was able to grow as a person and to advance in the business. Was trusted and given a lot of responsibility which I am still benefiting from today. Training program was excellent and you could never have enough training.
Buttikk
Kundebehandler. Rydde og vaske, Kassemedarbeider (Tidligere ansatt) –  Lindås kommune25 mars 2018
Kommer jo an på om en hadde åpning eller lukking av butikken. Men det var jo til å gjøre butikken klar så den såg ny åpnet ut hver dag og helt til en hver tid. Jeg lærte butikk ut og inn, bestilling av varer, litt regnskap og tippekassen. Arbeiskultuen vi hadde var helt på topp og det var en godt team. Den vanskligste delen var viss det var krise på jobb og alle var organisert og organisasjonen ikke klarte å hjelpe.

Menst underholdene var at kundene var så strålende gode.
Hyggelige kollegaer
Kasserer (Tidligere ansatt) –  Bærum kommune3 november 2017
En vanlig arbeidsdag er krevende, men alltid hyggelig jobbe for kundene. Jeg har lærte alltid å være hyggelig og blid mot kundene.
Ledelse har alltid vært altfor streng og ikke vært hyggelig.
Dent vanskeligste delen av jobben var veldig lang arbeidsdag uten å fri innimellom.
Fordeler
Hyggelige kollegaer
Ulemper
Altfor korte pauser, altfor lange arbeidsdager
kjøtvarer
butikk (Tidligere ansatt) –  Skien6 oktober 2017
Jeg er en gutt som er 23 år gammel. Som gjerne vil ut i arbeidslivet og få meg arbeidserfaring. Jeg er ute etter alt mulig av jobber. Dere lurer sikkert på om jeg klarer jobben? Jaaa !!! Jeg er nevenyttig, allsidig, liker utfordringer og trives i hektiske dager med mange spennende oppgaver, som gjør at jeg vil klare oppgavene som vil komme. Jeg er kjempemotivert til å kunne tre inn i arbeidslivet, jeg liker å få ting gjort.

Allsidige oppgaver, nye utfordringer, kjent med nye mennesker m.m. Alt dette og mer til som gjør at jeg blir motivert og vil trives i arbeidslivet. Dere vil helt sikkert være sikker på at den nye medarbeideren skal passe inn hos dere, da vil jeg si at jeg er lett omgjengelig, liker å samarbeid
Fordeler
jeg er gla å jobb en å spise når som helst
Ulemper
jeg trenger ikke å ha mye pause i itida
Hjalp denne anmeldelsen?Ja 13Nei 17Rapporter
flott plass og jobbe
Butikkmedarbeider (Tidligere ansatt) –  Sandefjord kommune27 september 2017
flott plass og jobbe men da også høye forventninger til nye som kommer, så kan bli veldig hektisk arbeid som må læres veldig fort på flere områder.
productive and fun workplace
Shop Assistant (Tidligere ansatt) –  Drammen kommune26 september 2017
this is a place where your always on the go.lots to do and lovely employees to hand out this at this job. but the were no time for anything else than work. lots of items to place and price. the costumers were happy and everyone loved to shop at this place.
Ulemper
long hours
Hjalp denne anmeldelsen?Ja 7Nei 5Rapporter
Veldig bra arbeidsplass
Deltid (Tidligere ansatt) –  Tasta, NO20 september 2017
Veldig god plass å jobbe med hyggelige medarbeidere og en veldig hyggelig sjef, mye forskjellig å gjøre ,alltid en utfordring ,alltid en kunde som lurer på noe.
Fordeler
Mye
Hjalp denne anmeldelsen?Ja 2NeiRapporter
Spennende jobb
Lærling (Tidligere ansatt) –  Moss, Moss kommune19 september 2017
Morsom og spennende jobb, aldri en dag som er lik! Godt miljø og fin butikk. Mye sosialt med kunder og masse læring om kundebehandling.
Fordeler
En gratis frukt om dagen
Gøy arbeidsplass, lærerikt
Butikk medarbeider (Nåværende ansatt) –  Kristiansand, Lund19 september 2017
Jobber med kunder og det å ha kunden i sentrum er veldig viktig! Jeg rydder og vasker! Fyller på varer i butikken og hjelper alltid kunden om det trengs.
Hjalp denne anmeldelsen?Ja 11Nei 5Rapporter
Hyggelig arbeidsplass
Butikkmedarbeider/bestillingsansvar (Tidligere ansatt) –  Hillevåg14 september 2017
Hyggelig arbeidsplass med flotte medarbeidere. Har lært mye om Rema filosofi.
Rema 1000 Hillevåg er ikke den samme når det ble ny kjøpmann januar 2017
Hjalp denne anmeldelsen?Ja 2NeiRapporter
jeg god å jobb i produksjon og lager medarbeide
Hyller varer både i butikken og lager (Nåværende ansatt) –  2864 fall28 august 2017
jeg er alltid glad å kjenne med nye mennesker. håper jeg får jobb hos dere
slitsomt og vanskelig
Butikkarbeider (Tidligere ansatt) –  Drammen, Drammen kommune24 august 2017
Erfaringer fra å ha jobbet i butikk også har gitt meg kunnskaper i å vise god service, møte på mennesker og behandle mennesker.
Jeg har lært litt om vare telling, kassearbeid, fronting av varer og bytte ut datovarer.
Jeg jobbet på Rema 1000 via NAV, fikk lønn fra NAV også.
Fordeler
God pause
Hjalp denne anmeldelsen?Ja 4Nei 7Rapporter
godt humør
Rydding (Tidligere ansatt) –  Fauske kommune17 august 2017
Jeg heter Daniel Beyene og bor på Fauske. Jeg kommer fra Eritrea og er 27 år gammel. Jeg har bodd i Norge i nesten 7 år. Jeg har gått to år på Fauske videregående skole på helsefag. Jeg liker å jobbe med mennesker, og har jobbet som miljøarbeider ved Røvika asylmottak EM siden desember 2015. Jeg er ikke gift og har ikke barn, så jeg kan jobbe når som helst.
Jeg er glad i å gå turer i skog og mark, være med venner, spille fotball og spille piano. Som person er jeg utadvendt, arbeidsom og en gledesspreder, og jeg kan bidra til et godt arbeidsmiljø. Jeg er opptatt av å skape gode relasjoner til ungdom og føler jeg har skapt gode relasjoner til guttene på mottaket. Jeg har også vært på utplassering i Hauan barnehage i 2014, og utplassert på Fauske sykehjem i 2015 og 2016. Jeg har også siden 2012 jobbet deltid ved Rema 1000. Jeg jobbet også Iris med søppelbil og hjelpeman. Jeg har førerkort klasse B og jeg har bil.
Jeg er arbeiderledighet og og kan jeg jobb dag, aften og natt
Fordeler
nei
Ulemper
korte
Hjalp denne anmeldelsen?Ja 3Nei 14Rapporter
min første kompetanse med jobb i norge var i Rema 1000
selger og organisasjon i butikken (Tidligere ansatt) –  Bergen14 august 2017
det var en kort tid men likevel jeg likte den fordi jobb miljø var veldig god og min kamerater er veldig snill. Det var en bra kompetanse for aktivere min språk og har kommunikasjon med nordmenn og vet mer om jobb i norge . Noen av gøye tingene var at min leder og kamerater alltid overraske av min raskt trives. På grunn av min erfaring med bedrifter og organisering av lagerhus og beregninger av elektroniske da lærte jeg fort.
Fordeler
Språk, kamerater
Ulemper
praksis uten lønn
Produktiv og morsom arbeidsopplevelse
Butikkansatt (Tidligere ansatt) –  Halden23 juli 2017
Morsomt og lærerrikt år. Utfordrende arbeidplass med varierte oppgaver.
Hjalp denne anmeldelsen?Ja 5Nei 3Rapporter
Registrer denne bedriftssiden

Still et spørsmål om å jobbe eller intervjue hos REMA 1000. Nettverket vårt er klar til å svare.

Still et spørsmål

4,1