Radisson Blu Hotel

Anmeldelser om Lønn og fordeler fra ansatte hos Radisson Blu Hotel

Se alle 1,751 anmeldelser
Clean up and set up the table as fast as possible for the next guests. Taking a good care to the guests, help and find what they need if possible.
Make sure at the breakfast buffet all way have water, coffee, glass, cup, plate etc,. and notice to the cook if we need more food on the buffet.

At work, sometimes there is pressure from guests, but I work with a good team both the waiter and the one who work in the kitchen,then we can handle it.

It was been busy working at the summertime but it's quite slow down now. So they don't really need an extra help often like before.

I'm happy to work here but I also really need a real job that I have current schedule which it will good for my family and my kid.
Fordeler
Gratis lunsj
Ulemper
Ikke parkeringsplass for ansatte
En flott arbeidsplass med gode kollegaer.
*Dårlig personale mat, dessverre det samme året rundt.

*Tar deg når du gjør noe feil, men aldri skryt når du gjør noe bra.

*Uerfarene ledere som styrer arbeidsplassen, flink å late som om de vet hva de holder på med.

*10% kontrakt til de fleste selv om de jobber 80/100% året rundt

*Mye postitivt men blir fort glemt når man blir fokusert på det negative, ville ikke sagt ja til ansettelse igjen.
Dårlig ledelse, ingen opplæring, mobbing på jobb. Stress, mistenksomhet. Ansatte ble random scannet etter endt arbeidsdag. Fikk en psykisk knekk og har utviklet engstelse mot å jobbe generet. Verste arbeidsplassen jeg har jobbet på.
Utrolig bra arbeidsplass.
Fine arbeidstider, kollegaer og et mangfoldig turisttilstrømning.

Fantastisk bra sted og være gjest eller ansatt.
Fordeler
Flexibel timeliste
Ulemper
Korte matpauser, dårlig barkompetanse.
en typisk dag på jobb går ut på å lage mat for store mengder med folk.
jeg har lært mye med hygiene å kundebehandling

ledelsen er helt ok men kan alltids bli bedre

kulturen er helt fantastisk men det er noen personer som som oppfører seg litt dårlig

vanskeligste delen er det å få ut maten raskt nok sånn man er kun 10/15 personer som jobber der å har over 20000 gester i uken på over 37 etasjer så er det ikke bare bare å kunne gi den beste servicen til gester
det mest underholdende delen er det med jobbe der er at vi har det kjempe gøy på jobb
Resepsjon:
Som resepsjonist tok jeg gjestene vel i mot med ett godt smil om munnen når de passerte resepsjonen, og småpratet med dem. Jeg tok imot bestillinger på telefon. Jeg la inn bonuspoeng til de tidligere gjestene. Jeg booket inn gjester som hadde bestilt fra internett. Jeg booket ut gjester som hadde reist. Jeg laget nøkkelkort til rommene til gjestene.

Servitør:

Som servitør tok jeg gjestene godt i mot når de kom inn i restauranten, og småpratet med dem. Rutinene gikk i å støvsuge, vaske og dekke bord, rydde vekk tallerkner fra gjestene, sette lys på bordene, og ta oppvasken. Skulle vi gjøre klar til arrangement flyttet vi på bord, satt på duk, lys, og dekket på til gjestene. Om kveldene gjorde vi klar restauranten, og møterom til neste dag ved å støvsuge, kaste søppel, rydde inn mat fra buffe, vaske bord, støvsuge gangene, ta oppvasken.
Fordeler
Gratis lunsj.
Ulemper
Ingen ulemper.
En otroligt lärorik tjänst. Med stort fokus på nedskärningar och spara in på olika kostnader så var det alltid mycket att göra.
Det var helt fantastiskt att jobba med flera kulturer och otroligt lärorikt. Hotellet är nu stängt för renovering så att vara med på stängningen av ett hotell var också väldigt lärorikt. Med tanke på att det var ett gammalt hotell så hade detta också sina utmaningar för att ge gästen ett perfekt boende.
Fordeler
Stort hotell
Ulemper
Gammalt hotell
Det er synd at Hotel Norge snart skal stenge, jeg har trivdes godt på den arbeidsplassen og håper på å kunne ta med meg de gode erfaringene mine derfra til en ny arbeidsgiver.
Fordeler
Gode kollegaer
Ulemper
Skiftarbeidet
Frokostavdelingen er hyggelig og motion i stedet. Kollega er snill, positiv og har godt humør på jobben. Jeg har jobbet med dem. De er snill, hyggelig mot meg og inspirer meg. Dele gruppe jobbe sammen i stasjonen.
Eksta Ansatte som har vært der i mange år har problemer med autoritet og respekterer ikke skikkelig arbeidsplassen gjestene eller profesjonalitet og vet egentlig ikke hva som er hva av mat og drikke.
De har og problemer med å gjøre en jobb nøyaktig slik at ledere eller andre som kan dette inn og ut må dobbelt sjekke og rette etter utført arbeid.
Fordeler
% betalt så relativt godt humør på alle ansatte.
Ulemper
Slurvete og late til tider
Se flere anmeldelser om Radisson Blu Hotel
Still et spørsmål om å jobbe eller intervjue hos Radisson Blu Hotel. Nettverket vårt er klar til å svare.
4.1
Basert på 1,751 anmeldelser