Radisson Blu Hotel anmeldelser fra ansatte

Fant 11 anmeldelser som matchet søket Se alle 1 155 anmeldelser
Sorter etter: Hjelpsomhet | Omtale | Dato
det er en helt ok arbeidsplass
kokkelærling Oslo plaza (Tidligere ansatt) –  Oslo4 oktober 2018
en typisk dag på jobb går ut på å lage mat for store mengder med folk.
jeg har lært mye med hygiene å kundebehandling
ledelsen er helt ok men kan alltids bli bedre
kulturen er helt fantastisk men det er noen personer som som oppfører seg litt dårlig
vanskeligste delen er det å få ut maten raskt nok sånn man er kun 10/15 personer som jobber der å har over 20000 gester i uken på over 37 etasjer så er det ikke bare bare å kunne gi den beste servicen til gester
det mest underholdende delen er det med jobbe der er at vi har det kjempe gøy på jobb
Hard working
Cooking Assistant (Tidligere ansatt) –  NORWAY7 juli 2018
Am confidence in doing my work an am pricise when dong my job,I give exactly what the customers need focusing in my job ,I am also puntual in woking time
Fordeler
NO
Ulemper
10HRS
Bra
Städare (Tidligere ansatt) –  Oslo kommune28 juni 2018
Bbbbbbbbbggggghhgfffffffffffffggggglkkkkkkkhhjjuuu
Hjalp denne anmeldelsen?JaNeiRapporter
Ingen dag är den andra lik
ASSISTERANDE HUSEKONOM (Tidligere ansatt) –  Stavanger17 november 2016
En otroligt lärorik tjänst. Med stort fokus på nedskärningar och spara in på olika kostnader så var det alltid mycket att göra.
Det var helt fantastiskt att jobba med flera kulturer och otroligt lärorikt. Hotellet är nu stängt för renovering så att vara med på stängningen av ett hotell var också väldigt lärorikt. Med tanke på att det var ett gammalt hotell så hade detta också sina utmaningar för att ge gästen ett perfekt boende.
Fordeler
Stort hotell
Ulemper
Gammalt hotell
Hjalp denne anmeldelsen?Ja 2NeiRapporter
Utvecklande och positiv arbetsmiljö.
SERVICE MANAGER (Tidligere ansatt) –  Stavanger17 november 2016
Jag tycker om ett arbete där man arbetar som ett team och att man har möjlighet att få känna ägarskap över sitt jobb och företaget.
Utamningarna är att det är alltid mycket att göra och man måste lära sig att prioritera vad som är viktigast där och då. Man måste fokusera på både administrativa och produktiva arbetsuppgifter.
Fordeler
Bra kommunikation mellan ledningen och de anställda.
Ulemper
Inga som jag märkt hittills
En god arbeidsplass
Ala Carte servitør (Nåværende ansatt) –  Bergen, Bergen kommune8 august 2016
Det er synd at Hotel Norge snart skal stenge, jeg har trivdes godt på den arbeidsplassen og håper på å kunne ta med meg de gode erfaringene mine derfra til en ny arbeidsgiver.
Fordeler
Gode kollegaer
Ulemper
Skiftarbeidet
Hjalp denne anmeldelsen?Ja 2NeiRapporter
Gøy arbplass med gode folk.
Servitør / Bartender (Nåværende ansatt) –  Tromsø3 mars 2016
Kollegaer og Ledelse er på det nivået det må være.

Har jobbet som ekstra/tilkalling i mange år og trives veldig . Alltid noe nytt som skjer og nye mennesker å treffe.
Hjalp denne anmeldelsen?Ja 1NeiRapporter
Hyggelig og motion i stedet
ekstrahjelp ( frokost, kantine) (Tidligere ansatt) –  Oslo city19 september 2015
Frokostavdelingen er hyggelig og motion i stedet. Kollega er snill, positiv og har godt humør på jobben. Jeg har jobbet med dem. De er snill, hyggelig mot meg og inspirer meg. Dele gruppe jobbe sammen i stasjonen.
Hjalp denne anmeldelsen?Ja 2NeiRapporter
Kaotisk lederstil, men spennende møter med forskjellige mennesker.
Nattevaktresepsjonist (Tidligere ansatt) –  Oslo, N0327 mars 2015
En typisk nattevakt inneholdt en del innsjekk på kveldstid og så rolige tilstander utover natten. Jeg har lært å være meget selvstendig i mitt arbeide, da ingen andre var på jobb sammen med meg.

Jeg synes lederstilen var meget kaotisk og følte at man ikke ble tatt alvorlig hvis man rapporterte noe til ledelsen.

Vanskeligste delen med nattjobbing for meg var å skulle relokere mennesker til andre hoteller på natta hvis hotellet var fullt.

Den mest underholdende delen av å jobbe nattevakter må være alle de forskjellige menneskene og situasjonene som man møter på på nattestid.
Fordeler
Rabbaterte priser på hotellopphold
Herlig miljø men rotete
Bankett Servitør (Nåværende ansatt) –  Bergen, N1210 desember 2013
Eksta Ansatte som har vært der i mange år har problemer med autoritet og respekterer ikke skikkelig arbeidsplassen gjestene eller profesjonalitet og vet egentlig ikke hva som er hva av mat og drikke.
De har og problemer med å gjøre en jobb nøyaktig slik at ledere eller andre som kan dette inn og ut må dobbelt sjekke og rette etter utført arbeid.
Fordeler
% betalt så relativt godt humør på alle ansatte.
Ulemper
Slurvete og late til tider

Se flere Radisson Blu Hotel anmeldelser

Registrer denne bedriftssiden

Still et spørsmål om å jobbe eller intervjue hos Radisson Blu Hotel. Nettverket vårt er klar til å svare.

Still et spørsmål

4,2