Radisson Blu Hotel anmeldelser fra ansatte

Sorter etter: Hjelpsomhet | Omtale | Dato
Spennende og givende arbeidsplass
Servitør (Tidligere ansatt) –  Tromsø13 juni 2019
Utrolig bra arbeidsplass.
Fine arbeidstider, kollegaer og et mangfoldig turisttilstrømning.
Fantastisk bra sted og være gjest eller ansatt.
Fordeler
Flexibel timeliste
Ulemper
Korte matpauser, dårlig barkompetanse.
Stimolante e ce flessibilita
RECEPTIONIST/ ADETTO ALLE PRENOTAZIONE (Tidligere ansatt) –  OSLO NOVERGIA31 mai 2019
Anche qui ce grande disponibilita del management alle esigenza dei lavoratori
Fordeler
CE PASTO GRATUITA
Ulemper
NESSUNA
3,0
det er en helt ok arbeidsplass
kokkelærling Oslo plaza (Tidligere ansatt) –  Oslo4 oktober 2018
en typisk dag på jobb går ut på å lage mat for store mengder med folk.
jeg har lært mye med hygiene å kundebehandling
ledelsen er helt ok men kan alltids bli bedre
kulturen er helt fantastisk men det er noen personer som som oppfører seg litt dårlig
vanskeligste delen er det å få ut maten raskt nok sånn man er kun 10/15 personer som jobber der å har over 20000 gester i uken på over 37 etasjer så er det ikke bare bare å kunne gi den beste servicen til gester
det mest underholdende delen er det med jobbe der er at vi har det kjempe gøy på jobb
Spennende og travel arbeidsplass
Extra hjelp frokost (waiter) (Nåværende ansatt) –  Stavanger26 august 2018
Clean up and set up the table as fast as possible for the next guests. Taking a good care to the guests, help and find what they need if possible.
Make sure at the breakfast buffet all way have water, coffee, glass, cup, plate etc,. and notice to the cook if we need more food on the buffet.
At work, sometimes there is pressure from guests, but I work with a good team both the waiter and the one who work in the kitchen,then we can handle it.

It was been busy working at the summertime but it's quite slow down now. So they don't really need an extra help often like before.
I'm happy to work here but I also really need a real job that I have current schedule which it will good for my family and my kid.
Fordeler
Gratis lunsj
Ulemper
Ikke parkeringsplass for ansatte
Hard working
Cooking Assistant (Tidligere ansatt) –  NORWAY7 juli 2018
Am confidence in doing my work an am pricise when dong my job,I give exactly what the customers need focusing in my job ,I am also puntual in woking time
Fordeler
NO
Ulemper
10HRS
Hjalp denne anmeldelsen?JaNei 1Rapporter
Gøy arbeidsplass!
Servitør og resepsjon. Utplassering av skole (Tidligere ansatt) –  Haugesund, Haugesund kommune29 juni 2018
Resepsjon:
Som resepsjonist tok jeg gjestene vel i mot med ett godt smil om munnen når de passerte resepsjonen, og småpratet med dem. Jeg tok imot bestillinger på telefon. Jeg la inn bonuspoeng til de tidligere gjestene. Jeg booket inn gjester som hadde bestilt fra internett. Jeg booket ut gjester som hadde reist. Jeg laget nøkkelkort til rommene til gjestene.

Servitør:
Som servitør tok jeg gjestene godt i mot når de kom inn i restauranten, og småpratet med dem. Rutinene gikk i å støvsuge, vaske og dekke bord, rydde vekk tallerkner fra gjestene, sette lys på bordene, og ta oppvasken. Skulle vi gjøre klar til arrangement flyttet vi på bord, satt på duk, lys, og dekket på til gjestene. Om kveldene gjorde vi klar restauranten, og møterom til neste dag ved å støvsuge, kaste søppel, rydde inn mat fra buffe, vaske bord, støvsuge gangene, ta oppvasken.
Fordeler
Gratis lunsj.
Ulemper
Ingen ulemper.
Bra
Städare (Tidligere ansatt) –  Oslo kommune28 juni 2018
Bbbbbbbbbggggghhgfffffffffffffggggglkkkkkkkhhjjuuu
god arbeidsplass
kokk (Nåværende ansatt) –  Oslo kommune2 mai 2018
der vi har veldig god samearbeid mellom kjøkkenet og restaurant,
Fordeler
god samarbeid
Ulemper
forskjell vakter, eksempel restaurant til 23 og neste dag du starter kl 9 tidlig
5,0
Cosy place to work with frendly coleags
Housekeeping and Waitress (Nåværende ansatt) –  Stavanger , Norway28 mars 2017
Busy days are more interesting. I learnt how to work in a good way and managing stressful situations. Very kind and understanding management. Sometimes hard physical work but we can cope up with a good team work. Very nice place to work.
5,0
Cosy place to work and very frendly coleags
Housekeeping and Waitress (Nåværende ansatt) –  Stavanger , Norway28 mars 2017
Busy days are more interesting. I learnt how I can work in a good way and managing in stressful situations. Very kind and understanding managment. sometimes it is hard physical job but we can cope up with a good team work.
4,0
Ingen dag är den andra lik
ASSISTERANDE HUSEKONOM (Tidligere ansatt) –  Stavanger17 november 2016
En otroligt lärorik tjänst. Med stort fokus på nedskärningar och spara in på olika kostnader så var det alltid mycket att göra.
Det var helt fantastiskt att jobba med flera kulturer och otroligt lärorikt. Hotellet är nu stängt för renovering så att vara med på stängningen av ett hotell var också väldigt lärorikt. Med tanke på att det var ett gammalt hotell så hade detta också sina utmaningar för att ge gästen ett perfekt boende.
Fordeler
Stort hotell
Ulemper
Gammalt hotell
5,0
Utvecklande och positiv arbetsmiljö.
SERVICE MANAGER (Tidligere ansatt) –  Stavanger17 november 2016
Jag tycker om ett arbete där man arbetar som ett team och att man har möjlighet att få känna ägarskap över sitt jobb och företaget.
Utamningarna är att det är alltid mycket att göra och man måste lära sig att prioritera vad som är viktigast där och då. Man måste fokusera på både administrativa och produktiva arbetsuppgifter.
Fordeler
Bra kommunikation mellan ledningen och de anställda.
Ulemper
Inga som jag märkt hittills
En god arbeidsplass
Ala Carte servitør (Nåværende ansatt) –  Bergen, Bergen kommune8 august 2016
Det er synd at Hotel Norge snart skal stenge, jeg har trivdes godt på den arbeidsplassen og håper på å kunne ta med meg de gode erfaringene mine derfra til en ny arbeidsgiver.
Fordeler
Gode kollegaer
Ulemper
Skiftarbeidet
5,0
Gøy arbplass med gode folk.
Servitør / Bartender (Nåværende ansatt) –  Tromsø3 mars 2016
Kollegaer og Ledelse er på det nivået det må være.

Har jobbet som ekstra/tilkalling i mange år og trives veldig . Alltid noe nytt som skjer og nye mennesker å treffe.
5,0
Hyggelig og motion i stedet
ekstrahjelp ( frokost, kantine) (Tidligere ansatt) –  Oslo city19 september 2015
Frokostavdelingen er hyggelig og motion i stedet. Kollega er snill, positiv og har godt humør på jobben. Jeg har jobbet med dem. De er snill, hyggelig mot meg og inspirer meg. Dele gruppe jobbe sammen i stasjonen.
3,0
Kaotisk lederstil, men spennende møter med forskjellige mennesker.
Nattevaktresepsjonist (Tidligere ansatt) –  Oslo, N0327 mars 2015
En typisk nattevakt inneholdt en del innsjekk på kveldstid og så rolige tilstander utover natten. Jeg har lært å være meget selvstendig i mitt arbeide, da ingen andre var på jobb sammen med meg.

Jeg synes lederstilen var meget kaotisk og følte at man ikke ble tatt alvorlig hvis man rapporterte noe til ledelsen.

Vanskeligste delen med nattjobbing for meg var å skulle relokere mennesker til andre hoteller på natta hvis hotellet var fullt.

Den mest underholdende delen av å jobbe nattevakter må være alle de forskjellige menneskene og situasjonene som man møter på på nattestid.
Fordeler
Rabbaterte priser på hotellopphold
Herlig miljø men rotete
Bankett Servitør (Nåværende ansatt) –  Bergen, N1210 desember 2013
Eksta Ansatte som har vært der i mange år har problemer med autoritet og respekterer ikke skikkelig arbeidsplassen gjestene eller profesjonalitet og vet egentlig ikke hva som er hva av mat og drikke.
De har og problemer med å gjøre en jobb nøyaktig slik at ledere eller andre som kan dette inn og ut må dobbelt sjekke og rette etter utført arbeid.
Fordeler
% betalt så relativt godt humør på alle ansatte.
Ulemper
Slurvete og late til tider

Se flere Radisson Blu Hotel anmeldelser

Registrer denne bedriftssiden

Still et spørsmål om å jobbe eller intervjue hos Radisson Blu Hotel. Nettverket vårt er klar til å svare.

Still et spørsmål

4,2