Radisson Blu Hotel

Radisson Blu Hotel anmeldelser fra ansatte

Se alle 1,781 anmeldelser
Jeg kommer til jobben og vasker resepsjonen, og deretter de forskjellige møterommene og toalettene. Jeg har fått mye erfaring innen renhold og arbeidsmiljøet var veldig bra.
loved my expirience at Radisson blu . Nice place to work and progress as a team . You can learn new thing every day as a chef .my experience as a sous chef at Radisson blu was realy nice and competitiv . I took my team to another level and discoverd new limits .
En flott arbeidsplass med gode kollegaer.
*Dårlig personale mat, dessverre det samme året rundt.

*Tar deg når du gjør noe feil, men aldri skryt når du gjør noe bra.

*Uerfarene ledere som styrer arbeidsplassen, flink å late som om de vet hva de holder på med.

*10% kontrakt til de fleste selv om de jobber 80/100% året rundt

*Mye postitivt men blir fort glemt når man blir fokusert på det negative, ville ikke sagt ja til ansettelse igjen.
mili ludzie, dużo się działo, przyjemna praca, godna polecenia
Dårlig ledelse, ingen opplæring, mobbing på jobb. Stress, mistenksomhet. Ansatte ble random scannet etter endt arbeidsdag. Fikk en psykisk knekk og har utviklet engstelse mot å jobbe generet. Verste arbeidsplassen jeg har jobbet på.
jeg må identifisere konkurrenter og være klar over deres
Fordeler
ja kansje
Ulemper
15 av full Jobb
Utrolig bra arbeidsplass.
Fine arbeidstider, kollegaer og et mangfoldig turisttilstrømning.

Fantastisk bra sted og være gjest eller ansatt.
Fordeler
Flexibel timeliste
Ulemper
Korte matpauser, dårlig barkompetanse.
Anche qui ce grande disponibilita del management alle esigenza dei lavoratori
Fordeler
CE PASTO GRATUITA
Ulemper
NESSUNA
en typisk dag på jobb går ut på å lage mat for store mengder med folk.
jeg har lært mye med hygiene å kundebehandling

ledelsen er helt ok men kan alltids bli bedre

kulturen er helt fantastisk men det er noen personer som som oppfører seg litt dårlig

vanskeligste delen er det å få ut maten raskt nok sånn man er kun 10/15 personer som jobber der å har over 20000 gester i uken på over 37 etasjer så er det ikke bare bare å kunne gi den beste servicen til gester

det mest underholdende delen er det med jobbe der er at vi har det kjempe gøy på jobb
Clean up and set up the table as fast as possible for the next guests. Taking a good care to the guests, help and find what they need if possible.
Make sure at the breakfast buffet all way have water, coffee, glass, cup, plate etc,. and notice to the cook if we need more food on the buffet.

At work, sometimes there is pressure from guests, but I work with a good team both the waiter and the one who work in the kitchen,then we can handle it.

It was been busy working at the summertime but it's quite slow down now. So they don't really need an extra help often like before.

I'm happy to work here but I also really need a real job that I have current schedule which it will good for my family and my kid.
Fordeler
Gratis lunsj
Ulemper
Ikke parkeringsplass for ansatte
Am confidence in doing my work an am pricise when dong my job,I give exactly what the customers need focusing in my job ,I am also puntual in woking time
Fordeler
NO
Ulemper
10HRS
Resepsjon:
Som resepsjonist tok jeg gjestene vel i mot med ett godt smil om munnen når de passerte resepsjonen, og småpratet med dem. Jeg tok imot bestillinger på telefon. Jeg la inn bonuspoeng til de tidligere gjestene. Jeg booket inn gjester som hadde bestilt fra internett. Jeg booket ut gjester som hadde reist. Jeg laget nøkkelkort til rommene til gjestene.

Servitør:

Som servitør tok jeg gjestene godt i mot når de kom inn i restauranten, og småpratet med dem. Rutinene gikk i å støvsuge, vaske og dekke bord, rydde vekk tallerkner fra gjestene, sette lys på bordene, og ta oppvasken. Skulle vi gjøre klar til arrangement flyttet vi på bord, satt på duk, lys, og dekket på til gjestene. Om kveldene gjorde vi klar restauranten, og møterom til neste dag ved å støvsuge, kaste søppel, rydde inn mat fra buffe, vaske bord, støvsuge gangene, ta oppvasken.
Fordeler
Gratis lunsj.
Ulemper
Ingen ulemper.
Bbbbbbbbbggggghhgfffffffffffffggggglkkkkkkkhhjjuuu
der vi har veldig god samearbeid mellom kjøkkenet og restaurant,
Fordeler
god samarbeid
Ulemper
forskjell vakter, eksempel restaurant til 23 og neste dag du starter kl 9 tidlig
Busy days are more interesting. I learnt how to work in a good way and managing stressful situations. Very kind and understanding management. Sometimes hard physical work but we can cope up with a good team work. Very nice place to work.
Busy days are more interesting. I learnt how I can work in a good way and managing in stressful situations. Very kind and understanding managment. sometimes it is hard physical job but we can cope up with a good team work.
En otroligt lärorik tjänst. Med stort fokus på nedskärningar och spara in på olika kostnader så var det alltid mycket att göra.
Det var helt fantastiskt att jobba med flera kulturer och otroligt lärorikt. Hotellet är nu stängt för renovering så att vara med på stängningen av ett hotell var också väldigt lärorikt. Med tanke på att det var ett gammalt hotell så hade detta också sina utmaningar för att ge gästen ett perfekt boende.
Fordeler
Stort hotell
Ulemper
Gammalt hotell
Jag tycker om ett arbete där man arbetar som ett team och att man har möjlighet att få känna ägarskap över sitt jobb och företaget.
Utamningarna är att det är alltid mycket att göra och man måste lära sig att prioritera vad som är viktigast där och då. Man måste fokusera på både administrativa och produktiva arbetsuppgifter.
Fordeler
Bra kommunikation mellan ledningen och de anställda.
Ulemper
Inga som jag märkt hittills
Det er synd at Hotel Norge snart skal stenge, jeg har trivdes godt på den arbeidsplassen og håper på å kunne ta med meg de gode erfaringene mine derfra til en ny arbeidsgiver.
Fordeler
Gode kollegaer
Ulemper
Skiftarbeidet
Kollegaer og Ledelse er på det nivået det må være.

Har jobbet som ekstra/tilkalling i mange år og trives veldig . Alltid noe nytt som skjer og nye mennesker å treffe.
Frokostavdelingen er hyggelig og motion i stedet. Kollega er snill, positiv og har godt humør på jobben. Jeg har jobbet med dem. De er snill, hyggelig mot meg og inspirer meg. Dele gruppe jobbe sammen i stasjonen.