PostNord
PostNord anmeldelse

Hektisk og trivelig arbeidsplass

27 mai 2015
Veldig hektisk dag med mange containere som skal fraktes fra togstasjonene og ut til avdelingene . Jeg mangler 4 biler og 8 tog plasser for å komme i mål.
Faste oppdrag fordeles til sjåførene. Jeg må skaffe ekstra biler ved å ringe rundt til eksterne transportører. Sjekker også med togselskap om de har ledige tog plasser. For å få dette til må jeg endre på kjøremønsteret til noen av bilene. Mye koordinering og planlegging for å få det til. Som regel går det greit før dagen er omme.

Registrerer kostnader og inntekter inn i vårt data program slik at det blir riktig avregning til sjåførene og bidrag til firmaet.

Kvalitetsoppfølging. Sjekker at alt gikk som det skulle i løpet av forrige natt.

Planlegger dagens og morgendagens produksjon i samsvar med befraktere på andre avdelinger.

Viktig: Kommunikasjon både internt og eksternt, ha en plan (den kan endres underveis), være ærlig, ta ansvar, ha godt humør og god stå på vilje.

Jeg liker det meste jeg gjør i jobben min, men det å snakke med og hjelpe mennesker gir en god følelse.
Fordeler
Fleksibilitet
Similar reviews
19 januar 2020
Helt grei arbeidsplass.men de tenker kun på firma å penger.
28 desember 2019
bra arbeidsplass anbefales. det er mye fysisk jobb. og de har bra ledelse
2 oktober 2018
Jobbade 3 skift vilket är slitsamt för både kropp och psyke
Fordeler
Bra betalt
Ulemper
Slitsamt
Krevd profil
Still et spørsmål om å jobbe eller intervjue hos PostNord. Nettverket vårt er klar til å svare.
3.5
3.4