PostNord

Anmeldelser om Lederskap fra ansatte hos PostNord

Jeg ble godt tatt i mot, fikk god innføring i arbeidsoppgavene.
Arbeidsdagen var veldig variert, noe jeg synes var veldig bra. Trivdeds aller best med med arbeidsoppgavene knyttet til lasting og lossing.
bra arbeidsplass anbefales. det er mye fysisk jobb. og de har bra ledelse
Veldig hektisk dag med mange containere som skal fraktes fra togstasjonene og ut til avdelingene . Jeg mangler 4 biler og 8 tog plasser for å komme i mål.
Faste oppdrag fordeles til sjåførene. Jeg må skaffe ekstra biler ved å ringe rundt til eksterne transportører. Sjekker også med togselskap om de har ledige tog plasser. For å få dette til må jeg endre på kjøremønsteret til noen av bilene. Mye koordinering og planlegging for å få det til. Som regel går det greit før dagen er omme.

Registrerer kostnader og inntekter inn i vårt data program slik at det blir riktig avregning til sjåførene og bidrag til firmaet.

Kvalitetsoppfølging. Sjekker at alt gikk som det skulle i løpet av forrige natt.

Planlegger dagens og morgendagens produksjon i samsvar med befraktere på andre avdelinger.

Viktig: Kommunikasjon både internt og eksternt, ha en plan (den kan endres underveis), være ærlig, ta ansvar, ha godt humør og god stå på vilje.

Jeg liker det meste jeg gjør i jobben min, men det å snakke med og hjelpe mennesker gir en god følelse.
Fordeler
Fleksibilitet
Gode sosiale relasjoner med kolleger er viktige verdier for meg og som bidrar til et positivt arbeidsmiljø.
Det å lære noe nytt og mestre nye arbeidsoppgaver er veldig motiverende-

Jeg startet som kundebehandler på 1-linje, og ble NK teamleder der. Etter det så begynnte jeg på VIP avd. og var veldig selvgående (tok mye ansvar og min leder stolte veldig godt på meg).

På kundesentre er det mange kollegor som kommer og går (de fleste jobber ca:2 år för de går videre, og finner en annen jobb). Men veldig hyggelig kollegor og en bra sammanholdning på jobb.

Det vanskeligste delen av jobben er att det er mye stress og det er noe man må klare att hantere, og det passer ikke alle.
Ulemper
Jeg styrte mye mine egne pauser, men jeg er på jobb for att jobbe og det er ikke tid att ta pauser flere ganger om dagen.
Se flere anmeldelser om PostNord