PostNord

PostNord anmeldelser fra ansatte i Bodø

Bodø1 anmeldelse
Fant 1 anmeldelse som matchet søket
Veldig hektisk dag med mange containere som skal fraktes fra togstasjonene og ut til avdelingene . Jeg mangler 4 biler og 8 tog plasser for å komme i mål.
Faste oppdrag fordeles til sjåførene. Jeg må skaffe ekstra biler ved å ringe rundt til eksterne transportører. Sjekker også med togselskap om de har ledige tog plasser. For å få dette til må jeg endre på kjøremønsteret til noen av bilene. Mye koordinering og planlegging for å få det til. Som regel går det greit før dagen er omme.

Registrerer kostnader og inntekter inn i vårt data program slik at det blir riktig avregning til sjåførene og bidrag til firmaet.

Kvalitetsoppfølging. Sjekker at alt gikk som det skulle i løpet av forrige natt.

Planlegger dagens og morgendagens produksjon i samsvar med befraktere på andre avdelinger.

Viktig: Kommunikasjon både internt og eksternt, ha en plan (den kan endres underveis), være ærlig, ta ansvar, ha godt humør og god stå på vilje.

Jeg liker det meste jeg gjør i jobben min, men det å snakke med og hjelpe mennesker gir en god følelse.
Fordeler
Fleksibilitet
Krevd profil
Still et spørsmål om å jobbe eller intervjue hos PostNord. Nettverket vårt er klar til å svare.
3.5
3.4