PostNord
Motta ukentlige oppdateringer om nye jobber og vurderinger av denne bedriften

PostNord anmeldelser fra ansatte

Stillingstittel
Alle
Sted
Alle
Viser alle 311 anmeldelser
Jobbkultur
Helt grei arbeidsplass.men de tenker kun på firma å penger.
Jag har jobbat som förare de senaste 14 åren
Jag bor i Tranås och är intresserad av jobbet som förare. Jag har ett .C CE-körkort
Fordeler
Ja
Ulemper
Ja
Jobbkultur
Wszystko tak jak powinno być w firmie transportowej, polecam
Fordeler
Wszystko na tak, ubranie robocze, atmosfera w pracy, ludzie
Ulemper
Brak
Jobbkultur
Okunniga och hemska ”coacher”, alldeles för mycket tryck på statisk och mål, press på närvaro, HEMSKT att arbeta där för att summera det.
Fordeler
Ingenting
Ulemper
Allt
Hjalp denne anmeldelsen?
Skriv en anmeldelse av det siste firmaet du jobbet for
Del din opplevelse for å hjelpe andre
Jobbkultur
Varierande arbete och ganska fritt . Trivs med den dagliga kundkontakten . Sliten fordonspark = dålig arbetsmiljö . Bra förmåner .
Jobbkultur
Det är ett bra företag som vet vad dom gör men det är dåligt betalt
Jobbkultur
Som terminalarbetare är dagarna ganska monotona. Du lastar paket från burar upp på ett band men du får oftast rotera kring arbetsstationerna inne i terminalen som ex. Lasta in paket i lastbil också.
Ett arbete som kräver god fysik eftersom vissa paket väger uppemot 30kg eller mer. Har du inte de blir det jobbigt! Stresstålig bör man också vara då det är högt tempo.

Det bästa är arbetskamraterna, vi har ofta kul ihop och det gör att tiden går fort!
Fordeler
Bra kollegor
Ulemper
Tungt och delvis stressigt
Jobbkultur
Jobbtyngden beror på dagen, måndagar och torsdagar är ofta övertid, resten av tiden är ofta normal arbetslast.
Jobbkultur
Jag lärde mig att ta mycket ansvar då man jobbar med föremål som måste hamna på rätt plats (brev, paket och andra försändelser), samt att kunna prioritera och analysera andras behov under stressade situationer. Svårt i början, men efter att man lär sig rutinerna och processerna blir det lätt att genomföra arbetsuppgifterna varje dag.
Jobbkultur
Ok arbejdsplads, stressede/konkurrencepræget, ikke samarbejde mellem ledere. Dårlig kommunikation til medarbejderne. Gode kollegaer på tværs af hele centeret. Mødertiderne er super ( 4-5 forskellige muligheder)
Fordeler
Mødetider
Ulemper
Ledelsen og løn
Jobbkultur
Varje dag har en agenda, som utgår från min arbetsroll med en avstämning mot min närmaste chef. Vi checkar-in och pratar i 10 minuter hur vi mår och hur föregående dag var, man pratar om jag har det som behövs för att leverera.
Att jobba på postnord är trevligt, kollegierna är vänliga och har ett fint helhets fokus. Alla kollegier är otroligt professionella.

Företagskulturen utgår ifrån att vi är ett team. Det svåratet med jobbet är att förstå alla olika logistik delar och processer som finns i de olika avdelningarna.

Det bästa med jobbet är att alla är vänliga och vill att man ska lyckas och trivas.
Jobbkultur
Jag har aldrig fått samtal tillbaka jag har jobbat på lastbil
Jobbkultur
Cheferna är översittare och älskar makten man har som chef, arbetet är tufft men helt okej. Kollegerna är vad som gör det värt att stanna, sköna människor som jobbar på golvet.
Jobbkultur
Jag jobbar natt på post nord kör lastbil med brev och pall
Jobbkultur
Jag arbetade på postnord i 1 dag, det behövdes inte mer för att jag skulle dra mig ur.
Dom arbetar med konstant stress från arbetsledarna och tar man det lungt i 2 sekunder är dom beredda att hämta ut chefen direkt, ingen vågar säga något då dom riskerar att få sparken(väldigt många inhyrda). Lönen är skamlig för det påfrestande arbete man utför.

Under min dag jag arbetade där hann jag skada ryggen pga man har inte ens har tid att lyfta ergonomiskt.. Ni förstår själva hur sjukt de är då..

Postnord är det absolut sista stället jag skulle gå till för att jobba igen, är faktiskt hellre arbetslös då.

Försigår också en del rasism och kränkande behandlingar på företaget.
Jobbkultur
Det var full rulle från första dag. Alla kollegor hjälpte till så fort det behövdes. Bra och förstående chefer!
Jobbkultur
Jag jobbade på postnord i 2 år och samma som alla jobb i världen, ibland är det stresset. men jag trivs på Postnord.
jeg har læret meget
god leder

god arbejds kultur
Jobbkultur
Nej här vill jag inte jobba igen då det var stress och totalt kaos näst intill jämt.
Jobbkultur
Sortera post, Utdelning i flerfamiljshus, ut o köra i alla väder, vissa dagar är det väldigt tungt. Ligger runt 30 000 steg om dagen
Jobbkultur
Helt okej om du är extremt stresstålig, ofta bra kollegor och härlig miljö, men kan lika ofta va fruktansvärt