PostNord anmeldelser fra ansatte

Fant 5 anmeldelser som matchet søket Se alle 180 anmeldelser
Sorter etter: Hjelpsomhet | Omtale | Dato
3,0
Bra förmåner, men dålig sammanhållning
Truckförare (Tidligere ansatt) –  Bergen Norge30 november 2015
Man har lärt sig att köra truck, De svåra är de gubbarna som varit med för länge och förvandlats till drama drottningar.
Fordeler
Förmåner
Ulemper
Drama
Hjalp denne anmeldelsen?Ja 1NeiRapporter
Hektisk og trivelig arbeidsplass
Befrakter (Tidligere ansatt) –  Bodø, N1827 mai 2015
Veldig hektisk dag med mange containere som skal fraktes fra togstasjonene og ut til avdelingene . Jeg mangler 4 biler og 8 tog plasser for å komme i mål.
Faste oppdrag fordeles til sjåførene. Jeg må skaffe ekstra biler ved å ringe rundt til eksterne transportører. Sjekker også med togselskap om de har ledige tog plasser. For å få dette til må jeg endre på kjøremønsteret til noen av bilene. Mye koordinering og planlegging for å få det til. Som regel går det greit før dagen er omme.
Registrerer kostnader og inntekter inn i vårt data program slik at det blir riktig avregning til sjåførene og bidrag til firmaet.
Kvalitetsoppfølging. Sjekker at alt gikk som det skulle i løpet av forrige natt.
Planlegger dagens og morgendagens produksjon i samsvar med befraktere på andre avdelinger.

Viktig: Kommunikasjon både internt og eksternt, ha en plan (den kan endres underveis), være ærlig, ta ansvar, ha godt humør og god stå på vilje.

Jeg liker det meste jeg gjør i jobben min, men det å snakke med og hjelpe mennesker gir en god følelse.
Fordeler
Fleksibilitet
Hjalp denne anmeldelsen?Ja 8Nei 1Rapporter
4,0
Jeg söker nye utmaninger, da jeg föler att jeg kan det meste i jobben og ösnker att utvikle meg selv.
Kundebehandler med ca 5 års erfaring (Tidligere ansatt) –  Oslo, N0315 januar 2015
Gode sosiale relasjoner med kolleger er viktige verdier for meg og som bidrar til et positivt arbeidsmiljø.
Det å lære noe nytt og mestre nye arbeidsoppgaver er veldig motiverende-

Jeg startet som kundebehandler på 1-linje, og ble NK teamleder der. Etter det så begynnte jeg på VIP avd. og var veldig selvgående (tok mye ansvar og min leder stolte veldig godt på meg).

På kundesentre er det mange kollegor som kommer og går (de fleste jobber ca:2 år för de går videre, og finner en annen jobb). Men veldig hyggelig kollegor og en bra sammanholdning på jobb.

Det vanskeligste delen av jobben er att det er mye stress og det er noe man må klare att hantere, og det passer ikke alle.
Ulemper
Jeg styrte mye mine egne pauser, men jeg er på jobb for att jobbe og det er ikke tid att ta pauser flere ganger om dagen.
Hjalp denne anmeldelsen?Ja 4Nei 5Rapporter
trivsel og gode medarbeider
betongmedarbeider/terminalarbeider (Tidligere ansatt) –  Trondheim, N167 oktober 2014
1 en vanlig dag på jobben forgikk med forskjellige tema!
2 fokuser på å være ryddig
3 å bli ferdig med varene i sin tid
4 å samarbeide om jobben
5 jobben var ikke vanskelige i mine øyne
Fordeler
gratis kake ofte
Ulemper
ingen ulempe
Hjalp denne anmeldelsen?Ja 5Nei 1Rapporter

Se flere PostNord anmeldelser

Krevd profil

Still et spørsmål om å jobbe eller intervjue hos PostNord. Nettverket vårt er klar til å svare.

Still et spørsmål

3,5