Posten Norge

Posten Norge anmeldelser fra ansatte

Vikarer vke ofte satt på de tingste jobber! Noen av faste ansatte presset oss vikarer ned! God kontakt med ledere!
Fordeler
God kantina, trening muligheter og fisioterapi.
Ulemper
Meget stressende og fisisk krevende jobb!
Grei arbeidsplass med variasjon i oppgaver og vær når man er ute. Fint å ut og møte folket man jobber for.
Fordeler
komme seg ut og være aktiv
Ulemper
kan bli kaldt og vått
Jeg er veldig stolt av å jobbe i en virksomhet som betyr mye for at Norgeb skal fungere.
This was an after school job that I didn't put much thought into when it came to work environment and further opportuneties and such. I just wanted to get there and do the work and get paid.
Jeg lærte å arbeide med pleie og omsorg. I tilegg skirve raport.
En må alltid være fokusert og levere kvalitet, et brev skal alltid i rett postkasse. Og ikke minst må en samtidig være fokusert på veien.
Ulemper
Korte pauser
Det har vært koselig å jobbe, jeg var engasjert i arbeidstiden.
Fordeler
Bra lønn, Gode kollegaer
Ulemper
Nattevakt var slitsomt.
En meget god arbeidsplass i 15 år. I Posten var man trygg og alt var strukturert og riktig.
Greit å jobbe ute og treffe folk. Jeg likte en utfordring og kjøre post til kunder under vanskelige kjøre forhold var en av dem om vinteren. Jeg fant rutiner som passet meg slik at jeg gjorde jobben min best mulig og effektivt.
Fordeler
Gode fordeler på forsikring og lån
Ulemper
Er man effektiv på jobb. Så får du mere og gjøre men ikke mer i lønn
En god arbeidsplass med et hyggelig miljø. Litt irritasjon hos medarbeiderne som gir litt dårlig miljø
Fordeler
Hyggelig miljø
Ulemper
Ingen
Jeg er ganske rolig person og jeg kan bli vant med hva som helst jobb det som jeg er vant å jobber med. Jeg er en person som gjøre alltid bra på jobb.
Jeg starter på jobb kl.05:00 med å si god morgen til alle ansatter jeg treffer. Medarbeidere mine er megen flinke til å hjelpe hverandre. Den vanskeligeste delev av jobben er, dersom posten kommer seint det blir veldig lite tid på oss å sortere brevene og pakkene. Men vi finner alltid løsning slik kundene blir fornøyd. Løsningen er at vi prioritere det som er viktige for kunder for eksample å sende ut aviser på riktig tid. En typisk dag på den jobben er at vi jobber i et høyt tempo slik det ikke blir tilgjengelig brev, blader og pakke.
Fordeler
Vi får grattis is i sommeren og frukt i vinteren.
Ulemper
At det er kort arbeids tid.
Gode arbeidsforhold, gode kolleger, mye kompetanse og god struktur.
En morsom og krevende jobb med mye gøy. Varierende arbeidsoppgaver og veldig ulike dager.
Lærte mye om logistikk ved importfortolling, moms, post, shipment, tollvesen og skattesatser
Fordeler
god kantine og miljø
Besvare mailer og telefoner Legge kjøreplaner Drifte og koordinere sjåfører på kvelden Hjelpe og støtte for sjåfører/ledere Sosial og omgjengelig med mine kollegaer Spøke og ha det gøy med mine kollegaer Holde PDA (scanne-maskiner)ved like, det er mitt hovedansvar, som er krevende og tar mye tid for å få best mulig flyt, og et oppegående system
Fordeler
billån over natt, fleksibelt -jobbe selvstendig
Ulemper
noe støy, men ikke større merkbar plage
Trives godt her. Sorterer post til boksanleggene for Høvik, Rud, Vøyenenga, Bærum, Billinhstad og Sandvika
Fikk opplæring av folk som hadde jobbet der i 20-.30-40 år. Så det var meget bra.
Fordeler
Lærte overraskende fort (sa dem andre).
Ulemper
Kveldsskift.
Dagene som postbud er aldri lik. Man har mange forskjellige gjøre mål. Har lært at man ikke må stresse heller bruke litt tid pga sikkerheten til både meg og andre. Ledelsen er helt topp. Veldig koselige medarbeidere. Den vanskeligste delen av jobben, er tunge løft av pakker og at man blir sliten i hodet. Det gøyeste med jobben er medarbeiderne og samkomstene, (som sommerfest og personalmøte) siden man kjører stort sett alene hver dag og når man først treffes alle så er det helt topp
Ein typisk dag på jobben: - Laste inn i bilen pakker og post, kjøre mange mil, sortere ut brev, c-post og aviser, kundebehandling. Medarbeidarane og ledelsen var helt supre. Den vanskeligste delen av jobben var på slutten, då det er 250-300 ganger inn og ut av bilen med eit kne som eg har fått Artrose i. Smertefullt! Det mest underholdane var kundekontakt.
Fordeler
Være ute i allslags ver i ein fantastisk natur.
Ulemper
Korte pauser, viss vi fekk tida til det. Stress.
Kulturen på denne arbeidsplassen var meget positiv. Her tror jeg alle ansatte følte seg sett og hørt. Det var både morsomt og hyggelig å jobbe der.
  1. Anmeldelser fra ansatte