logo av Posten Norge
Posten Norge
Vis alle Posten Norge anmeldelser

Posten Norge

Posten Norge anmeldelse

Var fint å få gode tilbakemeldinger

Dagene var jamne , oppgavene som skulle gjøres var klare. Lærte å være systematisk og punktlig. Tålmodighet ved forsinkelser. Ledelsen fungerte bra. Hadde hyggelige og hjelpsomme medarbeidere. Føret var til tider vanskelig om vinteren å komme frem både til beins og med bil. Omadresseringer kunne bli noen ganger vanskelig når det kom flere forskjellige på en dag, måtte bruke litt ekstra tid på det. Det som var mest underholdende var når solen kom og når kunder var fornøyde med leveringer.
Vis alle 65 anmeldelser

Samme rolle

Lagermedarbeider / med truck

Jeg er ganske rolig person og jeg kan bli vant med hva som helst jobb det som jeg er vant å jobber med. Jeg er en person som gjøre alltid bra på jobb.
Samme rolle

Kjekke arbeidsplass

Ein typisk dag på jobben: - Laste inn i bilen pakker og post, kjøre mange mil, sortere ut brev, c-post og aviser, kundebehandling. Medarbeidarane og ledelsen var helt supre. Den vanskeligste delen av jobben var på slutten, då det er 250-300 ganger inn og ut av bilen med eit kne som eg har fått Artrose i. Smertefullt! Det mest underholdane var kundekontakt.

Fordeler

Være ute i allslags ver i ein fantastisk natur.

Ulemper

Korte pauser, viss vi fekk tida til det. Stress.
Samme sted

Det er bra Arbeid plass.

Det er en typisk som laste pakke I bilen og levere de pakkene til kunde som er vanlig har dag.Jeg har lært forskjellige rute I de siste 4 åre som jobber i posten.
  • Posten Norge
  • Var fint å få gode tilbakemeldinger