logo av Posten Norge
Vis alle Posten Norge anmeldelser

Posten Norge

Posten Norge anmeldelse

Meget trivelig arbeidsplass

Jeg starter på jobb kl.05:00 med å si god morgen til alle ansatter jeg treffer. Medarbeidere mine er megen flinke til å hjelpe hverandre. Den vanskeligeste delev av jobben er, dersom posten kommer seint det blir veldig lite tid på oss å sortere brevene og pakkene. Men vi finner alltid løsning slik kundene blir fornøyd. Løsningen er at vi prioritere det som er viktige for kunder for eksample å sende ut aviser på riktig tid. En typisk dag på den jobben er at vi jobber i et høyt tempo slik det ikke blir tilgjengelig brev, blader og pakke.

Fordeler

Vi får grattis is i sommeren og frukt i vinteren.

Ulemper

At det er kort arbeids tid.

5.0Arbeid/Personliv forhold
5.0Kompensasjon/Fordeler
5.0Jobbsikkerhet/Forskudd
5.0Lederskap
5.0Kultur
Vis alle 65 anmeldelser

gøy

kreevene oppgaver med gøy arbeidssted og kollegaer

En flott arbeidsplass

En vanlig dag på jobben handler om å være nøyaktig, serviceinnstilt og pålitelig.

Gøy arbeidplass

en typisk dag i posten starter først å finne de pakkene du skal laste i bilen din. Det er ofte delt ferdig klar etter postnr. Du må også finne og dele de pakkene som du skal kjøre i ditt område som står i din kjøreboka og laste dem i bilen din. Jeg har lært å kommunsere med mennesker i posten . Du må møte mange kunder til dalig. Det kan være vanskelig å vite antall pakker du må kjøre dag til dag . Det kan også være mange pakker som feks i jul .

Fordeler

Gratis kaffe
  • Posten Norge
  • Meget trivelig arbeidsplass