Oslo universitetssykehus
Oslo universitetssykehus anmeldelse

En foe stor arbeidsplass til at en tar vare på sine ansatte.

5 februar 2015
Det har vært en arbeidsplass med trusler om nedleggelse helt siden på midte av -80 tallet. To av mine tidligere stillinger ( boleder og leder av fritidsavdelingen) ble lagt ned og arbeidsoppgavene ble endret.
Ingen dager i min jobb var like og hver dag møtte en nye utfordringer, det gjorde at jobben var spennende. Alltid hatt et godt forhold til både mine medarbeidere og ledelse.

Har gjennom årene hatt mange gode opplevelser, det har vært flest av dem. Men når en jobber med mennesker med store psykiske problemer vil en også oppleve at en ikke kan hjelpe alle.
Similar reviews
28 september 2018
Jeg lærte utrolig mye i denne jobben. Pasientkontakt, kommunikasjon og omsorg. Mye forskjellige mennesker med forskjellige behov som gjorde at arbeidsdagen var veldig dynamisk og jeg måtte kontant tilpasse meg omgivelsene.
Fordeler
HLR-sertifisering
5 april 2018
Fleksibel arbeidstid. Nær bosted. Hyggelig tverrfaglig miljø. Fine og lyse lokaler. Oppdatert IT utstyr.
Fordeler
Fleksibilitet. Tverrfaglig miljø
Ulemper
Litt ensomt
9 mars 2018
The job involves to look after your patients, do procedures, and help other staff. I would always get support and help others if requested. Chief nurses always deals with raised problems or complains.
Still et spørsmål om å jobbe eller intervjue hos Oslo universitetssykehus. Nettverket vårt er klar til å svare.
3.7
Oslo universitetssykehus anmeldelser etter sted