Oslo universitetssykehus anmeldelse

Vis alle Oslo universitetssykehus anmeldelser

En foe stor arbeidsplass til at en tar vare på sine ansatte.
Hjelpepleier (Tidligere ansatt) –  Asker, N025 februar 2015
Det har vært en arbeidsplass med trusler om nedleggelse helt siden på midte av -80 tallet. To av mine tidligere stillinger ( boleder og leder av fritidsavdelingen) ble lagt ned og arbeidsoppgavene ble endret.
Ingen dager i min jobb var like og hver dag møtte en nye utfordringer, det gjorde at jobben var spennende. Alltid hatt et godt forhold til både mine medarbeidere og ledelse.
Har gjennom årene hatt mange gode opplevelser, det har vært flest av dem. Men når en jobber med mennesker med store psykiske problemer vil en også oppleve at en ikke kan hjelpe alle.
Hjalp denne anmeldelsen?Ja 37Nei 10Rapporter

Andre anmeldelser for Oslo universitetssykehus

Lærerikt
Portør (Tidligere ansatt) –  Oslo kommune28 september 2018
Jeg lærte utrolig mye i denne jobben. Pasientkontakt, kommunikasjon og omsorg. Mye forskjellige mennesker med forskjellige behov som gjorde at arbeidsdagen var veldig dynamisk og jeg måtte kontant tilpasse meg omgivelsene.
Fordeler
HLR-sertifisering
Hjalp denne anmeldelsen?Ja 2NeiRapporter
Fin arbeidsplass
Journalskriver (Tidligere ansatt) –  Oslo kommune5 april 2018
Fleksibel arbeidstid. Nær bosted. Hyggelig tverrfaglig miljø. Fine og lyse lokaler. Oppdatert IT utstyr.
Fordeler
Fleksibilitet. Tverrfaglig miljø
Ulemper
Litt ensomt
Hjalp denne anmeldelsen?JaNeiRapporter
Registrer denne bedriftssiden

Still et spørsmål om å jobbe eller intervjue hos Oslo universitetssykehus. Nettverket vårt er klar til å svare.

Still et spørsmål

4,0

3,7Arbeid/Personliv forhold
3,0Kompensasjon/Fordeler
3,0Jobbsikkerhet/Forskudd
4,0Lederskap
4,0Kultur

Oslo universitetssykehus anmeldelser etter sted