Oslo universitetssykehus
Oslo universitetssykehus anmeldelse

En arbeidsplass med høy grad av faglige utfordringer

28 desember 2012
En arbeidsplass med mangfold; ulike profesjoner og ulike helsefagalige studieretninger preger arbeidets karakter.Pasientgruppen er krevende og kan til tider være utfordrende i forhold til sikkerhet for ansatte.

Arbeidsdagen starter med rapport fra nattevaktene.

Som sosionom bruker man mye tid på å lese rapporter, noe tid på pasientsamtaler og journalskrivning.

Den vanskeligste delen av jobben; Innsyn i enkeltsaker kan belyse vold i nære relasjoner, drap og trusler og man trenger god veiledning, tid til refleksjon og noen gode medarbeidere å prate med.

Oppgaver;

- innkalle til samarbeidsmøter

- skrive referater

- bistå pasienter med økonomiske utfordringer, bolig etter utskrivelse samt tiltak for arbeidsrettete aktiviteter.

På vaktrommet blir man underholdt av hyggelige medarbeidere med høy grad av humor.
Fordeler
god tid til arbeidsoppgavene, luftig og romslig kontorplass, pålakt veiledning
Ulemper
har ikke kantine
Similar reviews
28 september 2018
Portør (Tidligere ansatt) - Oslo kommune
Jeg lærte utrolig mye i denne jobben. Pasientkontakt, kommunikasjon og omsorg. Mye forskjellige mennesker med forskjellige behov som gjorde at arbeidsdagen var veldig dynamisk og jeg måtte kontant tilpasse meg omgivelsene.
Fordeler
HLR-sertifisering
5 april 2018
Journalskriver (Tidligere ansatt) - Oslo kommune
Fleksibel arbeidstid. Nær bosted. Hyggelig tverrfaglig miljø. Fine og lyse lokaler. Oppdatert IT utstyr.
Fordeler
Fleksibilitet. Tverrfaglig miljø
Ulemper
Litt ensomt
9 mars 2018
Auxiliary Nurse (Tidligere ansatt) - Oslo kommune
The job involves to look after your patients, do procedures, and help other staff. I would always get support and help others if requested. Chief nurses always deals with raised problems or complains.
Still et spørsmål om å jobbe eller intervjue hos Oslo universitetssykehus. Nettverket vårt er klar til å svare.
3.7
Oslo universitetssykehus anmeldelser etter sted