Only
3.1 av 5 stjerner.
Motta ukentlige oppdateringer om nye jobber og vurderinger av denne bedriften

Only anmeldelser fra ansatte

Stillingstittel
Sted
Viser alle 108 anmeldelser
Jobbkultur
Fun, fast and friendly environment at the stores and so on friendly and healthy competitive environment to for a smooth and successful target oriented retail operations.
Jobbkultur
Ik heb only ervaren als een slechte organisatie.Ze beloven van alles komen helemaal niks na! Regio managers zijn echt allemaal een pot nat!Hogere hand durf je niet ingelichten als je ergens mee zit! Alle managers in de regio zijn allemaal heel erg achterbaks net als je regiomanager ze zijn gemeen en praten iedereen naar beneden bij elkaar en vooral naar boven af toe.Als je hier in dienst gaat wat ik zeker afraad want ze beloven goud maar je krijgt niks!!! Vertrouw niemand want ze bespreken alles met elkaar in negatieve zin! Ik zeg echt geen aanrader maar daar komen jullie van zelf wel achter als je toch daar wilt gaan werken! En je krijgt heel slecht betaald vooral als managers zijnde! Voor wat voor verantwoordelijk jij krijgt is het echt echt heel slecht! Ze verwachten ook dat je 10 dingen tegelijk doet terwijl je de geledigd in je eentje staat! Maar je kpi moeten ook goed blijven zo niet knalle ze je er uit wanneer het hun uit komt!!!! Wees verstandig en doe het niet
Fordeler
Ulemper
Heel erg veel
Jobbkultur
Sehr schrecklich ,Man wird nur ausgenutzt und nicht fair bezahlt
Ulemper
Alles
Jobbkultur
Ich habe 2 Jahre als Aushilfskraft im Only gearbeitet. Angefangen habe ich mit 16, ich war vorerst sehr dankbar, da es in dem Alter nicht nur äußerst schwierig ist einen Job zu finden, sondern auch welche die sich mit der Schule gut kombinieren lässt. Die Arbeitszeiten waren meist sehr praktisch für mich, als auch der attraktive Mitarbeiterrabatt, dass aber waren auch die einzigen positiven Aspekte an der Arbeit im Only.Die Arbeit im Only grenzt an unmenschlichem, sie ist nicht nur körperlich sondern auch psychisch anstrengend. Man wird mit tausenden Aufgaben überladen und das Arbeitsklima ist durch Druck,Stress und Undankbarkeit gekennzeichnet. Der Alltag als Aushilfskraft sieht so aus: Während der Schichten ist man oftmals der einzige Mitarbeiter das heißt man kümmert sich alleine um den Verkauf an der Kasse, Beratung der Kunden, der Ordnung der Umkleidekabinen und der Fläche, neben bei wird noch die Neu ware gesichert und entweder im Laden oder im Lager eingeräumt.Gegen Ladenschluss wird der Laden noch aufgeräumt - Bei Bedarf müssen die Mitarbeiter selbst die Toiletten reinigen, alle Bügel MÜSSEN perfekt im richtigen Abstand hinterlassen werden und alle Kleindungstücke neu gefaltet werden, dann erfolgt der hochkomplizierte Kassenabschluss, als nächstes wird im Laden geswiffert, staubgesaugt und die Spiegel werden geputzt alles innerhalb einer halben Stunde, was natürlich unmöglich ist. Überstunden werden einem aber nicht bezahlt. Jeden Monat findet eine Inventur von 18-0:00 statt, wenn man mit glück die Lieblingsangestellte ist muss man daran nicht teilnehmen. - mer...
Fordeler
Mitarbeiterrabatt
Ulemper
alles andere
Jobbkultur
Sehr sehr sehr stressig und grauenhafte Vergütung leider sehr sehr unzufrieden.Inventuren gingen bis 3 Uhr nachts
Hjalp denne anmeldelsen?
Skriv en anmeldelse av det siste firmaet du jobbet for
Del din opplevelse for å hjelpe andre
Jobbkultur
leidinggevende geeft te veel om omzet, de sfeer is soms goed soms niet. veel druk op verkoop. je wordt niet goed ingeleerd. bij stockcount maak je te lange dagen. Bijna elke dag overwerken.
Ulemper
lange werkdagen
Jobbkultur
Unmenschliches Arbeitsklima.Mein Team war super,aber der Rest unzumutbar.Viel Arbeit für ein Hungerlohn.Über Stunden-unbezahlt-werden einfach von der Bezirksleitung gelöscht oder ins minus gebucht.Wenn eine Inventur nicht so gut ausfällt,heißt es direkt aus dem Team hat jemand geklaut.Viele MA hatten angst vor der BL.Nur am drohen mit Kündigungen.BL reinste Katastrophe!
Fordeler
MitarbeiterRabatt
Ulemper
so gut wie alles!
Jobbkultur
Für wenig Geld viel Arbeit. Leider nie eine Filialleiterin vorhanden gewesen ohne Bezahlung musste man den Job ohne zu meckern machen. Extreme Hierachie. Trotz Krankmeldung gekündigt worden. Meistens Überstunden absolvieren müssen. Alles in allem nicht weiter zu empfehlen !
Jobbkultur
the customer you deal with gives you a lot of experience which improves your communication as well marketing skills. the working environment is also very fast pace which can be beneficial in long term
Jobbkultur
Man sollte dort nicht arbeiten, da die Chefs sehr frech mit einem umgehen und die Leute richtig ausnutzen
Jobbkultur
Première ouverture en France et aucun support de travail! Une organisation danoise différente de la nôtre en France et bien plus stressante. Structure en totale anarchie ! Tout ce qui compte c’est VENDRE VENDRE VENDRE. Du grand destockage et très peu de moyens donnés pour gérer un aussi grand magasin.
Jobbkultur
ONLY is de slechtste werkgever waarvoor ik ooit gewerkt heb. Management die zijn verantwoordelijkheden niet neemt, en dit aan het personeel over laat. Je maakt lange dagen en krijgt geen waardering voor wat je doet. Ook het hoofdkantoor is niet bepaald aardig. Ze hebben liever niet dat je je ziek meld en als je wel ziek bent hebben ze liever dat je gewoon komt. Ook wordt er binnen dit bedrijf ontzettend veel gerodeld
Jobbkultur
Ik zeg nooit gaan werken,slecht bedrijf Manager die daar totaal niet voor geschikt is..slecht betaalt en een hoop geklets vreselijke werktijden...
Jobbkultur
Ik heb nog nooit in mijn leven zo’n potje ongeregeld gezien. Iedereen snauwt elkaar af. Management doet alsof je een robot bent, maar zelf doen ze niks. Enige is achter roken en Netflixen. Het stikt er van de muizen en er is niet eens een fatsoenlijke stoel om op te pauzeren. Pauzes krijg je meestal niet, want er staan altijd te weinig mensen op de vloer. Management kan wel de hele dag roken en pauzeren onder het mom; ik moet de administratie doen. Dit betreft trouwens niet een enkel filiaal, maar onder andere Den Haag spuistraat, Den Haag Spuimarkt, Only Rijswijk en Only Zoetermeer. Ik heb voor alle 4 de filialen gewerkt en ik heb een ware hel meegemaakt. Dit is onmenselijk en ik wil eigenlijk een klacht indienen, maar helaas is het management en het hoofdkantoor niet echt behulpzaam. Er is geen vertrouwenspersoon waarbij je met een gerust hart je verhaal kan doen. De verzuimcoördinator maakt je zieker dan je al bent wanneer je een keertje besluit je ziek te melden. Ze toont geen begrip voor je als je ziek bent. Dit mens kan je echt ziek maken, zelfs als je dat niet was. Afgelopen zomer hebben er ruim 20 mensen per direct ontslag genomen. Dit betreft mensen die daar uiteenlopend tussen de 2 à 9 jaar gewerkt hebben. Dit is echt een onmenselijke organisatie. Van procedures tot aan regels. Ze naaien je waar je bij staat. Als je hier nieuw bent moet je altijd rot klusjes doen terwijl leiding en hun vriendjes lekker koffie aan het drinken zijn. Ik hoop dat hier verandering in komt, want dit is geen normale werkplek. Als je hier gaat werken, zorg er dan voor dat je lid bent van - mer...
Fordeler
Ulemper
Teveel
Jobbkultur
Empresa responsable y respetuosa de la ley pero sin opción de estudiar u actividades extracurriculares
Jobbkultur
Heel erg stressvol je krijgt heel veel taken op een dag en dan sta je meestal ook alleen en er wordt verwacht tot het altijd af is. Iedere dag moet je 3 keer de omzet door geven op bepaalde tijden, als je einde van de dag net te weinig omzet heb voor je budget wordt er verwacht tot je langer open blijft.Je moet ook veel administratieve taken doen voor je begint en aan einde van de dag, daardoor doe je veel in eigen tijd.veelveel in eigen tijd.
Jobbkultur
An sich war alles gut. Ich hatte eine sehr strenge und verständnislose Chefin gehabt bei der ich nicht mal etwas kleines essen dürfte da mir bei 5.5 Std Arbeitszeit keine Pause zustand. Mit ihr war man immer angespannt auch wenn was mit meinen Kindern war musste man sich überwinden ihr das zu sagen da es immer Ärger gab. Die restlichen Mitarbeiter waren super , Arbeitsklima ohne Chefin war toll
Jobbkultur
Dårlig arbejdsmiljø. For lidt ansatte og for lidt tid til at nå arbejdsopgaver
Jobbkultur
Regionschefen kunde inte utbilda i strategiskt sälj, gav oklara direktioner och generaliserade kvinnor. Anställda i butiker vart sparkade höger och vänster utan att det var baserat på några självklara grunder. Vikt hos kvinnor man skulle anställa var uppe för diskussion då man inte ansåg att det skulle inspirera kunder i butik. Man frågade även personer i fråga om dom kunde bära några av kläderna som företaget sålde.
Jobbkultur
Buen ambiente laboral. Facilidad para los horarios pero poco desarrollo, aplicaban castigos
Fordeler
Facilidad para los horarios
Ulemper
Poco creciemiento
Jobbkultur
Me he sentido engañada y aparte he visto como han mentido a mis compañeras.no voy a perder mas tiempo en valorar esta empresa.
  1. Anmeldelser fra ansatte