Nokas

Anmeldelser om Lønn og fordeler fra ansatte hos Nokas

god organisert bra lederer ,sikre og oppretthold høy produksjonskapasitet/,leveranser og kundetilfredshet personlig støtte
Fordeler
gratis hytte
Ulemper
bra jobb kultur
nokas es un ejemplo para muchas empresa buen ambiente buenos jefe les felicito
I min jobb i NOKAS så begynte det inne på et kjøpesenter. Varierte arbeidsoppgaver - aldri en dag som var lik. En typisk dag på jobb kunne være stille og rolig: ingen som trengte guiding og ingen uromomenter eller MYE folk og masse uromomenter som lagde kvalme. Så gale at eg måtte sitte overtid for å skrive ferdig min del av dagsrapporten. Det ble for heftig for min personlighet, klarte ikke håndtere det tilfedsstillende for arb,giver. Det objektet eg trivdes best på var vi ute iblant folk. Kontrollrunder med fortløpende korrigeringer på avvik: fra rydding av boss til å slå av lysarmaturene, la de bli kalde og slå de på igjen for å se om de fungerte som de skulle. Være synlig blant reisende for å legge en demper på eventuelle uromomenter. Involvere seg i eventuelle uromomenter for å unngå kvalme/bråk. Fortelle guide folk og turister om hvor riktig terminal / perrong / buss befinner seg. Eg har lært at jo mer faste dager med arbeidstider og min plass eg har jo bedre trives og da går prestasjonen opp. Turnus i kombinasjon med uke til uke / mnd til mnd harmonerer dårlig sammen med samværet mitt med datteren min.
Fordeler
Mye mosjon
Ulemper
Turnusen og faren for at lunsjen kunne ryke pga mye å gjøre.
Se flere anmeldelser om Nokas