Nokas

Nokas anmeldelser fra ansatte for Vekter

Jobben går ut på å gå innvendige og utvendige runder av diverse bygg uansett vær og vind. Har lært skyggesiden av samfunnet. Ledelsen burde vært bedre. Vanskeligste delen er å ha vakt 24/7 en hel uke. Mye gåing. Bli vekt av alarmstasjon etter en lang og slitsom dag.
Fordeler
Bruker ikke egen bil så mye.
Ulemper
Ikke noe sosialt liv i vaktuken.
veldig god miljø og bra arbeids plass,venlige og godt miljø
Jeg er en 41 år gammel mann, opprinnelig fra Iran med norsk statsborgerskap og førerkort. For tiden jobber jeg i Lørenskog kommune, hjemmetjenesten, som pleieassistent. Kort om meg: Jeg er en pliktoppfyllende, fleksibel, engasjert, ansvarfull, strukturert, utadvendt, ærlig og omsorgsfull person som tar i et tak. Initiativrik og løsningsorientert person. Motiverende og positiv med godt humør. Flink med mennesker, godt likt blant kolleger og pasienter. Jeg har flere attester fra tidligere arbeid og politiattest fra 2017.
god organisert bra lederer ,sikre og oppretthold høy produksjonskapasitet/,leveranser og kundetilfredshet personlig støtte
Fordeler
gratis hytte
Ulemper
bra jobb kultur
En typisk dag på jobben består av å gi de reisende en god opplevelse. Sikkerhet med smil. Sikkerhetskontrollør ved Norges hovedflyplass er en del av det mest synlige sikkerhetsoppdrag i landet.
Fordeler
Gode kollegaer
I min jobb i NOKAS så begynte det inne på et kjøpesenter. Varierte arbeidsoppgaver - aldri en dag som var lik. En typisk dag på jobb kunne være stille og rolig: ingen som trengte guiding og ingen uromomenter eller MYE folk og masse uromomenter som lagde kvalme. Så gale at eg måtte sitte overtid for å skrive ferdig min del av dagsrapporten. Det ble for heftig for min personlighet, klarte ikke håndtere det tilfedsstillende for arb,giver. Det objektet eg trivdes best på var vi ute iblant folk. Kontrollrunder med fortløpende korrigeringer på avvik: fra rydding av boss til å slå av lysarmaturene, la de bli kalde og slå de på igjen for å se om de fungerte som de skulle. Være synlig blant reisende for å legge en demper på eventuelle uromomenter. Involvere seg i eventuelle uromomenter for å unngå kvalme/bråk. Fortelle guide folk og turister om hvor riktig terminal / perrong / buss befinner seg. Eg har lært at jo mer faste dager med arbeidstider og min plass eg har jo bedre trives og da går prestasjonen opp. Turnus i kombinasjon med uke til uke / mnd til mnd harmonerer dårlig sammen med samværet mitt med datteren min.
Fordeler
Mye mosjon
Ulemper
Turnusen og faren for at lunsjen kunne ryke pga mye å gjøre.