Nille anmeldelser fra ansatte

Jobbet som praktikant hos nille og det var en ganske hyggelig arbeidsplass, mye å gjøre og jeg liker å gjøre mye, lærte alltid noe nytt og lærte alltid noe nytt.
Kundene som er innom Nille er for min del det beste med jobben, ledelsen har lite til ingen forståelse ved uforutsette hendelser, og eller sykdom. Lite til ingen fordeler.
på nille så gikk arbeidsoppgaven min på at jeg skulle fylle på hyllene, hjelpe kundene og stå i kassen
Da jeg jobbet som ringevikar hos Nille hadde jeg det kjempe fint, jeg hadde en fantastisk sjef som tok godt vare på meg og de andre kollegaene mine. Ho lærte meg opp skikkelig slik at jeg var klar for en hver utfordring. Ho var kjempe forståelses full og tålmodig. Jeg var ikke redd mer for å jobbe ved kassa eller andre oppgaver i butikken, jeg fikk mer vakter etter hvert for ho så mye potensial i meg, til slutt fikk jeg åpne og stenge vakter. jeg blei stolt på. Jeg savner lit tå jobbe der å håper andre folk som jobber i andre Nillebutikker har det så fint og behandlet så bra som jeg blei. Man møter på så mange flotte kunder, har det koselig på jobb, dekorerer og ordner salg, ordner utstillinger og hospiterer i kassa. Det er ett sted å ambefale.
Fordeler
en kjempe fin jobberfaring
Ulemper
Spise pause
Veldig koselig arbeidsplass, og var en god smakebit på arbeidslivet. Ettersom jeg kun var utplassert der i en uke
Flott butikk, med en butikksjef som bryr seg om de som er ansatt. Hyggelige kunder, som gjør det til en givende plass.
La på plass varer, snakket og hjalp kunder med det de ville ha.
Jeg syns det var kjempe morsomt å få være i praksis der. Var varierte oppgaver som gjorde det mye bedre.
Flott plass å jobbe, god ledelse og arbeidskultur.
In all honesty, I did not have a lot of time at Nille, I have nothing negative to say other than I wish I did not give up so soon. I was on placement so there was never possible for salary. I learnt a bit about retail and customer service. I meet alot of interesting people and will take my experience with me and hopefully develop these skills further
Jeg er 20 år gammel jente og godt humør. Jeg har lyst til å jobb i butten
Fordeler
Gratis
Ulemper
korte pauser
Service og godt samhold. Herlige kollegaer. Mange gøye kunder.
det var bra arbeidsplass med min kollega og bra kommunikasjon.
Trives godt i jobben, og kom godt overens med ansatte.
Fordeler
nye erfaringer
Ulemper
Ny sjef
Jeg synes det var allrigth å jobbe på nille vormsund for det var hyggelige kollegaer som hjalp til hvis en trengte det. Var der i arbeidstrening via Orbit Arena, har aldri jobbet i butikk før men fikk virkelig kjent på at det var noe jeg kunne tenkt meg, kundekontakt og rydde, varepåfylling og kasse var noe jeg fikk lære meg og ser at det er noe jeg mestrer.
Man må kunne være flink til å jobbe fort og effektivt, ellers blir jobben vanskelig på personen. Det er masse jobb med å å ta ut gjenstander fra kassene og fylle det opp på plassen sin. Jeg har lært at man tjener ikke mye av en så stressende og vanskelig jobb. hvis du ikke vet og forstår hva du skal gjøre så kan det være litt vanskelig å gjøre jobben sin riktig. Det er en fin arbeidskultur der det jobber mennesker fra forskjellige land, og vi lærer litt om hverandre på bare noen få timer.
Fordeler
fint samarbeid og hyggelige mennesker
Ulemper
toalett fylt opp med pakker
En typisk dag på jobben er plassering av varer eller klargjøring til kampanjer og kassearbeid. Jeg har lært å jobbe med kundeservice og varehåndtering. Grei og hjelpsom sjef. Hyggelige medarbeidere med godt miljø. Den vanskeligste delen av jobben var at det ble en god del lange dager uten noe å gjøre. Mest underholdende var å møte mange nye hyggelige mennesker.
Fordeler
Sosialt, godt miljø
Ulemper
Lite å gjøre til tider
Var en sommer jobb men butikk jobb var ikke noe for meg, jeg elsker å passe på barn og hjelpe med lekser ect
Fordeler
Godt å ha på CVen
Ulemper
Får ikke vært kreativ
Med varebestillinger, sette ut nye varer og kundeforhold ble det en variert og morsom arbeidsdag.
Lærte kassesystemet deres, oppgjør og ansvar for både åpning og stenging av butikk.

Ledelsen var veldig samarbeidsvillige når det kom til å løse problemer om du gjorde noe feil.

arbeidskulturen var fantastisk jeg hadde gode kollegaer som gjorde at jeg gledet meg til jobb.

vanskeligste delen av jobben var faktisk oppgjøret under høysesonger, da det var to kasser og kun en som hadde kveldsvakt.

mest underholdene delen var å glede kundene, det gjorde gjerne vakta verdt det selv på stille dager
Der var jeg på praksis, og jeg lærte masse forskjellig
En typisk dag på jobben er å pakke opp nye varer og flytte på noen andre varer. Jeg lærte meg litt mer på hvordan det var å jobbe med lagerarbeid og litt om hvordan det er å jobbe i kassen. Elsket arbeidskulturen både på grunn av folkene jeg jobbet med og plassen/område. Den vanskelige delen av jobben var at jeg ble sliten i føttene etter å hatt gått rundt i butikken i 4-5 timer. Det mest underholdene av jobben var å se hvor ting var og hvordan ting skulle gjøres.
Fordeler
utrolig greie folk, bra arbeidsforhold
Ulemper
lite pause rom
Still et spørsmål om å jobbe eller intervjue hos Nille. Nettverket vårt er klar til å svare.
4.1
3.9