NCC anmeldelser fra ansatte

godt arbeidsmiljø, utviklings muligheter, mye læring
Helt okej jobb! Bra arbetstider och lön kommer inte jobba där igen på grund av kommunikationsproblem osv.
As I've worked in ncc in 7 yrs as waitress ifound y self happy i love my job, I gained knowledge about making coffee as a barista cashiering..but poorly to say my company not generously give an increment.
Fordeler
Free food on duty
Ulemper
8hours on duty
Som asfaltarbeider hos Ncc Roads har jeg lært å samarbeide med alle typer mennesker, det er en fysisk krevende jobb med mange utfordringer. Er så heldig å ha gode kollegaer og arbeidsledere som har brukt tid å energi på å lære meg opp i det meste, alt fra å planere asfalten til å operere tunge maskiner. For min del vil jeg si at det vanskeligste med denne jobben er de fysiske utfordringene med å håndtere asfalt men man lærer forskjellige tekniker som gjør det enklere etterhvert. Jeg trives veldig godt hos Ncc og liker at det er en utfordrende jobb, men det er sesongbetont og jeg ønsker nå å finne en jobb jeg trives i som varer året rundt.
Fordeler
Utendørs arbeid
Ulemper
Uforutsigbare arbeidsdager
Empresa seria,responsable,comprometida con sus trabajadores,dinámica,buen trato con el personal,efectiva-
Fordeler
responsable en todo caso de accidente
Ulemper
buen trato
MYCKET BRA OCH SERIÖST FÖRETAG.MYCKET KOMPETENT LEDNING,FICK MYCKET EGET ANSVAR, FICK STORT ANSVAR VAD GÄLLDE ATT HYRA IN UNDERENTREPENÖRER,INKÖP AV BYGGFÖRNÖDENENHETER.
Fordeler
GRATIS LUNSCH VID ÖVERTID.
Ulemper
INGA.
En typisk dag på jobb var variert men med rutiner også naturligvis. Prøvetaking, analysering og drøfting av resultater. HMS oppfølging. Jeg var mest på laboratoriet men en del ute i felten eller på ulike råvarelagre for å ta ut prøver. Jeg hadde god kommunikasjon med noen kolleger og litt mindre med andre. En leder var av det artige slaget og en gang vedkommende snakket med en kunde, puttet røret i en trang bukse for å sjekke noen papirer, ramlet vedkommende av kontorstolen og under pulten, mens vedkommende hørte kunden snakke i røret som var fast i lomma ;) Episoden ble jeg fortalt, men den ligner litt på en av mange jeg opplevde. En god latter forlenger livet og forkorter arbeidsdagen. J eg hadde stor frihet og faglig tillit, men dessverre taklet jeg dårlig intriger.
Fordeler
Frihet og faglig tillit.
Ulemper
Intriger
Se flere anmeldelser om NCC
  1. Anmeldelser fra ansatte