National Oilwell Varco anmeldelser fra ansatte

Sorter etter: Hjelpsomhet | Omtale | Dato
3,0
Lærerik og spennende arbeidsplass
Compliance Engineer (Nåværende ansatt) –  Molde, Grandfjæra 24A11 november 2015
En trivelig arbeidsplass med spennende prosjekter, hvor forståelsen av regelverk og gode interne prosedyrer er nøkkelen til et suksessfullt prosjekt. God kommunikasjon mot kunde og tredjepart er også avgjørende for at prosjekt skal gå så smidig og kostnadseffektivt som mulig.

Medarbeiderne er trivelig og engasjerte. Det vanskeligste har vært å få raske avklaringer både internt og fra tredjepart når det har oppstått konflikter i regelverk og i sertifiseringsprosesser, men dette har samtidig vært den mest spennende delen av jobben- å ta initiativ, kommunisere, lære, formidle og avklare for så å se resultater i form av få hindre gjennom alle faser av et prosjekt.

Har savnet kommunikasjon fra ledere til de ansatte etter den omfattende nedbemanningsprosessen som har vært i 2015.
5,0
God arbedisplass
Process Improvement Engineer (Nåværende ansatt) –  Stavanger, N1126 oktober 2015
Jeg er fornøyd med NOV. Jeg fikk mange muligheter for faglig utvikling og oppvekst. Jeg traff ganske mange spennende folk gjennom jobb, siden jeg reiste en del av perioden i jobb sammenheng.

Oppsummert - NOV er bra firma som tilbyr ansatte masse muligheter.
Hjalp denne anmeldelsen?JaNeiRapporter
Produktiv og bra arbeirsplass
Engineer Fabrication & testing (Nåværende ansatt) –  Kristiansand, N1026 oktober 2015
Jeg satte i gang en test, sjekket mail.
Har hatt godt samarbeid med forskjellige avdelinger.
Trivdes godt både med ledelsen og medarbeidere.
Den vanskeligste delen av arbeidet, var når det var mye rot med under levrandører.
Det jeg likte best med jobben var at det også var litt reise virksomhet og testing av forskjellige maskiner.
Fordeler
Bra kantine
4,0
Høyt arbeidstempo, gode muligheter for kunnskapsutvikling, godt arbeidsmiljø
Teknisk Assistent (Tidligere ansatt) –  Kristiansand19 oktober 2015
Et godt arbeidsmiljø, kolleger med variert kompetansebakgrunn. Til tider utfordrende arbeidstempo. Det var stort fokus på kunnskapsutvikling og kursing. Varierte arbeidsoppgaver.
Hjalp denne anmeldelsen?JaNeiRapporter
Produktiv og utviklende arbeidsplass
Logistikk koordinator, Transport Aftermarket (Nåværende ansatt) –  Kristiansand, N1030 september 2015
NOV er en produktiv arbeidsplass med høyt arbeidstempo.

Som arbeidstaker har du stor utviklingsmulighet og NOV er behjelpelig med å tilrettelegge for at den ansatte skal få en mest mulig innholdsrik arbeidsdag.

Som ansatt hos NOV har du også mange fordeler og muligheter sosialt, utenom arbeidstid.
A great work enviornment
Document Control (Tidligere ansatt) –  Stavanger, Norway3 februar 2014
I started my document control career at NOV and I do not regret that. I learned so much and my co-workers were so enjoyable and friendly. hardest part of the job was all the deadlines but it made time go by faster as I like to work in fast paced environments.
Fordeler
nice co-workers
Hjalp denne anmeldelsen?Ja 12Nei 4Rapporter

Se flere National Oilwell Varco anmeldelser

Krevd profil

Still et spørsmål om å jobbe eller intervjue hos National Oilwell Varco. Nettverket vårt er klar til å svare.

Still et spørsmål

3,9