National Oilwell Varco anmeldelse

Vis alle National Oilwell Varco anmeldelser

Fantastisk gøy,hyggelig og lærerik arbeidsplass
Prosjekt Administrator (Tidligere ansatt) –  Kristiansand kommune20 oktober 2016
Det var aldrig en typisk dag på jobben,noe som gjorde denne jobben unik.Startet dagen med å lese mail og fordele oppgaven i hva som hastet og hva en kunne ta senere.Dette kunne endret seg gjennom dagen da prosjekt manager eller teknisk manager på prosjektene jeg hadde trengte hjelp til andre oppgaver. Jeg hadde mye med oppfølging mot de tekniske gruppene, dette ligger nok mitt hjerte nærmest. Liker å lære om utstyret og hvordan de tekniske tingene fungerer og en måtte forholde seg til mange forskjellige mennesker noe som er utrolig spennende og utfordrende(forskjellig språk og kultur).Det var en arbeidsplass i konstant forandring, nye leder-medarbeidere, nye eller oppdateringer av programvarer,oppgaver alltid noe nytt som måtte læres. Kollegaene var alltid hjelpsomme tok seg alltid tid til å hjelpe/ forklare ting når en kom og spurte uansett hvor mye de hadde å gjøre, dette var fantastisk. Det var et utrolig godt miljø positive og blide, alltid et hei og smil.Det som var utfordrende var når vi hadde oppstart av nye prosjekter, mange korte tidsfrister og masse som skal gjøres. Ikke noe problem å jobbe overtid , men det utfordringen var å sy i sammen møter det mange måtte være tilstede samtidig Dette var en fantastisk arbeidsplass, det å jobbe i et internasjonalt miljø ,alltid noe nytt å lære.
Fordeler
Gode forsikringer og pensjonsordninger

Andre anmeldelser for National Oilwell Varco

clean envirament and full airconditional
production welder (Tidligere ansatt) –  no 4 Gul way19 august 2019
5 day works with a clean and safe work place in assembly department.I have learned to jipup many sizes of drilling bits welded it on the line. hardes part is after welding bigest bits using guages to check their size the guages is very heavy to carry. Most enjoyable is when we finish our job in the team work on time.
Fordeler
transport provided
Ulemper
shift work
Fantastastisk
Lagermedarbeider (Tidligere ansatt) –  Kristiansand kommune11 mars 2019
Alltid mye og gjøre, lærer noe nytt hele tiden .
Gode arbeidsforhold , veldig bra arbeidsmiljø.
Fordeler
kantine
Krevd profil

Still et spørsmål om å jobbe eller intervjue hos National Oilwell Varco. Nettverket vårt er klar til å svare.

Still et spørsmål

3,9