National Oilwell Varco anmeldelser fra ansatte i Molde

Fant 3 anmeldelser som matchet søket Se alle 2 791 anmeldelser
Sorter etter: Hjelpsomhet | Omtale | Dato
5,0
Helt Ok plass for kun norske ikke for folk med andre landsbakgrunn som meg.
Industri mekaniker (Tidligere ansatt) –  Molde Hjelset20 januar 2018
Det var lærling årene for meg, men samtidige fikk høre masse dritt fra folk som snakke dritt om innvandrere etter som jeg selv har innvandere bakgrun.
Hjalp denne anmeldelsen?JaNeiRapporter
3,0
Lærerik og spennende arbeidsplass
Compliance Engineer (Nåværende ansatt) –  Molde, Grandfjæra 24A11 november 2015
En trivelig arbeidsplass med spennende prosjekter, hvor forståelsen av regelverk og gode interne prosedyrer er nøkkelen til et suksessfullt prosjekt. God kommunikasjon mot kunde og tredjepart er også avgjørende for at prosjekt skal gå så smidig og kostnadseffektivt som mulig.

Medarbeiderne er trivelig og engasjerte. Det vanskeligste har vært å få raske avklaringer både internt og fra tredjepart når det har oppstått konflikter i regelverk og i sertifiseringsprosesser, men dette har samtidig vært den mest spennende delen av jobben- å ta initiativ, kommunisere, lære, formidle og avklare for så å se resultater i form av få hindre gjennom alle faser av et prosjekt.

Har savnet kommunikasjon fra ledere til de ansatte etter den omfattende nedbemanningsprosessen som har vært i 2015.
Hjalp denne anmeldelsen?JaNei 1Rapporter

Se flere National Oilwell Varco anmeldelser

Krevd profil

Still et spørsmål om å jobbe eller intervjue hos National Oilwell Varco. Nettverket vårt er klar til å svare.

Still et spørsmål

3,9