Narvesen

Narvesen anmeldelser fra ansatte

3,8Balanse mellom jobb og fritid

Fant 27 anmeldelser som matchet søketSe alle 32 anmeldelser

Skiftleder

Det er alltid mat som skal lages, kunder som skal serveres og betjenes, skap, bestikk og maskiner som skal vaskes. Jeg trives i hektiske miljø, så for meg er ikke denne arbeidshverdagen noe problem. Jeg har lært hvordan man håndterer kasseapparat, tilbereder mat, holder arbeidsplassen sin ren og hygienisk, rengjøring av ulike apparat og maskiner (softismaskin, kaffemaskin, mikrobølgeovn, oppvaskmaskin osv

Low pay

Bad management can be very stressful. Any you stand alone. Payment is very low compared to all the work that has to be done. Can’t even call in sick without proof.

Fast paced, hard to move up

Fast paced, you learn quickly, multiple roles in one role. Working both in teams and alone. Very difficult to move up in roles as the individual stores are owned by individuals and you have such few employees. Good for part time as students.

Fordeler

Discounts on food

Ulemper

Hard to move up

Meget fornøyd

Høt trivsel, mye kundekontakt. Godt team. Fleksibel arbeidstid og god tilrettelegging.

Fordeler

Lett å kombinere med skole/ studier.

Ulemper

Mye vaskearbeid

Veldig bra

Jeg har meg lært mye om kundebehandling, varebestilling. jeg fungerer som assisterende butikksjef og hadde ansvaret for daglig butikk drift kasseoppgjør, åpning og låsing

gøy arbeidsplass

En typisk dag på jobben min er at jeg opplever mye stjeling fra forskjellige kunder. Det jeg lærer av det er at jeg må ta initiativet til å ta tak i det og tørre og gjøre noe. Bra arbeidsmiljø er veldig viktig for meg, det å ha bra jobben er veldig viktig med sine kolleger og det har jeg hatt på de stedene jeg har jobbet på. den vanskeligste delen av jobben er når man skal gjøre en arbeidsoppgave og ikke får den til å bli fullført. Den mest underholdende delen av jobben er på kveldene når det kommer fulle folk.

Fordeler

halvpris på mat

Ulemper

kortepauser

Ok

Det er en grei jobb ved siden av studiet. God sjef.

Fordeler

Grei deltidsjobb ved siden av studiet

Ulemper

Dårlig betalt, dårlig ledelse hos reitan

Vedlig koselig arbeidsplass og hyggelige mennesker

Jeg gledet meg til å komme på jobb for å møte nye mennesker og møte sjefen for å høre hvordan dagen har vært. Var en veldig snill sjef som jobbet der, hun gjorde at vi følte at vi var en del av teamet og tok våres ideer og sa at slik gjør vi det. Det verste med jobben var vell at vi måtte stå hele tiden. Var viktig å ha skikkelige sko når du var på jobb. Det er var endel å ha kontroll over, men jeg er en person som liker å ha det kontrollert i rundt meg så det ble ikke noe problemer. Fikk møte endel folk som ikke var i fra byen og det var noe som var underholdende, også at når du ser hvor glad mennesker blir når dem vet at de hadde vunnet på tipping eller flax!

Produktivt arbeidsplass

Jeg har lært å være raskere til å behandle kunder. Den vanskeligste delen på jobben er å holde styr på kunder.

Fordeler

Å få gratis lunsj

Ulemper

Å stå i flere timer

strukturert arbeidsplass

Her har jeg lært å jobbe organisert og ryddig. Jeg har lært å forstå hvordan forskjellige systemer fungerer.

Fordeler

Godt arbeidsmiljø

Gøyal arbeidsplass

Hyggelig arbeidsplass, med mye å gjøre. Koselige medarbeidere .

Fordeler

Hyggelig Sjef

Ulemper

Liten plass

jobb dag

En fin og typisk dag på jobben kan starte med å selge masse produkter på jobben, hvor du er glad med det du gjør og med de du jobber med. det er alltid noe du kan gjøre for å lære noe nytt.

Trivdes ikke

Det var helt okei, sjefen var hyggelig og flink, men det v ar bare ikke helt der eller noe jeg ville jobbe med, Butikken var veldig liten, var ikke så mye å gjøre slik følte jeg

Fordeler

pauser

Ulemper

vet ikke

forsellige arbeidsoppaver

Kundekontakt, varepåfylling, jeg har lært kasseoppgjør og å selge tipping og lotto, forberedde mat, rengjøring av kaffemaskin,

Ulemper

korte pauser

Produktiv arbeidsplass

jeg opparbeidet gode kommunikasjonsferdigheter gjennom tett kontakt med mennesker med spesielle og ulike behov og å ha tålmodighet med-, og å behandle alle mennesker med respekt og verdighet.

Aktiv og kjekk arbeidsplass

En typisk dag på jobb, var med masse varer, påfylling, kasse, laging av mat. Har lært masse hvordan det skjer i aktiv arbeids plass. Med lederen og arbeidskultur var helt greit, alle ansatte var hyggelige og snille. Den vanskeligste delen er når din lederen eller kolleger forstår ikke deg, eller tror ikke det du seier. Mes underholdende delen på jobb å gjøre din jobb bra, snakke med mange forskjellige mennesker, og har det bra på jobb.

Fordeler

Får salg på mat

Ulemper

Kort pauser

Alt hadda gøy på jobben

Jeg er man som ærlig å liker pass jobben eller tinge rundt meg .

Alt gøy på jobben

Jeg har ikke vart noe ledelse . Men jeg jobbet kasse og møtte varer fryse varer Passe på frysevarer når det kommer butikk men jeg elsker å arbeid jeg er man som liker å passe på alt som minne tinge .

hektisk, men mange hyggelige kunder

i ny flyplassterminal så jobbet jeg i kiosken, da jeg tidligere jobbet i kafe på "gammelbygget" på Evenes. Har mange år på flyplassen, enda er det et hjertelig gjensyn når jeg treffer gamle kjente

Kjempe plass

Var en plass jeg trivdes godt og herlige annsatte . Men var ikke mulighet for fast jobb. Men vil gjerne tilbake .

En flott arbeidsplass og er en av de beste steden jeg har jobbet i hittil

De ga meg glade opplevelser som jeg ikke forventet, de tok meg godt imot. Jeg lærte å innorde meg med miljøet som jeg til enhver tid oppholder meg i.

Fordeler

Veldig bra folk som holder deg motivert

Still et spørsmål om å jobbe eller intervjue hos Narvesen. Nettverket vårt er klar til å svare.Still et spørsmål

3,8 av 5 stjerner for Arbeid/Personliv forhold
3,6 av 5 stjerner for Kompensasjon/Fordeler
3,8 av 5 stjerner for Jobbsikkerhet/Forskudd
4,0 av 5 stjerner for Lederskap
4,1 av 5 stjerner for Kultur

Les om Narvesen på populære steder

• Narvesen