Molde kommune

Molde kommune anmeldelser fra ansatte

4.0Balanse mellom jobb og fritid

Viser alle 2 anmeldelser

En flott arbeidsplass, med en god turnus.

Bra ledelse, lønn, arbeidskultur. Gode rammebetingelser.

Fordeler

Turnus

Ulemper

Ingen ulemper

Godt samvær med kolleger, lært masse nytt og brukbart.

En typisk dag på jobben inneholdt et morgenmøte med informasjon om arbeidsoppgavene for resten av dagen/ resten av uken. Resten av dagene var det forskjellige oppgaver som etablering av leiligheter/hus, henteoppdrag (henting av varer til bruktbutikken), leveringsoppdrag ( levering av solgte varer), flytteoppdrag ( Flytte møbler, småting osv. Fra A til B), prising av varer samt/eller prise om varer og sette ut varer. Også oppgaver som kundebehandling og kundeservice, blant andre oppgaver. Jeg har lært om salg og service, plassering av varer, bruk av PR og hvordan man skal håndtere tyngre løft. Ledelsen i kurset/ arbeidspraksisen har gjort en god del for å påvirke meg til å utføre arbeidet på eget initiativ for arbeidsoppgaver før vi for beskjed om å gjøre det. Arbeidskulturen var ganske grei, det var ledere som var åpne, hyggelige og strenge, det var gode medarbeidere som var lett å komme overens med. Den vanskeligste delen av jobben var når jeg hadde en mening som ikke lederne ikke hadde. Da , var det vanskelig for meg med sterke ytringer og meninger. Det mest underholdende var samværet med kollegene. Dette var et arbeidspraksis kurs under molde kommune. Lønn: Tiltaks-penger via NAV rundt 3650 kr per andre uke. 7300 kr per måned.

Fordeler

Billige lunsjer, god samvær.

Ulemper

Tyngre lunsj.

Jobber hos Molde kommune

Se flere jobber

Still et spørsmål om å jobbe eller intervjue hos Molde kommune. Nettverket vårt er klar til å svare.Still et spørsmål

4.0Arbeid/Personliv forhold
3.5Kompensasjon/Fordeler
4.0Jobbsikkerhet/Forskudd
4.0Lederskap
3.5Kultur

Molde kommune anmeldelser etter jobbtittel

Molde kommune anmeldelser etter sted

• Molde kommune