Molde kommune

Molde kommune anmeldelser fra ansatte

Viser alle 2 anmeldelser
Bra ledelse, lønn, arbeidskultur.
Gode rammebetingelser.
Fordeler
Turnus
Ulemper
Ingen ulemper
En typisk dag på jobben inneholdt et morgenmøte med informasjon om arbeidsoppgavene for resten av dagen/ resten av uken. Resten av dagene var det forskjellige oppgaver som etablering av leiligheter/hus, henteoppdrag (henting av varer til bruktbutikken), leveringsoppdrag ( levering av solgte varer), flytteoppdrag ( Flytte møbler, småting osv. Fra A til B), prising av varer samt/eller prise om varer og sette ut varer. Også oppgaver som kundebehandling og kundeservice, blant andre oppgaver.

Jeg har lært om salg og service, plassering av varer, bruk av PR og hvordan man skal håndtere tyngre løft.

Ledelsen i kurset/ arbeidspraksisen har gjort en god del for å påvirke meg til å utføre arbeidet på eget initiativ for arbeidsoppgaver før vi for beskjed om å gjøre det.

Arbeidskulturen var ganske grei, det var ledere som var åpne, hyggelige og strenge, det var gode medarbeidere som var lett å komme overens med.

Den vanskeligste delen av jobben var når jeg hadde en mening som ikke lederne ikke hadde. Da , var det vanskelig for meg med sterke ytringer og meninger.

Det mest underholdende var samværet med kollegene.

Dette var et arbeidspraksis kurs under molde kommune.

Lønn: Tiltaks-penger via NAV rundt 3650 kr per andre uke.

7300 kr per måned.
Fordeler
Billige lunsjer, god samvær.
Ulemper
Tyngre lunsj.
Still et spørsmål om å jobbe eller intervjue hos Molde kommune. Nettverket vårt er klar til å svare.
3.5
3.5
Molde kommune anmeldelser etter jobbtittel
Molde kommune anmeldelser etter sted