Knapp for avspilling av YouTube-video
Menzies Aviation
Motta ukentlige oppdateringer om nye jobber og vurderinger av denne bedriften

Menzies Aviation anmeldelser fra ansatte

Fant 2 anmeldelser som matchet søket
Se alle 1,882 anmeldelser
Jobbeforhold/Livsbalanse
Jobbkultur
Tungt arbete med mycket stress. Passar inte alla. Dagarna går fort när man jobbar.
Fordeler
Arbetskamraterna
Ulemper
Dålig bemannig
Hjalp denne anmeldelsen?
Jobbeforhold/Livsbalanse
Jobbkultur
I aviation så finns det sällan en typisk arbetsdag då luftfartsbranschen är oerhört oförutsägbar, vilket är av den anledning jag fallit för den. Men vanligen så börjar dagen med att stämma av med avdelningsledare vad för flygbolag man ska arbeta för under dagen och vad ens arbetsuppgifter är. Därefter förbereder man sig själv samt diskar som man skall öppna för registrering av passagerare och bagage. Oftast, om man har tiden till det, går man igenom passagerarlista för att se om det är nånting speciellt som väntar så man kan vara till viss del förberedd. När detta är gjort så börjar den huvudsakliga arbetsuppgiften och det är att ge utmärkt service till kunder, som består av privatpersoner såväl bolag. Vanligen utan större problem men det finns nog inte en enda dag jag lämnar arbetsplatsen utan åtminstone en konflikt.

Kollegorna på Menzies Aviation på Gardemoen, är bland dem bästa jag någonsin kommer att ha arbetat med i mitt liv. Utan dem och deras sprudlande glädje, energi och humor skulle jag troligtvis gått hem relativt ofta med tungt hjärta. Det har skett relativt ofta att man inte haft tid till att varken äta eller ens ta ett glas vatten, inte sällan ens gå på toa. Så att ha fantastiska kollegor som då ställer upp för en då ens avdelningsledare inte alltid heller har tid, är guld värt. Så just på den punkten har jag insett hur viktigt det faktiskt är att samarbeta och kunna kommunicera med varandra.

Det är svårt att beskriva arbetsplats och situation på Menzies Aviation. Och hur man lärt sig att bli strukturerad, få skinn på näsan, ansvarstagande och stresstålig
 - mer...
Fordeler
Möte av nya människor
Hjalp denne anmeldelsen?
Skriv en anmeldelse av det siste firmaet du jobbet for
Del din opplevelse for å hjelpe andre
Se flere anmeldelser om Menzies Aviation
Du kan prøve:
Krevd profil
Vil du vite mer om å jobbe her?
Still et spørsmål om å jobbe eller intervjue hos Menzies Aviation. Nettverket vårt er klar til å svare.
Totalvurdering
Basert på 1,882 anmeldelser