Anmeldelser om Lønn og fordeler fra ansatte hos Meny

Jeg jobbet for Meny for en hel uke. Har erfart at man må samarbeide med folk og kommunisere i hverdagen. Det var et ganske produktivt plass der alle hadde et bra samarbeidsevne og kommersiell innsikt og forståelse. Alle ansatte der viser initiativ og egenmotivasjon i hverdagen.
Fordeler
Mye gratis mat, og passende tid for lunsjen.
Ulemper
Mye mat til overs, spesielt frukt.
Hyggelige ansatte og godt miljø, krevende arbeid og dårlige fordeler.
Travel dag på jobben med masse utfordringer og nye kunder som trengte veiledning innenfor mat og drikke
Helt grei arbeidsplass, litt enkelt å bruke de som kommer fra Nav til bare jobbe med vare plassering
Fordeler
Gratis kaffe
Veldig kjekke arbeids kolegaer, de legger til rette for alle behov
Fordeler
Gratis kaffe
Godt miljøarbeider.
Sosial.

Gode kolleger.

God serviceinnstilt.

Ryddig og rent.
Fordeler
Gratis lunsj
Jeg syntes at det var en fin opplevelse for meg videre.
Fordeler
flinke medarbiedere
Ulemper
korte pauser
Dagen på Meny var litt lang, men i med at jeg var ekstrahjelp kunne jeg egentlig ha fått gjort mer om jeg var fast ansatt. Jeg lærte mye anngående kjøtt, kundebehandling, ferskvare, ferdigretter, og produktbehandling.

Ledelsen var positive, men på samme tid litt for strengt. Arbeidskulturen var bra, mye kjekke og positive personer.

Den vanskligste delen av jobben var og komme seg til og fra i med at jeg måtte ta en time med buss, det var upassende bussruter. I tillegg måtte jeg lære ganske fort om behandling og fakta om kjøttprodukter.

En ting til som jeg var litt missfornøyd med var anngående pauser. En pause iløpet av 8 timer på 30 min. Det hadde vert lettere om jeg hadde jobbet på en Meny som var nærmere der jeg bodde. Sjefen min kunne være litt streng om jeg gjorde feil.

Den mest underholdende delen av jobben var når jeg kommuniserte med positive kunder og de ansatte. I tillegg at jeg fikk lære mye nytt og gjøre det jeg likte og gjøre på den tiden (holde på med fisk). Noe jeg også likte og gjøre, men så kunne være ganske krevende på samme tid var at jeg fikk ansvar ganske fort, jeg fikk jobbe alene og gjøre alle oppgavene nesten med en gang, det var noen ganger hvor jeg ikke fikk gjort alt i tide.
Fordeler
Lærer mye om kjøtt, fisk, ferdigretter, kundebehandling, prissetting, behandling av mat, salater
Ulemper
Ikke gratis lunsj, litt for strengt, litt mye informasjon på en gang
En produktiv arbeidsplass med gode ansatte. Meget fornøyde kunder.
Fordeler
Gratis lunsj
Ulemper
Informasjon om vakter rundt høytider kommer sent til tider
Folk handler mer på nettet i disse dager, og Meny stiller veldig høye krav til sine ansatte.
Fordeler
Trening
Ulemper
smil hele tiden, stå rett opp og ned, pauser under press
Lære mye om kunderbehandlink, varerpofylling og andre oppgaver.
Fordeler
Gratis lansjer
Ulemper
Tung fisisk jobb
long working hours, exhausting to sit behind the desk 8 hours straight. however fun working environment, great management and easy to ask for vacation and off days.
Fordeler
food
Ulemper
working hours
Elsker medarbeiderne, men sjefen er ikke autoritær nok, ikke lydhør og butikken går dårlig så omsetning går ned og da må jeg se etter annet arbeide
Fordeler
flotte kollegaer
Ulemper
ingen fordeler
Da jeg var ansatt på Meny bestod dagen min av å gå rundt i lokalene og hjelpe kunder med deres spørsmål. Jeg var også ansvarlig for at lokalene ble holdt ryddige slik at butikken så bra ut. Var litt opplært i kasseapparatet slik at jeg kunne hjelpe til der.

Var en slags altmulig mann som hjalp til der det var nødvendig og jeg var låseansvarlig for lokalene da det var stengetid.

Jeg forlot Meny da jeg skulle ut i førstegangstjeneste og hadde ingen dårlige opplevelser da jeg jobbet der.
Fordeler
gratis lunch
Ulemper
ensformig arbeid
Hyggelige medarbeidere. Får lunsj av jobben ved et lite trekk fra lønnen som er et veldig bra tilbud. Dessverre opplevde jeg dårlig planlegging og kommunikasjon fra lederne når de satte oss ansatte opp på nye vakter.
Ulemper
Kommunikasjon
I was still in High School, and they were very flexible on work hours. The pay was very good, the co-workers were friendly, and I felt like I could talk to my manager when needed
Jeg er i jobbtrening i Meny med renhold kassa arbeid vareoppfylling og kundeservice .
Jeg starter dagen klokken 06:30 med vareoppfylling klokken 09:00 går jeg i pause romet og vasker bord kjøleskapen innvendig og utvendig tar alt fra oppvaskemaskinen køker egg for lunsh og kjøper mat for alle som jobber der forsetter så med at ta op varer og tar kasse arbeid når det trenges vasker så når jeg har sett op alle varer.
Fordeler
Gratis lunch
Klargjøre butikken før åpning.
Mye ang kjøtt, fisk og ost.

Bra ledelse samt en veldig bra butikksjef.

Gode kollegaer med et felles mål om å gjøre butikken vi jobbet i til å bli så bra som mulig.

Det var ingen vanskelig del av jobben.

Mye bra kurs. Blant annet et års kurs. Ferskvarespesialist.
Fordeler
Gratis lunsj og hyggelig kollegaer.
Ulemper
Ingen.
truck körning
om mat o prylar

mycket bra

trevliga

ingen varm mat

köra truck
Fordeler
fint lunchrumatt dom gick i konkurs
I denne bedriften har jeg lært mye om kundeservice. Jeg blir mer kundeorientert og yte service til kundene slik at de vil fornøyde. Kollegene mine er proaktiv og snille.
Fordeler
fleksibel tid
Ulemper
korte pauser
En typisk dag på Helgø Meny starter med å få en oversikt over hvilke varer som må bestilles til butikken. Varene blir bestillt og frukt&grønt fra kjølen kan bli fraktet ut i butikkens hyller. Gammel mat blir fjernet fra butikken, registrert og kastet. Kundeservice, vasking og rydding i butikk og på lager.

Jeg har lært å gi god service til butikkens kunder, holde det ryddig og rent rundt meg, rask oversikt over hvilke varer som må bestilles og opparbeidet gode samarbeidsevner.

Ledelse og medarbeidere på Helgø Meny var god.

Den mest krevende delen av jobben var å holde tungen rett i munnen når det var mye som manglet i butikkens hyller.

Den mest underholdende delen av jobben var å gi kundene service, samt å gjøre Helgø Meny til en god butikk sammen med mine kollegaer.
Fordeler
Stor tilgjengelighet på god mat
Ulemper
Kort pause