Meny anmeldelser fra ansatte for Butikkmedarbeider

Butikkmedarbeider24 anmeldelser
Hektiske dager, med gode kollegaer. Mulighet for ansvar, dersom man står på og gjør jobben godt. Veldig bra arbeidsmiljø, hvor man føler at man blir sett.
Jeg er så glad å jobbe i denne butikken . Fra arbeidsgiveren til kollegaer er så snill med meg , jeg fikk alltid god hjelp fra dem . Jeg har ikke jobbet i dagligvarebransjen før , jeg jobber som syersker med 18 år erfaringer . Men etter begynner jeg å jobbe i Meny på Fantoft , jeg føler heldig på grunn av min arbeidsgiver og mine snille kollegaer støtter og hjelper så godt når jeg fikk opplæringen i butikken .
Hyggelige ansatte og godt miljø, krevende arbeid og dårlige fordeler.
Som låseansvarlig på Meny har jeg i disse tre årene jobbet i varierende arbeidsmengder, både ved siden av- og etter studiet. Jobbet først som kasserer, og kort tid etter som låseansvarlig. Her har jeg hovedsaklig jobbet med varehåndtering, jobbet på lager, delegert oppgaver og tatt fullt ansvar for mine kveldsrutiner. Som en kveldsansvarlig hadde jeg ansvar for driften av butikken. Denne erfaringen har i sin helhet gitt meg god forståelse for kundebehandling.
Jeg jobbet for Meny for en hel uke. Har erfart at man må samarbeide med folk og kommunisere i hverdagen. Det var et ganske produktivt plass der alle hadde et bra samarbeidsevne og kommersiell innsikt og forståelse. Alle ansatte der viser initiativ og egenmotivasjon i hverdagen.
Fordeler
Mye gratis mat, og passende tid for lunsjen.
Ulemper
Mye mat til overs, spesielt frukt.
det var litt hektisk på jobben min arbeids område var å fylle hyllene med varer.
Veldig hyggelig arbeidsmiljø. Travle dager, pga beliggenheten rett ved bybanestopp, og bussholdeplass.
Godt arbiedsmiljø, og grei beliggenhet rett ved bybanen.
Internasjonalt miljø blant kundene, ettersom det ligger rett vat fantoft studentby der mange internasjonale studenter bor.
Fordeler
rett ved bybanestoppet
Ulemper
arbeidstid til 22
Helt grei arbeidsplass, litt enkelt å bruke de som kommer fra Nav til bare jobbe med vare plassering
Fordeler
Gratis kaffe
Veldig kjekke arbeids kolegaer, de legger til rette for alle behov
Fordeler
Gratis kaffe
Godt miljøarbeider.
Sosial.

Gode kolleger.

God serviceinnstilt.

Ryddig og rent.
Fordeler
Gratis lunsj
, skrive ut og oppdatere prisskilt/plakater kasseopplæring bygge varer inn i varehyller, oppdatere hyllenummer i datasystemet, vare telling, hjelpe kunder, rydde og sortere i butikk og lager, Hente og levere varer.
Fordeler
lærte mye
Ulemper
kundeservise
Elsker medarbeiderne, men sjefen er ikke autoritær nok, ikke lydhør og butikken går dårlig så omsetning går ned og da må jeg se etter annet arbeide
Fordeler
flotte kollegaer
Ulemper
ingen fordeler
Var bra til å begynne med! Alle gjorde jobben sin og vi hadde det alltid hyggelig. Godt arbeids team med andre ord. Men så ble det bytting i ledelsen, kan ikke si at de klarte å gjøre jobben optimalt.
Trivelig arbeidsplass å vil gjerne til bake
Mange arbeidsoppgaver ikke kjedelig på jobben

Fine medarbeidere med lang erfaring lærte mye
Fordeler
trivelig
Ulemper
ingen
Hyggelige medarbeidere. Får lunsj av jobben ved et lite trekk fra lønnen som er et veldig bra tilbud. Dessverre opplevde jeg dårlig planlegging og kommunikasjon fra lederne når de satte oss ansatte opp på nye vakter.
Ulemper
Kommunikasjon
Jeg er i jobbtrening i Meny med renhold kassa arbeid vareoppfylling og kundeservice .
Jeg starter dagen klokken 06:30 med vareoppfylling klokken 09:00 går jeg i pause romet og vasker bord kjøleskapen innvendig og utvendig tar alt fra oppvaskemaskinen køker egg for lunsh og kjøper mat for alle som jobber der forsetter så med at ta op varer og tar kasse arbeid når det trenges vasker så når jeg har sett op alle varer.
Fordeler
Gratis lunch
I denne bedriften har jeg lært mye om kundeservice. Jeg blir mer kundeorientert og yte service til kundene slik at de vil fornøyde. Kollegene mine er proaktiv og snille.
Fordeler
fleksibel tid
Ulemper
korte pauser
En typisk dag på Helgø Meny starter med å få en oversikt over hvilke varer som må bestilles til butikken. Varene blir bestillt og frukt&grønt fra kjølen kan bli fraktet ut i butikkens hyller. Gammel mat blir fjernet fra butikken, registrert og kastet. Kundeservice, vasking og rydding i butikk og på lager.

Jeg har lært å gi god service til butikkens kunder, holde det ryddig og rent rundt meg, rask oversikt over hvilke varer som må bestilles og opparbeidet gode samarbeidsevner.

Ledelse og medarbeidere på Helgø Meny var god.

Den mest krevende delen av jobben var å holde tungen rett i munnen når det var mye som manglet i butikkens hyller.

Den mest underholdende delen av jobben var å gi kundene service, samt å gjøre Helgø Meny til en god butikk sammen med mine kollegaer.
Fordeler
Stor tilgjengelighet på god mat
Ulemper
Kort pause
Mye jobb, høy tempo. Lært mye om budsjett og tall, ansvar for andre kollegaer.
Ledelsen var bra.
Høyt tempo og en utfordrende hverdag med mange spennende arbeidsoppgaver. Jeg fikk lære kunde behandling og hvordan yte god service. Det var gøy å jobbe tett med kunder og medarbeidere, samarbeid har derfor vært en god erfaring å ta med seg videre i arbeidslivet. Det mest utfordrende delen har vært det fysiske arbeidet i avdelingen, og tidsbegrensinger. Det mest underholdene var kunde behandling og service delen.
Fordeler
God lunsj ordning