McDonald's

McDonald's anmeldelser fra ansatte for Medarbeider

3.4Balanse mellom jobb og fritid

Fant 10 anmeldelser som matchet søketSe alle 202,598 anmeldelser

Morsomt å jobbe

Medarbeiderene som jobber der er ekstremt imøtekommende og hyggelig og gjør at hverdagen på mcdonalds blir mye bedre

Fordeler

20% rabatt

Ulemper

Ekstremt travel arbeidsplass

Arbeidsplass med utrolig mange negative sider

Jeg selv trives utrolig godt med å jobbe på Mc Donald's. Men det som er skummelt med en sånn arbeidsplass er hvor mye unnasluntring, baksnakking, sjalusi og fiendtlighet det er på arbeidsplassen. Der jeg har jobbet har baksnakking og løsninger som ikke tilhører på en arbeidsplass fått pågå altfor lenge. Det har heller ikke medført noen konsekvenser for personer som har valgt å mobbe medarbeidere eller ta løsninger som ikke passer på en arbeidsplass. Heldigvis er det alltid unntak og jeg vil gi ekstrem skryt til mange av mine kollegaer, men det er synd at 2/3 stykker som driver med så brutal mobbing og baksnakking må ødelegge for så mange mennesker. Restauranten har fått et svært mye høyere oppsigelestall når dette har pågått.

Fordeler

Hektisk, varrierende arbeidsoppgaver, kundeservice

Ulemper

Korte pauser, underbemannet, fiendtlig arbeidsplass

Ikke no bra plass å jobbe !

Dårlig oppfølgning , dårlig samarbeid. For å si det sånn så må du slitte ræva av deg for å imponere sjefen!

Fordeler

En fast meny som er gratis, skal du ha noe mer så må du betale!

Ulemper

Dårlig oppfølgning

Hyggelig, flerkulturell og fokusert

McDonalds Grimstad er en fantastisk jobb med mange hyggelige arbeidere som alle strever etter å gjøre restauranten så god som mulig. Arbeidsplassen har en fantastisk evne til å blande både seriøsitet og fokus med en gøyal arbeidsplass hvor man også kan ha det kjempegøy med de andre medarbeiderne. Denne jobben har definitivt gjort med til en bedre medarbeider for kommende bedrifter.

Fordeler

Flerkulturelt team med medarbeidere

Ulemper

Hektisk og uforutsigbar

Lærerik jobb

Dette er en jobb med mye ansvar og mange ulike arbeidsoppgaver - du lærer så mye!

Fordeler

Du får jobbe "så mye som du vil"

Ulemper

Stress

Effektiv og hektisk

Veldig mye å gjøre til tider, svært hektisk. Var lite forståelse i ledelsen for mengden med arbeid det var til tider, men andre medarbeidere hadde forståelse for det, og hjalp til med å gjøre det lettere. Ofte var det slik at man sto på en stasjon hele vakta, til tross for at det ikke var det man ønsket, og sa tydelig i fra om. Holder sjeldent møter, og det var til tider man ikke var helt klar over hva som foregikk. Var to bytter i ledelsen når jeg startet, og en total omgjøring av hvordan arbeidet skulle bli gjort, men nåværende sjef taklet det svært bra, og det førte til at restauranten vokste eksponensielt i omsetning. Enkelte skiftledere hadde det lett for å være litt nebbete, og mer opptatt av sin egen prestasjon, fremfor de andre ansatte. Veldig hyggelige medarbeidere som er oppmuntrende og hjelpsomme. Svært morsomt arbeid dersom man er vant til det og har fått ordentlig opplæring. Fikk aldri gått igjennom de testene som skal bekrefte at man skal en stasjon på grunn av hvor hektisk det var, og enkelte følte at de aldri fikk tilstrekkelig opplæring. Var også ofte man ikke fikk et skift på flere uker, og det var ofte slik at man måtte jobbe de fleste søndager på rad, til tross for at det er et brudd med loven.

Fordeler

Morsomt og bra for de som liker å ha mye å gjøre

Ulemper

Svært hektisk og stressende

Hyggelig miljø

Det var en veldig hektisk jobb. Det er alltid mange kunder til stede.

Fordeler

Gratis lunsj

Ulemper

Hektisk

Variert

Tidlig jobberfaring som skoleelev med deltidsjobb.Smak av arbeidslivet.

varierende

En typisk dag på McDonalds er hurtig arbeid og givende. En møter mange forskjellige ansatte og kunder i løpet av en dag.

Produktiv arbeidsplass

En typisk dag på jobben er hektisk og fylt med kunder som forventer rask servering. Jeg tar ofte imot kundene, noe som kan være anstrengende fordi kunder lett blir irritable. Gjennom denne jobberfaringen har jeg lært hvordan å behandle kunder (alltid bild og positivt), og hvordan å samarbeide med andre ansatte. Jeg klarer å jobbe under stress. Den vanskeligste delen av jobben er når kunder blir irritable fordi de har ventet lenge (noen ganger fordi det blir mye å gjøre, andre ganger fordi kjøkkenet har vansker). I en sånn situasjon prøver jeg alltid å muntre opp kundene, men ikke alle er lett å muntre opp. Den mest underholdende delen av jobben er å ta bursdager og/eller servere kunder som er blide og komplimenterer ditt arbeid.

Fordeler

Gratis lunsjer

Still et spørsmål om å jobbe eller intervjue hos McDonald's. Nettverket vårt er klar til å svare.Still et spørsmål

3.5

Basert på 202,598 anmeldelser