McDonald's
Vis alle McDonald's anmeldelser

McDonald's

McDonald's anmeldelse

no

unless you really need the money, don't work here you get a free meal everyday depending on how long you work customers are generally ok but eventually you'll get some wackos. smells like oil/fries all the time, if its your first job or your a lightweight you WILL be taken advantage of

1.0Arbeid/Personliv forhold
1.0Kompensasjon/Fordeler
3.0Jobbsikkerhet/Forskudd
1.0Lederskap
1.0Kultur

Stress, ingen oppfølging, dårlig lønn

Fikk aldri gjøre noe annet en teit oppgave som jeg ikke fikk opplæring på engang… Dårlig arbeidsmiljø, dårlige lokaler, bare stress. Dårlig organisert sjefsystem, stress time-in system.

Fordeler

billig jobb lunsj

Ulemper

psykisk helse blir lett påvirket

Arbeidsplass med utrolig mange negative sider

Jeg selv trives utrolig godt med å jobbe på Mc Donald's. Men det som er skummelt med en sånn arbeidsplass er hvor mye unnasluntring, baksnakking, sjalusi og fiendtlighet det er på arbeidsplassen. Der jeg har jobbet har baksnakking og løsninger som ikke tilhører på en arbeidsplass fått pågå altfor lenge. Det har heller ikke medført noen konsekvenser for personer som har valgt å mobbe medarbeidere eller ta løsninger som ikke passer på en arbeidsplass. Heldigvis er det alltid unntak og jeg vil gi ekstrem skryt til mange av mine kollegaer, men det er synd at 2/3 stykker som driver med så brutal mobbing og baksnakking må ødelegge for så mange mennesker. Restauranten har fått et svært mye høyere oppsigelestall når dette har pågått.

Fordeler

Hektisk, varrierende arbeidsoppgaver, kundeservice

Ulemper

Korte pauser, underbemannet, fiendtlig arbeidsplass

dont work here

dont work here they pay is bad the stress isnt worth it you can find a better job. i dont even get rostered barely and the customers make me deal with more than my pay grade. not flexible to VCE students needs

Fordeler

50% off before and after my shift 20% everywhere else

Ulemper

everything else

Still et spørsmål om å jobbe eller intervjue hos McDonald's. Nettverket vårt er klar til å svare.Still et spørsmål

3.5

3.2Lederskap
3.3Kultur
  • McDonald's
  • no
Gi oss tips om hvordan vi kan forbedre denne siden
Hva ville du ha lagt til eller endret?