McDonald's anmeldelser fra ansatte

Se alle 186,635 anmeldelser
I jobben hos McDonald's har jeg lært om samhold og samarbeid, samt støtte fra kolleger når det noen ganger kunne gå en kule varmt fra sjefen og vi alle prøvde vårt beste, men dette var på de mest stressende dagene når det var stor kundepågang og ytelseskravet ble desto høyere på disse dagene. Jeg fikk meg venner i McDonald's som jeg har fine minner med, både i og utenfor arbeidstid og det var disse kollegene/vennene som gjorde at jeg fortsatte, før jeg valgte å slutte i 2007 for å konsentrere meg om høyere utdanning. Den vanskeligste delen av jobben var nok på dagene det var stor kundepågang i "rushtiden", samt i dagene oppunder jul da pågangen var ekstra stor og vi ansatte måtte yte desto mer. Det som ved siden av gode kollegaer gjorde jobben mer lystbetont, var at det ble spilt musikk fra radiokanalen mPetre over høyttalerne i lobbyen og dette gjorde vask og rydding av lobby enda mer trivelig enn hvis radioen ikke hadde spilt over høyttalerne.
Fordeler
Godt arbeidsmiljø, godt samhold
Ulemper
Kan være stressende med mye kunder, spesielt i "rushtid" og oppunder jul
Melhor empresa que trabalhei muito satisfatório trabalha la queria poder estar no quadro novamente
i love working at Mc Donalds, coworkers are very kind and help full. when u work at Mc Donalds u learn a lot about hygiene and how to talk with people
This summer job built my self-confidence in the retail industry. I learnt a lot there while gaining experience in a different country. I would recommend getting a summer job.
Da jeg begynte hus McDonald’s jeg var veldig gøy, men
Fordeler
Nei
Ulemper
Nei
A typical day at work was very intense because of the amount of customers I had to take care of as fast as possible. Working at McDonalds taught me how to handle stressful situations without being unpleasant towards others. I am very thankful for what I learned and it is safe to say that it really helped me grow as a person. Luckily, I did not go through the hard situations alone - my coworkers were incredibly fun people to work with and made certain days easier to get through.
lskdnclksdködncöndcö ödknön ödkscömdc ösdmcömdc ös d
Alle har muligheter til karriereutvikling som er viktig
I enjoyed working there for the 6 years. The salary was well paid but the job was stressful. Had great team. Working there was always about team work, which I really enjoyed.
I worked at the McDonald on ken Pratt and main. Terrible. always 2 managers for every staff member. My personal manager was always super high on crack so she did 40% of the entire crews work but also it was kinda sketchy because she would get all angry or manic sometimes. but good job if you're 14 or so and just want money easily.
Har det ofte gøy på jobb. Er mange kjekke mennesker man kan ha det gøy med. Problemet vil jeg si er ledelsen, det vil si skiftledere, ass. restaurantsjef og restaurantsjef. Vil ikke legge alle under samme kam, men en god del av dem var det problemer med. Noen alltid sure på jobb, noen som krever for mye eller gir kjeft uten å ha gitt beskjed om at noe skulle skje osv.
Medarbeiderene som jobber der er ekstremt imøtekommende og hyggelig og gjør at hverdagen på mcdonalds blir mye bedre
Fordeler
20% rabatt
Ulemper
Ekstremt travel arbeidsplass
Dårlig oppfølgning , dårlig samarbeid. For å si det sånn så må du slitte ræva av deg for å imponere sjefen!
Fordeler
En fast meny som er gratis, skal du ha noe mer så må du betale!
Ulemper
Dårlig oppfølgning
McDonalds Grimstad er en fantastisk jobb med mange hyggelige arbeidere som alle strever etter å gjøre restauranten så god som mulig. Arbeidsplassen har en fantastisk evne til å blande både seriøsitet og fokus med en gøyal arbeidsplass hvor man også kan ha det kjempegøy med de andre medarbeiderne. Denne jobben har definitivt gjort med til en bedre medarbeider for kommende bedrifter.
Fordeler
Flerkulturelt team med medarbeidere
Ulemper
Hektisk og uforutsigbar
en typisk dag på jobb er mye stress, må ta hensyn og sørger for at både snille og frekke kunder for en bra opplevelse med servicen. Alle dager er lange og slitsomme, men har lært å jobbe meg gjennom de. Det mest underholdene var å møte på hyggelig og snille kunder, men også det vanskligste var å møte på de som ikke var like hyggelige. Jeg har lært mye om å takle stress på riktig måte.
Fordeler
billigere lunsj
Ulemper
utmattende
Aprendí mucho sobre pro-actividad y trabajo en equipo
Productive. Smart 'Fort og liker I jobbet I alt.
Punktelig.
Fordeler
Gratis lunsj
Ulemper
Kort pause
Dette er en jobb med mye ansvar og mange ulike arbeidsoppgaver - du lærer så mye!
Fordeler
Du får jobbe "så mye som du vil"
Ulemper
Stress
Veldig mye å gjøre til tider, svært hektisk. Var lite forståelse i ledelsen for mengden med arbeid det var til tider, men andre medarbeidere hadde forståelse for det, og hjalp til med å gjøre det lettere. Ofte var det slik at man sto på en stasjon hele vakta, til tross for at det ikke var det man ønsket, og sa tydelig i fra om. Holder sjeldent møter, og det var til tider man ikke var helt klar over hva som foregikk. Var to bytter i ledelsen når jeg startet, og en total omgjøring av hvordan arbeidet skulle bli gjort, men nåværende sjef taklet det svært bra, og det førte til at restauranten vokste eksponensielt i omsetning. Enkelte skiftledere hadde det lett for å være litt nebbete, og mer opptatt av sin egen prestasjon, fremfor de andre ansatte. Veldig hyggelige medarbeidere som er oppmuntrende og hjelpsomme. Svært morsomt arbeid dersom man er vant til det og har fått ordentlig opplæring. Fikk aldri gått igjennom de testene som skal bekrefte at man skal en stasjon på grunn av hvor hektisk det var, og enkelte følte at de aldri fikk tilstrekkelig opplæring. Var også ofte man ikke fikk et skift på flere uker, og det var ofte slik at man måtte jobbe de fleste søndager på rad, til tross for at det er et brudd med loven.
Fordeler
Morsomt og bra for de som liker å ha mye å gjøre
Ulemper
Svært hektisk og stressende
El ambien es agradable dos decansos ala semana bonos
Fordeler
Seguro imss
Ulemper
No hay
Tydligt utarbetade riktlinjer, rutiner och regler gör att man lär sig anpassa sig och utför ett effektivt arbete. Stressnivån är hög, därför får man testa sin egen kompetens utifrån det samt lära känna sin egen gräns. Här finns stor möjlighet att utvecklas och ”klättra på stegen” om man visar framfötterna. Det finns ett tydligt system för det.
Krevd profil
Still et spørsmål om å jobbe eller intervjue hos McDonald's. Nettverket vårt er klar til å svare.
3.5
Basert på 186,635 anmeldelser