McDonald's
Skriv en anmeldelse

McDonald's anmeldelser fra ansatte

3,4Balanse mellom jobb og fritid

Fant 56 anmeldelser som matchet søketSe alle 213 890 anmeldelser

Stress, ingen oppfølging, dårlig lønn

Fikk aldri gjøre noe annet en teit oppgave som jeg ikke fikk opplæring på engang… Dårlig arbeidsmiljø, dårlige lokaler, bare stress. Dårlig organisert sjefsystem, stress time-in system.

Fordeler

billig jobb lunsj

Ulemper

psykisk helse blir lett påvirket

bad

hated working there worst company to work at and eat at managers think they are superior than you because they get paid 2 bucks more really bad stay away

Fordeler

none

Ulemper

everything

Fantastisk arbeidsplass og god HR

Kanskje jeg er heldig, men miljøet på arbeidsplassen min (Mc Majorstua), er ekstremt bra. Jeg kommer på jobb, stempler inn, alle hilser og smiler, skiftleder gir meg en post og jeg starter å jobbe. Dersom jeg føler at jeg har jobbet for lenge et sted, rullerer skiftledere på postene, slik at vi får variasjon. Mc Donalds tilrettelegger hvis man er syk eller har begrensede arbeidsmuligheter en dag ved å for eksempel gi papirarbeid-oppgaver ved fysiske problemer. Det beste er å få snakke med mennesker, både kolleger og kunder. Man blir kjent med masse nye mennesker og personlig har jeg blitt mer utadvendt. Den vanskeligste delen av jobben er starten når man ikke kan alt, for da er det lett å bli stressa og usikker. Til tross for at det var litt skummelt, får man masse veiledning og hvis du trenger hjelp, så får du det. det mest underholdende er å snakke med kolleger, enten det er om jobb eller fritid.

Arbeidsplass med utrolig mange negative sider

Jeg selv trives utrolig godt med å jobbe på Mc Donald's. Men det som er skummelt med en sånn arbeidsplass er hvor mye unnasluntring, baksnakking, sjalusi og fiendtlighet det er på arbeidsplassen. Der jeg har jobbet har baksnakking og løsninger som ikke tilhører på en arbeidsplass fått pågå altfor lenge. Det har heller ikke medført noen konsekvenser for personer som har valgt å mobbe medarbeidere eller ta løsninger som ikke passer på en arbeidsplass. Heldigvis er det alltid unntak og jeg vil gi ekstrem skryt til mange av mine kollegaer, men det er synd at 2/3 stykker som driver med så brutal mobbing og baksnakking må ødelegge for så mange mennesker. Restauranten har fått et svært mye høyere oppsigelestall når dette har pågått.

Fordeler

Hektisk, varrierende arbeidsoppgaver, kundeservice

Ulemper

Korte pauser, underbemannet, fiendtlig arbeidsplass

Trivelig arbeidsplass som til tider var hektisk

I jobben hos McDonald's har jeg lært om samhold og samarbeid, samt støtte fra kolleger når det noen ganger kunne gå en kule varmt fra sjefen og vi alle prøvde vårt beste, men dette var på de mest stressende dagene når det var stor kundepågang og ytelseskravet ble desto høyere på disse dagene. Jeg fikk meg venner i McDonald's som jeg har fine minner med, både i og utenfor arbeidstid og det var disse kollegene/vennene som gjorde at jeg fortsatte, før jeg valgte å slutte i 2007 for å konsentrere meg om høyere utdanning. Den vanskeligste delen av jobben var nok på dagene det var stor kundepågang i "rushtiden", samt i dagene oppunder jul da pågangen var ekstra stor og vi ansatte måtte yte desto mer. Det som ved siden av gode kollegaer gjorde jobben mer lystbetont, var at det ble spilt musikk fra radiokanalen mPetre over høyttalerne i lobbyen og dette gjorde vask og rydding av lobby enda mer trivelig enn hvis radioen ikke hadde spilt over høyttalerne.

Fordeler

Godt arbeidsmiljø, godt samhold

Ulemper

Kan være stressende med mye kunder, spesielt i "rushtid" og oppunder jul

Svært fornøyd

McDonald’s er en jobb jeg virkelig trives på og får brukt hodet. Jeg liker at det er masse kunder og alltid noe å gjøre.

Satisfatório

Melhor empresa que trabalhei muito satisfatório trabalha la queria poder estar no quadro novamente

productive and fun workplace

i love working at Mc Donalds, coworkers are very kind and help full. when u work at Mc Donalds u learn a lot about hygiene and how to talk with people

Fun workplace

This summer job built my self-confidence in the retail industry. I learnt a lot there while gaining experience in a different country. I would recommend getting a summer job.

Jeg har jobbet et år og seks måned.

Da jeg begynte hus McDonald’s jeg var veldig gøy, men

Fordeler

Nei

Ulemper

Nei

Mc donals

Empredinamica e prodonizada ispira o instinto de serugansa

Fun but hectic workplace

A typical day at work was very intense because of the amount of customers I had to take care of as fast as possible. Working at McDonalds taught me how to handle stressful situations without being unpleasant towards others. I am very thankful for what I learned and it is safe to say that it really helped me grow as a person. Luckily, I did not go through the hard situations alone - my coworkers were incredibly fun people to work with and made certain days easier to get through.

ldkn

lskdnclksdködncöndcö ödknön ödkscömdc ösdmcömdc ös d

God karriereutvikling

Alle har muligheter til karriereutvikling som er viktig

fun and nice environment

I enjoyed working there for the 6 years. The salary was well paid but the job was stressful. Had great team. Working there was always about team work, which I really enjoyed.

Produktivt og gøy hverdag

Mye gruppearbeid, men jobber godt på egenhånd. Ellers liker jeg å jobbe med mennesker og er alltid åpen for å lære noe nytt og utvikle meg både faglig og personlig

No no no

I worked at the McDonald on ken Pratt and main. Terrible. always 2 managers for every staff member. My personal manager was always super high on crack so she did 40% of the entire crews work but also it was kinda sketchy because she would get all angry or manic sometimes. but good job if you're 14 or so and just want money easily.

Gøy arbeidsplass, dårlig ledelse

Har det ofte gøy på jobb. Er mange kjekke mennesker man kan ha det gøy med. Problemet vil jeg si er ledelsen, det vil si skiftledere, ass. restaurantsjef og restaurantsjef. Vil ikke legge alle under samme kam, men en god del av dem var det problemer med. Noen alltid sure på jobb, noen som krever for mye eller gir kjeft uten å ha gitt beskjed om at noe skulle skje osv.

Morsomt å jobbe

Medarbeiderene som jobber der er ekstremt imøtekommende og hyggelig og gjør at hverdagen på mcdonalds blir mye bedre

Fordeler

20% rabatt

Ulemper

Ekstremt travel arbeidsplass

Ikke no bra plass å jobbe !

Dårlig oppfølgning , dårlig samarbeid. For å si det sånn så må du slitte ræva av deg for å imponere sjefen!

Fordeler

En fast meny som er gratis, skal du ha noe mer så må du betale!

Ulemper

Dårlig oppfølgning

Produktiv arbeidsplass

- Lært veldig mye om kundebehandling - Kontorarbeid - Kjøre skift og ha ansvar - Hvordan takle en hektisk hverdag.

Still et spørsmål om å jobbe eller intervjue hos McDonald's. Nettverket vårt er klar til å svare.Still et spørsmål

Basert på 213 890 anmeldelser

3,4 av 5 stjerner for Arbeid/Personliv forhold
2,9 av 5 stjerner for Kompensasjon/Fordeler
3,2 av 5 stjerner for Jobbsikkerhet/Forskudd
3,2 av 5 stjerner for Lederskap
3,3 av 5 stjerner for Kultur

Les om McDonald's på populære steder

• McDonald's