Matkroken

Matkroken anmeldelser fra ansatte

Viser alle 3 anmeldelser
Fylle på varene og hjelpe kunde.
Jeg har lært mye.

Ledelsen var bra.

Arbeidskulturen og miljø var bra.

Den mest underholdene delen av jobben var å møte nye folk hverdag og snakke med dem.
Sjefen har jobbet i bransjen lengre enn veldig mange. Han kommer opp med løsninger for hver enkelt ansatt som skulle være der. Han har selv vært der de ansatte er, så han vet hvordan å behandle dem; Slik han ville ha blitt behandlet selv.
Arbeidsmiljøet er positivt og fornøyelig. Med studenter som kolleger blir det ofte skiftende og gjerne nye ansatte som komemr og gir en ny opplevelse på jobben.
Fordeler
Tilpasser arbeidsuker
En typisk dag på denne jobben innebærer åpningsrutiner, steking av brødvarer, sette ut frukt osv. sjekke datoer på varer, kast dårlig frukt, rydd butikken, sitte i kassa, rydde kasseområde, fylle på varer og ta oppgjør.
Har lært at det er viktig å følge med på frukt fordi at de fleste typer frukt blir fort dårlig, og da vil ikke folk kjøpe det. har også lært at datoer er lik så viktig, dette er fordi at det blant annet ikke er lov til å selge varer som er utgått på dato.

Den vanskelige delen av denne jobben er at på en kveldsvakt er man helt alene på jobb og har hele ansvaret for butikken.
Fordeler
Hyggelige medarbeidere og kunder
Ulemper
ingen
Still et spørsmål om å jobbe eller intervjue hos Matkroken. Nettverket vårt er klar til å svare.
4.7
4.7