Manpower

Manpower anmeldelser fra ansatte

3,7Balanse mellom jobb og fritid

Fant 51 anmeldelser som matchet søketSe alle 20 249 anmeldelser

Klar og tydelig arbeidsgiver - Lydhør og gir armslag

Manpower har vært min arbeidsgiver i to perioder, helt i starten og så igjen da jeg skiftet retning mer og mindre på jobbsøket mitt og trengte jobb mens jeg søke og for å samle erfaring. Lett å samarbeide med min konsulent, timelister, lønn mv greit og enkelt og de var klare på at selv og trivsel skapes og en må bidra, så var det rom for justering og en det å si fra om ønskede endringer. Man fikk ta litt plass og finne ut hvordan man skulle legge ting tl rette. Man fikk et godt, høfllig svar på det man spurte om eller ønsket. Manpower er et bemanningsbyrået som nyter respekt med rette.

Fordeler

En får nyte godt av de samme fordeler som de som jobber der man er vikar.

Ulemper

utover det åpenbare: timelisten på at langvarig fast oppdrag kunne vært «automatisert»

Excelente administración

Excelente cultura y clima laboral , faltan reuniones de integración entre los colaboradores que están destacados en diferentes empresas

En sikker jobb som utbetaler lønn som avtalt.

Bra firma som ansetter mange yrker og profesjoner.

Ambiente bueno y tranquilo

En lo que cabe es buena se cumple lo pactado pero se podría mejorar

Fordeler

Se cumple lo pactado

Ulemper

Tardan en resolver dudas via correo, dan contrato por tiempo indefinido

Helt ok arbeidsplass

Jobb hos Manpower er helt ok, liker man å jobbe på forskjellige steder i perioder så er dette sikkert helt topp for mange.Kan være stressende når man flyttes fra sted til sted, men også heldig med å kunne få ulike erfaringer.

Innleid medarbeider via Manpower Bergen

Grei arbeidsplass selv om det bare var 2 mnd. Kunne ha tenkt meg noe lignende jobb via Manpower Bergen en gang i fremtiden.

Diligent

Je souhaite travailler dans le domaine de la vente

Fordeler

Regulierement on me propose des extras (travail)

Ulemper

Jattends toujours un ccd de la part dun recruteur

Flott arbeidsplass

Gode kolleger, kompetente medarbeidere. Bra arbeidsmiljø og utfordrende oppgaver.

Engasjerende, interessant og gøy

Liten administrasjon så vi fikk gjøre mange forskjellige oppgaver. Lederen var klar, tydelig og gav god feedback. Den mest underholdene delen av jobben var alle arrangementene.

Rotete og usikkert.

Vil du leve på nav? Ikke vite om du har jobb? Bli jugd og ikke all relevent informasjon? Velg manpower.. Jeg som Vikar vet mer lm oppdragets karakter og lengde enn det konsulenten på kontoret gjør!

Fordeler

Ingen

Ulemper

Usikkerhet, løgner og useriøsitet

Har bare et problemet med ManPower

når mistet jobb med ManPower i Trondheim prøvde å finne andre jobb med dem i Oslo ågso møtte ikke meg. herregud

ny jobb, ny kompetanse

Fra Manpower jobbet jeb til Bama, men på Manpower kontor var veldig gøy og profesjonell.

Helt kurant grei arbeidsgiver i form av Vikariat.

Manpower AS ga meg en sjangse som jeg tok på sparket, men det var vanskelig å forholde seg til et oppdrag av gangen da det var så sporadiske arbeidstider. ellers var det helt kurant greit.

Produktivt og gøy arbeidplass

Dag,kveld,natt skifter. Hjelper hverandre på jobb. Ha samarbeid og vennlig. Vanskelig for meg nå fordi 3 skifter, jeg har 2 barn.

Fordeler

ikke gratis mat

Ulemper

korte pauser på jobb

solid arbeidsgiver med bra oppfølging

Trondheims beste vikarbyrå. varierende og spennende arbeidsoppdrag som vaktmester og platerabeider oppdrag

Fordeler

bra lønn, bra oppfølging og tilrettelegging for arbeidstaker, flere spennende type arbeidsoppdrag

Ulemper

få ulemper, kunne gjerne vært lengre lengde på alle oppdrag

Logistikk operatør

LogistikkPlanavdeling sjekker hvor mye vi har på lagerDe sjekker ut i fra historikk-perspektivSå går de ut ifra prognoser gjort av markedavdelingDe tar også hensyn til ulike kampanjerDette skaper et behov for bestillingInnkjøpsavdeling forhandler Kunden bestille varenmed leverandør og bestiller råstoffeneImport -fortollingLeverandør leverer råstoff inn til råstofflageretDette blir sortert og plassert i reolerEn shop ordre blir lagetRåstoffer,halfabrikkat,bindemidler blir veid ut og levert til produksjonDette blir så blandet sammen på tank og tatt prøver avLaborant sjekker produktet etter riktig viskositet og lignendeLaborant gir klarsignal til produksjon som så tapper varene på spann sekk eller IBC containerSjekker og registrerer varen innKundeservice legger ordren i en ordredatabaseOrdren på produktet blir så frigitt av planlegger som gir oppdraget til en pakkestasjonOperatør pakker pallen med varen og sender denne videre til emballering og utlastingPallen blir registrert til gitt gjenommløpsreolLastebilen ankommer og henter informasjonen på transportkontoretLaster henter ut paller gjennomløpsreolen ,laster og avslutterSjåfør henter trasnport papirer på kopntor og kjører til kundeEksport-befraktere-toll transportpapirer.Materielflyten inn til lager foregår først og fremst at råstoff blir levert til VERA lageret for lossing og lagring. Lageret er todelt med en del kalt Vera og den andre Kanban. Herfra blir dette fraktet til mottak 519 på bestilling va varene.Emballasje kommer inn med Schenker for lossing hver dag, dette blir losset og sjekket for å -

Fordeler

Gratis kaffe og frukt

Ulemper

Vanskelig å få fast jobb

grei oppfølging

Hadde forventet noe tettere oppfølging i et oppdrag med så stor usikkerhet

Spennende og læringsrik

Når jeg jobbet på Stortinget var det å montere møbler en stor del av hverdagen. Lært utrolig mye og forskjellige verktøy, og hvordan man håndterer ting på egenhånd. Ledelsen var utrolig bra. Det mest underholdende med jobben er å få kunden fornøyd.

Varienede arbeidsplass

Hyggelig ledelse,hyggelige kollegaer, varienede jobb

Fordeler

ingen

Ulemper

lange distanser mellom jobber på en dag

Tålmodig og gøy arbeidsplass

Liker å jobbe i team. Jeg lærte possitiv og initiativrik. Ledelse det er passer Tiden er gull eller viktig Hvis maskin på jobben er ødelagt og ingen kan fikse. Om sommeren har de boat tur og fest

Fordeler

Fordeler, mange pauser, de behandler deg som et meneske, flott sted å jobbe.

Ulemper

Kort pauser, det behandler ikke deg som et meneske, ikke bra på jobben.

Muy efectivos

Durante los años que estuve afiliado a Manpower (principalmente toda mi vida de estudiante) nunca me dejaron de llegar ofertas de trabajo que cuadraban perfectamente con los requisitos que les proporcioné acerca de mi disponibilidad. Un 10 para Manpower.

Fordeler

Profesionalidad, seriedad, efectividad.

Ulemper

No encuentro.

Still et spørsmål om å jobbe eller intervjue hos Manpower. Nettverket vårt er klar til å svare.Still et spørsmål

Basert på 20 249 anmeldelser

3,7 av 5 stjerner for Arbeid/Personliv forhold