Loyalty People
Motta ukentlige oppdateringer om nye jobber og vurderinger av denne bedriften

Loyalty People anmeldelser fra ansatte

Stillingstittel
Sted
Viser alle 3 anmeldelser
Jobbkultur
Forward thinking CRM/loyalty freelance collective. Given ownership to lead client and meet the brief. Support available when you need it and regular client check ins.
Jobbkultur
I min anställning hos Loyalty Nordic via Loyalty People så jobbar jag kontorstider, vilket är bra för då hinner jag med min fritid, familj och träning. Jag vill tjäna pengar och utvecklas och i detta jobbet har jag tillgång till bra att få göra både och. Min teamledare finns där om jag skulle behöva ställa några frågor och det är bra att dem bara jobbar med att coacha oss säljare och endast fokuserar på det. Bäst på arbetsplatsen är alla kollegor och stämningen är väldigt bra, jag har roligt på jobbet och utvecklas samtidigt.
Jobbkultur
Något som jag uppmärksammat under min anställning i Loyalty People, är företagskulturen. Det är få arbetsplatser som jag upplevt som är så professionella i sitt arbete, samtidigt som man har väldigt roligt på jobbet. Mina kollegor och ledare finns alltid där om jag skulle behöva något typ av stöd eller funderar på något. Jag har lärt mig allt jag kan inom sälj via anställning i loyalty-gruppen. Här satsar dem väldigt mycket på utveckling av varje person. Det som jag minns var svårast i början var att knäcka koden för hur man skulle hålla motivationen och disciplinen uppe, men det släppta snabbt när jag kunde bolla idéer med mina kollegor och chefer som gav bra tips.
Fordeler
säljskola, ledarskapsprogram, bra provisionsmodell med mera
Hjalp denne anmeldelsen?
Skriv en anmeldelse av det siste firmaet du jobbet for
Del din opplevelse for å hjelpe andre
  1. Anmeldelser fra ansatte