logo av LINDEX

LINDEX anmeldelser fra ansatte

4.1Balanse mellom jobb og fritid

Fant 6 anmeldelser som matchet søketSe alle 57 anmeldelser

Høyt tempo

Det er alltid mye å gjøre på Lindex, og det kan være både gøy og krevende. Man blir ikke rik av å jobbe her, og personalrabatten er beskjeden. Men med et hyggelig team er det trivelige og motemessig inspirerende dager på jobb.

Fordeler

personalrabatt, fleksibel arbeidstid, varierte oppgaver

Ulemper

Ikke så lett å utvikle seg videre, vanskelig å få full stilling, lønn/rabatt kunne vært bedre

jobbet på lindex kvadrat. ase_olsen@hotmail og fantastisk sjef og pesonal

Godt arbeidsmiljø Trivdes så godt grunnet samholdet oss personal imellom. Du kan kurse deg opp og bli regionssjef

Fordeler

goe rabbatter

Ulemper

kveld

Funny working place

I´ve learned a lot, I had the chance to improve personally and professionally thanks to the company. The working environment was free of competition between colleagues, this creating timeless friendships.

great staff

this was more a work experience for me, but it was a lovely experience working in retail. they gave me lots of interesting and different assignments each day.

Fordeler

free nail polish

Ulemper

no windows

Produktiv og lærerik arbeidsplass

Vær dag er en utfordring, men med flinke ansatte som viste va de skulle gjøre gikk det som en drøm, vareinngangen var den største utfordringen, du viste ikke hvor mange paller du fikk vær dag, og i mange perioder jobbet jeg 7dagers uke, da vi ikke hadde en mulighet for å pakke ut varene, vi hadde mange kampanjer hele uka og det krevde mye planlegging. Men vi sto på alle mann og kom i mål.

Fordeler

Kundekontakt og trivelige ansatte

Ulemper

Til tider litt kaos iforhold til vareinngang.

Fysisk krevende, travel, men hyggelig og interressant arbeidsplass

Få opp kampanjer, hjelpe kunder(salg og service), rydde butikk, pakke opp varer, alarmere, følge med på tall/rapporter, kasseoppgjør og alle kontorrelaterte oppgaver som følger assistentbiten. Har lært personalansvar, kunderelasjoner, service. Lært å jobbe sammen med mange og delegere arbeidsoppgaver. Det vanskeligste er kanskje å føle at man nesten aldri rekker alt man gjerne skulle gjort. Mest fornøyd er man når man vet at en har overgått kundens forventninger og de går fornøyd ut av butikken.

Jobber hos LINDEX

Se flere jobber