LINDEX anmeldelser fra ansatte

Godt arbeidsmiljø
Trivdes så godt grunnet samholdet oss personal imellom. Du kan kurse deg opp og bli regionssjef
Fordeler
goe rabbatter
Ulemper
kveld
I´ve learned a lot, I had the chance to improve personally and professionally thanks to the company. The working environment was free of competition between colleagues, this creating timeless friendships.
this was more a work experience for me, but it was a lovely experience working in retail. they gave me lots of interesting and different assignments each day.
Fordeler
free nail polish
Ulemper
no windows
Vær dag er en utfordring, men med flinke ansatte som viste va de skulle gjøre gikk det som en drøm, vareinngangen var den største utfordringen, du viste ikke hvor mange paller du fikk vær dag, og i mange perioder jobbet jeg 7dagers uke, da vi ikke hadde en mulighet for å pakke ut varene, vi hadde mange kampanjer hele uka og det krevde mye planlegging. Men vi sto på alle mann og kom i mål.
Fordeler
Kundekontakt og trivelige ansatte
Ulemper
Til tider litt kaos iforhold til vareinngang.
Få opp kampanjer, hjelpe kunder(salg og service), rydde butikk, pakke opp varer, alarmere, følge med på tall/rapporter, kasseoppgjør og alle kontorrelaterte oppgaver som følger assistentbiten.
Har lært personalansvar, kunderelasjoner, service.

Lært å jobbe sammen med mange og delegere arbeidsoppgaver.

Det vanskeligste er kanskje å føle at man nesten aldri rekker alt man gjerne skulle gjort.

Mest fornøyd er man når man vet at en har overgått kundens forventninger og de går fornøyd ut av butikken.
Se flere anmeldelser om LINDEX