Få ukentlige oppdateringer, nye jobber og anmeldelser

L'Oréal anmeldelser fra ansatte

Fant 3 anmeldelser som matchet søket
Se alle 3,565 anmeldelser
3.0
Jobbkultur
mange muligheter da det er et stort firma, som tar vare på deg.
Generell proff arbeidsplass, men er veldig styrt av at firmaet er på børs. Mye press og nedbemanning. Spesielt på frisøravdelling.
4.0
Divertido
Muí buena empresa comida trasporte el ambiente es muí grato el pago es bueno y la administración buena
Fordeler
Pagos al día
Ulemper
Mucha precion
5.0
Jobbkultur
Produktiv, flexibel, växlande, ständigt utvecklande och kreativ arbetsmiljö
En typisk arbetsdag på L´Oréal, är att den inte är den andra lik. Det är en arbetsplats med goda kollegor, som gjort att jag har stannat kvar i företaget så länge. Jag arbetar i ett världsomspännande företag, som är i en ständig utveckling och förändring. Det är en väldig social bransch, som det ibland kan vara svårt skapa en balans mellan vad som är privat och vad som är jobb relaterat, då du ofta blir personlig kontakt med kunder och andra samarbetspartners. Du använder dig av din kompetens och erfarenhet på en rad områden,och gör att du måste vara beredd på att hela tiden utvecklas, både som privat och yrkesperson, vilket också är med på att skapa en positiv motivation.
Fordeler
Utvecklande och spännande bransch
Hjalp denne anmeldelsen?
Skriv en anmeldelse av det siste firmaet du jobbet for
Del din opplevelse for å hjelpe andre
Se flere anmeldelser om L'Oréal
Du kan prøve:
Krevd profil
Vil du vite mer om å jobbe her?
Still et spørsmål om å jobbe eller intervjue hos L'Oréal. Nettverket vårt er klar til å svare.
Totalvurdering
4.1