Kristiansand Dyrepark

Kristiansand Dyrepark anmeldelser fra ansatte

Viser alle 6 anmeldelser
en fin måte å tjene ekstra penger i sommerferien, tar mye tid men du ender opp med en god sum for resten av året.
Fantastisk arbeidsplass som tar godt vare på sine medarbeidere
Hektisk hverdag, vanskligste delen av jobben er å tilfredsstille "vansklige" gjester. Den mest underholdende delen av jobben var å møte nye folk, gjester og kollegaer.
Fordeler
Flotte medarbeidere
En vanlig dag på jobb kan bestå i alt fra å selge varer til en hyggelig samtale med gjestene i parken. En blir som regel engasjert av hverandre og morsomheter som er med på å glede både store og små. Du kan foreksempel glede gjester med at Julius ennå lever eller fortelle en god skrøne om røvere i kardemommeby. En lærer alt fra å yte best mulig service til å markedsføre varer vi har og ellers andre tilbud i parken. Parken er utrolig stor, og mange besøkende vet rett og slett ikke hvor mye de kan få med seg. Det viktigste jeg har lært er at det er vi som er med å gjør Dyreparken s attraktiv den dag i dag. Ledelsen er topp. du kan være hundre prosent ærlig og de er der alltid for å hjelpe. Ingen spørsmål er for dumme. Arbeidskulturen består for det meste av ungdom, men også godt voksne. og vi lærer hverandre og storkoser oss med mange gøyale påfunn både på jobb og fritid. Vanskeligste delen av jobben er å si nei til å jobbe når du ikke er satt opp. Da det bare er for gøy å komme på en så flott arbeidsplass. Den mest underholdende delen av jobben er å kunne begeistre både små og store med enten skrøner om røvere i kardemommeby eller fortelle gjester gode historier.
Fordeler
Ansattrabatt på spiseplasser og i butikk
åpne butikken, rydde lokalet, stå bak kasse, gi service. finne nettsalg varer regesetere dem i kasse og sende de videre til folk som hadde ansvar for å sende de i post. så stenge vakt ta oppgjøret ved dagensslutt og levere pengene. jeg har lært mye om kundeservice og behandling. i høysesong så hadde vi en daglig leder. ho var veldig snill og grei. lærte mye nytt av henne. veldig gøy arbeidsplass. hyggelige kollega og ansatte. det var ikke noe vanskelig med jobben. den mest underholdende med jobben var å gi service til gjester.
Fordeler
40% på souvenir og 50% mat
Som sesongmedarbeider i dyreparken finnes det flere ulike avdelinger og stillinger. Jeg jobber som butikkmedarbeider. En vanlig dag på jobb består av kunebhendling, rydding på lageret, sortering av varer, kassearbeid osv. Som fast sesongmedarbeider i dyreparken har jeg lært å jobbe i hektiske tidsperioder, hvor det mye folk, og mye å gjøre til enhver tid. Dette gjelder alt fra å være effektiv i kassen og samtidig være serviceorientert og høflig på en gang. I slike sitasjoner har jeg erfart at det kan være vanskelig å oppfylle alles ønsker til en hver tid. Det positive med jobben og grunnen til at jeg har valgt å jobbe der i flere år, er på grunn av det sosiale nettverket og trivelige kollegaene jeg jobber med. DEtte har stor betydning for min jobbtilværelse.
Fordeler
Rabass på mat
  1. Anmeldelser fra ansatte