Kremmerhuset
Kremmerhuset anmeldelse

Spennende og fin butikk,god arbeidsmiljø.

17 november 2015
Åpning og stenging butikken,varepåfylling, utpakking nye vare og salgs plassering av disse.Jeg har lært riktig dekorasjon for butikken.Jeg var i god kontakt med ledelse og medarbeider.
Fordeler
30% personal rabat
Ulemper
Ikke ordentlig pause rom
Similar reviews
16 august 2017
Same roleSame location
Butikkmedarbeider - Deltid (Nåværende ansatt) - Oslo
Jeg liker godt å jobbe i Kremmerhuset, da du alltid er omringet av flott interiør, behagelig musikk, rent gulv og god stemning.
Fordeler
Personal rabatt
16 februar 2020
Deltidsansatt (Tidligere ansatt) - Kristiansand
Det var høy gjennomtrekk på arbeidsplassen, dårlig arbeidsmoral og den verste lederen jeg har hatt. Baksnakking av ansatte av sjefen skjedde ukentlig, uten at de ansatte var klar over det. Jeg fikk høre om det ved en tilfeldighet.

Sjefen lovte også mange ansette opptil 100% i sommerukene, som ikke ble realitet når sommeren kom og mange ansatte satt uten sommerjobb. De som faktisk fikk høyere prosent var ansatte som var ansatt gjennom NAV, altså gratis arbeidskraft.

Hardt arbeid ble ikke sett på noen som helst måte. Gjorde du en god jobb, fikk du aldri høre det. Flere av de ansatte ringte også deltidsansatte når de ikke skulle jobbe for å høre om/anklage for feil som ble gjort. Ofte var det ikke den ansatte de ringte sin feil engang. Men man ble uansett vekket på lørdager for å høre på anklager og måtte forsvare seg selv.

Arbeidsplassen utnytter unge studenter, og sjefen skaper dårlig arbeidsplass med usikre arbeidsforhold. Anbefaler ingen å jobbe i Kremmerhuset i Kristiansand. STYR UNNA!
30 november 2018
DELTID (Tidligere ansatt) - ÅSANE, NO
knall arbeidsted, god arbeidsmoral og gode ledere.
Still et spørsmål om å jobbe eller intervjue hos Kremmerhuset. Nettverket vårt er klar til å svare.
3.8
3.4