Kremmerhuset
Kremmerhuset anmeldelse

Dårlig ledelse og usikker arbeidsforhold.

16 februar 2020
Det var høy gjennomtrekk på arbeidsplassen, dårlig arbeidsmoral og den verste lederen jeg har hatt. Baksnakking av ansatte av sjefen skjedde ukentlig, uten at de ansatte var klar over det. Jeg fikk høre om det ved en tilfeldighet.

Sjefen lovte også mange ansette opptil 100% i sommerukene, som ikke ble realitet når sommeren kom og mange ansatte satt uten sommerjobb. De som faktisk fikk høyere prosent var ansatte som var ansatt gjennom NAV, altså gratis arbeidskraft.

Hardt arbeid ble ikke sett på noen som helst måte. Gjorde du en god jobb, fikk du aldri høre det. Flere av de ansatte ringte også deltidsansatte når de ikke skulle jobbe for å høre om/anklage for feil som ble gjort. Ofte var det ikke den ansatte de ringte sin feil engang. Men man ble uansett vekket på lørdager for å høre på anklager og måtte forsvare seg selv.

Arbeidsplassen utnytter unge studenter, og sjefen skaper dårlig arbeidsplass med usikre arbeidsforhold. Anbefaler ingen å jobbe i Kremmerhuset i Kristiansand. STYR UNNA!
Similar reviews
30 november 2018
DELTID (Tidligere ansatt) - ÅSANE, NO
knall arbeidsted, god arbeidsmoral og gode ledere.
16 august 2017
Butikkmedarbeider - Deltid (Nåværende ansatt) - Oslo
Jeg liker godt å jobbe i Kremmerhuset, da du alltid er omringet av flott interiør, behagelig musikk, rent gulv og god stemning.
Fordeler
Personal rabatt
7 mai 2017
Deltid (Tidligere ansatt) - Stavanger
Super kollegaer og super hyggelige kunder. Jeg har lært masse av og jobbe der.
Still et spørsmål om å jobbe eller intervjue hos Kremmerhuset. Nettverket vårt er klar til å svare.
3.8
3.4