KIWI
3,8 av 5 stjerner.

KIWI anmeldelser fra ansatte for Butikkmedarbeider

Butikkmedarbeider26 anmeldelser

3,6Balanse mellom jobb og fritid

Fant 26 anmeldelser som matchet søketSe alle 103 anmeldelser

Dårlig ledelse

Etter å ha jobbet for Kiwi i mange år er jeg utbrent. Men om man trives eller ikke har mye med ledelsen å gjøre. Vår butikk var nok en av de verste på ledelse. Syntes det toppet seg da en med Downs syndrom ikke fikk jobbe der lenger pga han ikke var effektiv nok...ikke fikk han penger heller. Om du har lyst å jobbe en plass der du blir hakket på ofte er dette plassen...

Fordeler

Ingen

Ulemper

Ingen pauser, ingen fordeler. Ikke overtid om man jobber mer enn 100 prosent.

Dårlig ledelse og arbeidsmiljø, bryter AML, hersketeknikker, trakassering, pass på deg selv – ikke jobb her uten en plan for fremtiden.

- Uprofesjonell arbeidsplass som gir høyere lønn og stillinger etter vennskap-og-kjennskap metoden.- Bryter med AML jevnlig (sørg for at du kan rettighetene dine)- Masse unødvendig papirarbeid og "anonyme" ansatt-undersøkelser.- Straffer alle som opptrer «illojalt» mot bedriften, dvs. hvis du klager, nekter å gjøre arbeid/kurs på fritiden, snakker med media, kritiserer sjefen(e), motsetter deg endringer de ønsker å gjennomføre men ikke har rett til, kan bli utsatt for ekstremt dårlig behandling, forsøkt fratatt timer/stilling, baksnakket, straffet i det skjulte, færre muligheter osv...- Vanlig lønn for bransjen, men UTEN ansatt-rabatt på varer, kun gratis frukt og brød i lunsj-pausen som sparer Kiwi for utgifter og i tillegg forebygger svinn på varer de pleier å kaste mye av. - Bransjens høyeste frekvens for oppsigelser og nyansettelser.

Fordeler

Frukt, brød, smør i pausen.

Ulemper

Dårlig arbeidsmiljø, dårlig ledelse, klarer aldri få på plass faste/stabile timeplaner, usaklig kritikk, bruk av hersketeknikker, brudd på AML, unødvendig papirarbeid, kurs, undersøkelser og møter.

Dårlig lederskap i kiwi generelt

Ledere som er pompøse og tror de er noe spesielt. Frekk og arrogant butikksjef som rakker ned på ansatte og mikro dirigerer. Klatret opp gradene og ble møtt av urealistiske forventniger og ledere som er veldig arrogante. Butikksjef ber deg om å jobbe som en maskin nonstop når vedkommende selv sitter og gjør ingenting for å hjelpe til.Finnes sikkert bedre kiwi butikker der ute hvor Butikksjef tar et skikkelig tak og er behjelpelig overfor de ansatte.

Fordeler

Brød, smør og frukt

Ulemper

Kan ikke forlate lokalet under pause

Morsom

Tiden går fort for man bytter på å fylle på varer og å sitte i kassen. Det er hyggelig å bli kjent med stamgjester. Samarbeidet mellom personalet er bra og ma har det gøy på jobb.

Bra

Bra nok hvis du er student eller vil jobbe deltid . Veldig dårlig arbeidsmiljø

Bra arbeidsplass

Likte meg godt her. Hyggelig kundemasse, rettferdig leder og ok arbeidstider. Grei lønn.

Bra arbeidsplass

Kasse, vare påfyll, kundeservice og fokuser på kunden.

Grei arbeidsplass

Grei arbeidsplasss, greie arbeidsforhold, grei lønn. :-)

Bra

Veldig bra å jobbe for dette firmaet. Godt arbeidsmiljø.

Gode kolleger og godt miljø

Gode kolleger som er hardtarbeidende, hjelpsomme og flinke til å lære bort nyttig kunnskap.

Anbefaler ikke

Anbefaler jobb søkere om å snu i døra. Sjefen og butikk sjefen og tidligere sjef så ja 3 sjefer og rot på atter rot. Helhetlig så er det helt ok å jobbe der oppgavene er ikke problemet. Men det er veldig dårlig kommunikasjon fra sjef til arbeidstaker som gjør enkelte dager vanskelige. Fast og sikker arbeidsplass.

Fordeler

Gratis brød og frukt til lunsj

Ulemper

Må ut og hjelpe til i pausene ikke betalt lunsj på ettermiddag/kveld skift.

Produktiv og gøy arbeidsplass

Flott arbeidsplass med god kultur og arbeidsmiljø.

spennende

som forventet av å jobbe i butikk. sitte i kassa og betjene kunder, varepåfylling

Bra deltidsjobb

Dette er et fint sted for studenter å jobbe ved siden av studier

Veldig bra butikk

Bra arbeidsplass med bra leder. Veldig varierte arbeidsoppgaver og dager.

Mitt livs verste butikkerfaring

Jobbet på en stor kiwi butikk i 2010 - 2012. Trivdes generelt godt i butikk yrket, men sluttet rett og slett pga at en kronidiot som ble sjef. Og jeg var den 12 som sluttet som følge av nevnte sjefen. Desverre er samme person sjef på samme butikken fortsatt. Jeg og flere lurer på om ledelsen i Kiwi ville akseptert at sjefen faktisk drev med mobbing og trakassering av sine ansatte, at han snøt sine ansatte for penger som han selv tok. Som sagt trivdes jeg godt i butikk yrket og derfor fikk jeg jobb i en annen kjede.

Fordeler

Ingen spesielle

Ulemper

Dårlig leder og dårlig arbeidsmiljø

godt arbeids miljø

Jeg lært på kasse arbeid, og jeg lært hvordan man oppfører seg med kunder i butikken.

Gøy arbeidsplass

Hyggelig og bra sted å jobbe på. Traff snille folk.

Hyggelig arbeidsplass.

Det er veldig spennende å jobbe som butikkmedarbeider hos Kiwi. Man kan lære mange ting på kort tid.

Fordeler

Gratis lunsj.

Butikkmedarbe

Hei Jeg har 5års butikkmedarbeider erfaring, nå jobber jeg som ringe Vikarer på Kiwi. Jeg ønsker å jobbe som butikkmedarbeider på kiwi som på Oslo. Kan dere hjelpe meg med å finne jobb. Hilsen Pari

God arbeidmiljø

Produktivt og gøy arbeidsplass med god arbeidmiljø

Fordeler

Gratis kaffe, og frukt

Still et spørsmål om å jobbe eller intervjue hos KIWI. Nettverket vårt er klar til å svare.Still et spørsmål

3,6 av 5 stjerner for Arbeid/Personliv forhold
3,4 av 5 stjerner for Kompensasjon/Fordeler